Dzięki wielkie za sugestie
Jutro jadę do mechanika co działa w mazdach odkryłem go przypadkiem (większość w tym regionie to wozy z rodowodem niemieckim) kiedy to na placu było kilka sztuk i myślałem, że to na sprzedaż
Jednak on zajmuje się mechaniką
Powiem mu to co mi napisałeś szczególnie w punkcie 1.
Powiedział mi, że muszę wymienić pompę vacum bo słychać jej brzęczenie w zakresie 2000 w górę i pedał hamulca jest sztywny po 3-4 wciśnięciu
Pompy całej mi nie wymienił ponieważ jechał na zasłużony wypoczynek i nie było go 3 tygodnie (też bym tak chciał się odsteresować)
A ja muszę jeździć i na forach Jaksa napisł, że wymienia się ten element w pompie który się wycera.
Teraz pompuję pedałem hamulca i jest OK nie jest sztywny
Powiem, mu żeby sprawdził to co napisałeś w punkcie 1
Punkt 2, 3 i 4 też się zrobi tak aby być pewnym i nie mieć niespodzianek na zimę
Jak będę miał wieści co jest za przyczyna to dam w 100% znać tak abyśmy mogli rozwiązywać problemy a nie bawić się w wymianę części niepotrzebną i nie było spięć mechanik – użytkownik
Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie się tym tematem
A i dodam na końcu, że jak kupiłem wóz to wymieniłem podkładki pod wtryskami, przeczyściłem smok, wymieniłem zawór SCV – i jest w okolicy bardzo doby warsztat i gość stwierdził, że pojawiają się u niego M6 i widzi po mojej na co już zwrócić szczególną uwagę (robi głównie niemcy, francuzy, fordy, toyoty tego tu pełno)
A ja czytam przeczytałem forum mazdy i wiem na co mam zwrócić uwagę
