Mazda 323F BG BP '93
0.2 to nie roznica. Ja mowie o roznicy 0.5 lub 1 
Na sam koniec strojenia u Coobcia pytałem sie go czy wgrał mapy do urządzanie, także te mapy raczej są ostateczne. Poza tym jak mapa zapłonu się wgrała nowa to dlaczego mapa paliwa miałaby zostać stara? No ale jak będę u Coobcia to sprawdzimy bo zgrał też te ostateczne mapy u siebie na kompa.
Co do sondy to jak instalowałem nowy kolektor to zmieniłem miejsce zamontowania sondy, daleko od głowicy. Wtedy też robiłem kalibracje na wolnym powietrzu. Niedawno Piwo podrzucił mi link w którym ludzie piszą, że nowy firmware Innovate 1.1 jest do pupy. Nawet na forum Innovate to opisują. Sonda często się wiesza się (dając sygnał 8 mrugnięć diodą), jej syngał jest bardzo poszarpany, itd. Czyli wszostko to co się dzieje u mnie. Podobno jak się wgra stary firmware 1.0 jest dużo lepiej. Muszę spróbować
Co do sondy to jak instalowałem nowy kolektor to zmieniłem miejsce zamontowania sondy, daleko od głowicy. Wtedy też robiłem kalibracje na wolnym powietrzu. Niedawno Piwo podrzucił mi link w którym ludzie piszą, że nowy firmware Innovate 1.1 jest do pupy. Nawet na forum Innovate to opisują. Sonda często się wiesza się (dając sygnał 8 mrugnięć diodą), jej syngał jest bardzo poszarpany, itd. Czyli wszostko to co się dzieje u mnie. Podobno jak się wgra stary firmware 1.0 jest dużo lepiej. Muszę spróbować
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Wczoraj byłem u Coobcia i postroiliśmy Mazdę na ulicy.
Najpierw stroiliśmy według wskazań mojej sondy. Niestety okazało się, że moja sonda i Coobcia pokazują zupełnie co innego. Bo jak podłączyliśmy jego sondę to okazało się, że auto jest totalnie przelane. Być może dlatego, że ja w swojej upgradaowałem firmware i po tym zabiegu nie zrobiłem kalibracji. W każdym razie wolałaem polegać na sondzie Coobcia. Skoro stroi tyle aut i dobrze mu to wychodzi to chyba nie może mieć walnietej sondy
W razie czego Coobcio dał mi też mapę ze strojenia według mojej sondy. W wolnej chwili pomierze czasy i sprawdzę na której mapie Mazda lepiej jedzie.
Według wskazań dupohamowni jest lepiej niż było. Ale że to mało precyzyjne urządzenie to muszę pomierzyć jakieś czasy no i być może wybiorę się jeszcze na jakąś hamownię.
P.S.: W drodze powrotnej trafiło się jakieś BMW 3 E36 cabrio i dostało niezły łomot
Najpierw stroiliśmy według wskazań mojej sondy. Niestety okazało się, że moja sonda i Coobcia pokazują zupełnie co innego. Bo jak podłączyliśmy jego sondę to okazało się, że auto jest totalnie przelane. Być może dlatego, że ja w swojej upgradaowałem firmware i po tym zabiegu nie zrobiłem kalibracji. W każdym razie wolałaem polegać na sondzie Coobcia. Skoro stroi tyle aut i dobrze mu to wychodzi to chyba nie może mieć walnietej sondy
Według wskazań dupohamowni jest lepiej niż było. Ale że to mało precyzyjne urządzenie to muszę pomierzyć jakieś czasy no i być może wybiorę się jeszcze na jakąś hamownię.
P.S.: W drodze powrotnej trafiło się jakieś BMW 3 E36 cabrio i dostało niezły łomot
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Znajdz jakies 2.8, a nie z 1.6 sie scigasz 
No może to i było 1.6
Chociaż nie wiem czy to cabrio wsadzali coś mniejszego niż 2.0
Z dwoma 2.8 już się łapałem i też dostały wp...l. Tylko że to były 528.
Kiedyś też złapałem się z 330Ci i szliśmy "łeb w łeb".
Z dwoma 2.8 już się łapałem i też dostały wp...l. Tylko że to były 528.
Kiedyś też złapałem się z 330Ci i szliśmy "łeb w łeb".
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
E46 w cabri od 1,8(140km)
a 330ci 231 Km
fajnie że zaczynasz być zadowolniony z mazdy, miło będzie zobaczyć wykresik
a może 180 pęknie
Ja walcze z MS :/ po 2 dniach walki odpalił a na 3 dzień już nie ehhh te łelektorniki
a 330ci 231 Km
fajnie że zaczynasz być zadowolniony z mazdy, miło będzie zobaczyć wykresik
a może 180 pęknie
Ja walcze z MS :/ po 2 dniach walki odpalił a na 3 dzień już nie ehhh te łelektorniki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):fajnie że zaczynasz być zadowolniony z mazdy, miło będzie zobaczyć wykresik![]()
Zadowolony to będę jak Madzia zacznie regularnie schodzić poniżej 15s na ćwiarę. A narazie do tego jakoś daleko.
Kiedyś nie było a mocy a były niezłe czasy. Teraz niby jest moc a czasy do

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Widac kierowca sie starzeje 
jackkpl napisał(a):Widac kierowca sie starzeje
hehe pozamiatane
Jacek176 napisał(a):Zadowolony to będę jak Madzia zacznie regularnie schodzić poniżej 15s na ćwiarę
bierza g-techa, kamerke i nakręć jakieś filmiki krótkometrażowe bo może już teraz jest poniżej

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Poza czynnikiem ludzkim (czyli starość, otyłość itd.
) mam jeszcze dwie teorie:
-kiepskie opony (czyli wychodziłoby na to, że Toyo jednak były lepsze niż Yokohama)
-kiepska skrzynia, tzn. w tej skrzyni co mam teraz strasznie ciężko wchodzą biegi, zwłaszcza dwójka, muszę ją wbijać praktycznie na siłę, boję się że kiedyś lewarek zostanie mi w ręku
Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
-kiepskie opony (czyli wychodziłoby na to, że Toyo jednak były lepsze niż Yokohama)
-kiepska skrzynia, tzn. w tej skrzyni co mam teraz strasznie ciężko wchodzą biegi, zwłaszcza dwójka, muszę ją wbijać praktycznie na siłę, boję się że kiedyś lewarek zostanie mi w ręku
Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
U mnie w B6 w mx3 tak skrzynia wlaśnie chodziła że trzeba była targać lewarem, ale opony powinieneć wyczuć jak sie auto trzyma na łukach czy nie wynosci jak trzymają,
to masz semislick ?
to masz semislick ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
U mnie na co dzień Gtx Zapie%#$*ał Jak szalony, testowałem się z B18 w 3d civicu którego kiedyś robiłem o 2-3 długości ( jadąc samemu) a teraz, po modach robiłem go o długości z 5-6.. dość mocno dostawał, a przy ostatnim przejeździe wydawało mi się( jak i pasażerowi którego wtedy przewiozłem, że auto w ogóle nie jedzie) a 30min później ruszając z 3k/rpm's urwałem obie satelity różnicówki! ! Doszliśmy do wniosku, że one( satelitki) musiały przez ostatnią chwile stawiać opór i auto nie chciało jechać.. przy ostatnim starcie powiedziały

- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Kurde, gdy Mazda miała 151KM robiłem czasy rzędu 15.25 przy wybebeszonym aucie.
Wczoraj byłem pomierzyć się (też wybebeszone poza fotelem pasażera, który został na swoim miejscu)na tym samym odcinku drogi co zawsze, tym samym G-techem.
1-szy przejazd, strzał z 6000obr. – czas 15.50
2-gi przejazd, strzał z 5000obr. – czas 15.41
3-ci przejazd, strzał z 4500obr. – czas 15.38
Kiedyś najlepsze czasy osiągałem przy strzale ze sprzęgła z 6000obr. Wygląda na to, że teraz zmieniła się charakterystyka silnika i muszę od nowa nauczyć się startować. Poza tym wczoraj nie chciało mi się kombinować z ciśnieniem w oponach i pojechałem w "setupie ulicznym": 2.3 przód i 2.1 tył. Kiedyś na ćwiartkę zawsze ustawiałem 2.0 przód i 2.6 tył.
Ale pomimo to nadal nie powodów do zadowolenia. Ktoś ma pomysł dlaczego auto pomimo, że ma 17KM i 26Nm więcej robi gorsze czasy? 2 lata temu, w czasach świetności, miałem opony Toyo T1R, teraz mam nowe Yokohama Parada spec 2 w tym samym rozmiarze, felgi te same. Sprzęgło się nie ślizga, ładnie trzyma. Nawet Coobcio w czasie strojenia był pod wrażeniem jak ładnie "gryzie" w czasie zmiany biegów.
W międzyczasie zmieniła się skrzynia biegów ale na dokładnie taki sam typ, przełożenia są te same. Możliwe żeby w skrzyni generowały się takie straty mocy na przeniesieniu napędu, że osiągi są gorsze pomimo wiekszej mocy? Nie mam już innych pomysłów.
Wczoraj byłem pomierzyć się (też wybebeszone poza fotelem pasażera, który został na swoim miejscu)na tym samym odcinku drogi co zawsze, tym samym G-techem.
1-szy przejazd, strzał z 6000obr. – czas 15.50
2-gi przejazd, strzał z 5000obr. – czas 15.41
3-ci przejazd, strzał z 4500obr. – czas 15.38
Kiedyś najlepsze czasy osiągałem przy strzale ze sprzęgła z 6000obr. Wygląda na to, że teraz zmieniła się charakterystyka silnika i muszę od nowa nauczyć się startować. Poza tym wczoraj nie chciało mi się kombinować z ciśnieniem w oponach i pojechałem w "setupie ulicznym": 2.3 przód i 2.1 tył. Kiedyś na ćwiartkę zawsze ustawiałem 2.0 przód i 2.6 tył.
Ale pomimo to nadal nie powodów do zadowolenia. Ktoś ma pomysł dlaczego auto pomimo, że ma 17KM i 26Nm więcej robi gorsze czasy? 2 lata temu, w czasach świetności, miałem opony Toyo T1R, teraz mam nowe Yokohama Parada spec 2 w tym samym rozmiarze, felgi te same. Sprzęgło się nie ślizga, ładnie trzyma. Nawet Coobcio w czasie strojenia był pod wrażeniem jak ładnie "gryzie" w czasie zmiany biegów.
W międzyczasie zmieniła się skrzynia biegów ale na dokładnie taki sam typ, przełożenia są te same. Możliwe żeby w skrzyni generowały się takie straty mocy na przeniesieniu napędu, że osiągi są gorsze pomimo wiekszej mocy? Nie mam już innych pomysłów.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
na tyle masz dalej T1R? jak tak to może spróbuj przełożyć je na przód i wtedy pomierz czasy, wtedy wyeliminowana zostanie zagadka opon, chociaż nie sądzę żeby to była ich sprawka 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Na suchym asfalcie slicki lepiej lapia
. Wsadz te t1r, walnij na nich 1.8bara i sprawdz czasy. Ja w swoim aucie zauwazylem,ze na nizszym cisnieniu auto lepiej przyspiesza na prostej ,ale traci na zakretach.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości