Mazda MX-6 GE KL 92'
Felunie ładniusie 
Jak przyjdzie czas to na pewno będę rozważał nad wieloma opcjami
Póki co muszę zająć się układem wydechowym, zrobić do końca porządek z silnikiem, zaopiekować się karoserią i lakierem, nie wspominając już o wnętrzu auta. Nie koniecznie w tej kolejności ale renowacja felg jest raczej na dalszym planie.
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Moje zdanie jest takie
– MAZDASPEED popieram w całej rozciągłości.
– koła, jeśli chcesz na czarno to tylko błyszczący, ze względu na kolor karoserii ale rozumiem że na razie to przejściówka.
– wydech raczej proponuję odpuścić gra nie warta zachodu. Wstaw ładne podwójne końcówki Remusa albo jedną dużą
– pamiętaj że długie odboje są na tył
– na kołach 18 '' będzie piknie ale kosztem osiągów i z pewnością komfortu. 225 szerokość gumy to MAX ja bym raczej poszedł w 215/40 tu możesz sobie porównać oryginał do tego co planujesz http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Przy zakładaniu zawieszenia spryskaj WD40 odboje, zmontuj je z osłonami i załóż na trzpień amora który też potraktuj wcześniej jakimś smarem. Jak tego nie zrobisz potrafią po jakimś czasie w dni mocno wilgotne trzeszczeć przy pracy zawieszenia. Przynajmniej te sachsa.
Mnie najbardziej ciekawi jak będzie z kołami z tego co liczyłem wejdą i powinny ładnie wypełniać ale istnieje ryzyko przy mocnym dobiciu że będą obcierać ranty. Chociaż mając H&R i odboje to raczej będzie musiało być baaardzo ekstremalne dobicie
. Przy tym zawiasie będzie sztywno i powinno dać radę bo ugięcie będzie mocno ograniczone. U mnie wystaje koło jeszcze 5mm dalej niż będzie u ciebie i jak dotąd tylko raz delikatnie przytarło. Zakładaj koła i wstaw fotki jestem bardzo ciekawy jak będzie to wyglądało.
Moim zdaniem jeśli chodzi o wygląd 18'' to idealny rozmiar, ale ciężko się na niego zdecydować ze względu na nasze drogi. Kto wie może kiedyś też się pokuszę
.
– MAZDASPEED popieram w całej rozciągłości.
– koła, jeśli chcesz na czarno to tylko błyszczący, ze względu na kolor karoserii ale rozumiem że na razie to przejściówka.
– wydech raczej proponuję odpuścić gra nie warta zachodu. Wstaw ładne podwójne końcówki Remusa albo jedną dużą
– pamiętaj że długie odboje są na tył
– na kołach 18 '' będzie piknie ale kosztem osiągów i z pewnością komfortu. 225 szerokość gumy to MAX ja bym raczej poszedł w 215/40 tu możesz sobie porównać oryginał do tego co planujesz http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Przy zakładaniu zawieszenia spryskaj WD40 odboje, zmontuj je z osłonami i załóż na trzpień amora który też potraktuj wcześniej jakimś smarem. Jak tego nie zrobisz potrafią po jakimś czasie w dni mocno wilgotne trzeszczeć przy pracy zawieszenia. Przynajmniej te sachsa.
Mnie najbardziej ciekawi jak będzie z kołami z tego co liczyłem wejdą i powinny ładnie wypełniać ale istnieje ryzyko przy mocnym dobiciu że będą obcierać ranty. Chociaż mając H&R i odboje to raczej będzie musiało być baaardzo ekstremalne dobicie

DamianMX6 napisał(a):Moje zdanie jest takie![]()
– MAZDASPEED popieram w całej rozciągłości.
– koła, jeśli chcesz na czarno to tylko błyszczący, ze względu na kolor karoserii ale rozumiem że na razie to przejściówka.
– wydech raczej proponuję odpuścić gra nie warta zachodu. Wstaw ładne podwójne końcówki Remusa albo jedną dużą
– pamiętaj że długie odboje są na tył![]()
– na kołach 18 '' będzie piknie ale kosztem osiągów i z pewnością komfortu. 225 szerokość gumy to MAX ja bym raczej poszedł w 215/40 tu możesz sobie porównać oryginał do tego co planujesz http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Przy zakładaniu zawieszenia spryskaj WD40 odboje, zmontuj je z osłonami i załóż na trzpień amora który też potraktuj wcześniej jakimś smarem. Jak tego nie zrobisz potrafią po jakimś czasie w dni mocno wilgotne trzeszczeć przy pracy zawieszenia. Przynajmniej te sachsa.
Mnie najbardziej ciekawi jak będzie z kołami z tego co liczyłem wejdą i powinny ładnie wypełniać ale istnieje ryzyko przy mocnym dobiciu że będą obcierać ranty. Chociaż mając H&R i odboje to raczej będzie musiało być baaardzo ekstremalne dobicie. Przy tym zawiasie będzie sztywno i powinno dać radę bo ugięcie będzie mocno ograniczone. U mnie wystaje koło jeszcze 5mm dalej niż będzie u ciebie i jak dotąd tylko raz delikatnie przytarło. Zakładaj koła i wstaw fotki jestem bardzo ciekawy jak będzie to wyglądało.
Moim zdaniem jeśli chodzi o wygląd 18'' to idealny rozmiar, ale ciężko się na niego zdecydować ze względu na nasze drogi. Kto wie może kiedyś też się pokuszę
.
Wszystko Krzychowi już przekazałem

Dziś nie mam za bardzo co robić więc wziąłem się za polerkę rantów
Raczej zdecyduję się na 225, nie jestem pewien czy 215 w ogóle wejdzie na 8,5'' felgę?
Wydech nie warto? To mnie teraz zaskoczyłeś
A tak swoją drogą:
– wspomaganie naprawione, już nie buczy i nie słabnie
– spryskiwacze już sikają na szybkę
– klapa bagażnika doczekała się nowych siłowników
– drzwi kierowcy poprawione, było coś nie tak z zawiasami, nie zamykają się już same
– dekielki z logiem mazdy do nowych felg i nowy bagnet już w drodze
– Krzychu wymieni mi płyn chłodniczy i płyn hamulcowy
– po wizycie u Krzycha jadę ogarnąć klimatyzację
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
JKK napisał(a):Raczej zdecyduję się na 225, nie jestem pewien czy 215 w ogóle wejdzie na 8,5'' felgę?
215 wejdzie tylko pytanie czy profil 40 czy może 45 bo jak oponka się ładnie naciągnie to tak naprawdę profil się zmniejszy.
JKK napisał(a):Wydech nie warto? To mnie teraz zaskoczyłeśJa nadal w planach mam zamówienie kolektorów ze stanów, owinąć go taśmami, jakiś katalizator full metal i całą resztę zrobić ze stalówki, rozdwoić na końcu, proste tłumiki i walnąć podwójne końcówki. Źle?
Ja gdybym robił taki podwójny wydech to wyciął bym tą "wnękę " na końcówki tłumika z drugiego zderzaka i wkleił do docelowego wtedy ładnie będzie i porządnie. Próbuj


JKK napisał(a):A tak swoją drogą:
– wspomaganie naprawione, już nie buczy i nie słabnie
– spryskiwacze już sikają na szybkę
– klapa bagażnika doczekała się nowych siłowników
– drzwi kierowcy poprawione, było coś nie tak z zawiasami, nie zamykają się już same
– dekielki z logiem mazdy do nowych felg i nowy bagnet już w drodze
– Krzychu wymieni mi płyn chłodniczy i płyn hamulcowy
– po wizycie u Krzycha jadę ogarnąć klimatyzację
działaj działaj, trzymam kciuki

onyx napisał(a):JKK napisał(a):– klapa bagażnika doczekała się nowych siłowników
To juz wiem kto wszystkie z IC wykupil![]()
Nic się nie martw, dla wszystkich wystarczy.
Tu mam coś dla ciebie

DamianMX6 napisał(a):onyx napisał(a):JKK napisał(a):– klapa bagażnika doczekała się nowych siłowników
To juz wiem kto wszystkie z IC wykupil![]()
Nic się nie martw, dla wszystkich wystarczy.
Tu mam coś dla ciebie![]()
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ce82fe39d8
W porownaniu z tymi od C5 to te matizowe to kiszka
onyx napisał(a):DamianMX6 napisał(a):Nic się nie martw, dla wszystkich wystarczy.
Tu mam coś dla ciebie![]()
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ce82fe39d8
W porownaniu z tymi od C5 to te matizowe to kiszka
Mam je dwa lata i złego słowa nie mogę powiedzieć.
DamianMX6 napisał(a):onyx napisał(a):DamianMX6 napisał(a):Nic się nie martw, dla wszystkich wystarczy.
Tu mam coś dla ciebie![]()
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ce82fe39d8
W porownaniu z tymi od C5 to te matizowe to kiszka
Mam je dwa lata i złego słowa nie mogę powiedzieć.
Jedyna wada ich jest taka ze sa za mocne (270N) i nie przypominaja w uzytkowaniu oryginalu. Ja sobie z podobnymi dawałem radę (2x250N), dla malutkiej byly troche uciazliwe
Poza tym delikatnie wybaczaja klape przy zawiasach – doskonale to widac jak masz jeden ori od mx'a a drugi mocniejszy od matiza.
Jak ktos sobie zyczy ciut slabsze niz te matizowe (250N), to moge sprzedac, praktycznie nowe – 35zl /2szt + wysylka
Przykładowa aukcja:

Na zdjęciu wygląda na matowe, może to złudzenie. Na jakim papierze wodnym skończyłeś?
Aby było piknie
powinieneś skończyć na papierze co najmniej 2000 i na koniec polerka pastą. Ja polecam pastę MEGUIARS, jest rewelacyjna http://www.meguiars.pl/shop/product_inf ... dad7c4d494
Aby było piknie





Maździna na nowym zawieszeniu, z nowym hamowaniem (niestety jedynie na przedniej osi. Mechanik nie ogarnął tematu i zacisk oraz tarcza nie są zamontowane. Oczywiście chwilowo
Ranty kończyłem papierkiem 1200. Rzeczywiście są jeszcze matowe ale już jest całkiem fajnie

- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
twarda gąbka i polerka ,może być nawet G3 na mokro lub też na sucho- 3m-em też pięknie wprowadzisz na lusterko... ,brak chlapaczy to zamierzone ? -bez nich będziesz miał przednie błotniki wypiaskowane na dole
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
JKK napisał(a):Maździna na nowym zawieszeniu, z nowym hamowaniem (niestety jedynie na przedniej osi. Mechanik nie ogarnął tematu i zacisk oraz tarcza nie są zamontowane. Oczywiście chwilowoTu pytanie: czy ktoś zna kogoś w okolicach Bydgoszczy kto mógłby mi to zrobić?),
Co znaczy nie ogarnął tematu ? ? ? przecież wystarczyło zamienić stronami jak mówiłem i po kłopocie. Mam nadzieję że zawieszenie ci odpowiednio skręcił bo tam już trzeba wiedzieć znacznie więcej niż przy zaciskach na dwie śruby. A mówiłem, przyjedź to zamontuję ci te hamulce z M6 za darmo
DamianMX6 napisał(a):JKK napisał(a):Maździna na nowym zawieszeniu, z nowym hamowaniem (niestety jedynie na przedniej osi. Mechanik nie ogarnął tematu i zacisk oraz tarcza nie są zamontowane. Oczywiście chwilowoTu pytanie: czy ktoś zna kogoś w okolicach Bydgoszczy kto mógłby mi to zrobić?),
Co znaczy nie ogarnął tematu ? ? ? przecież wystarczyło zamienić stronami jak mówiłem i po kłopocie. Mam nadzieję że zawieszenie ci odpowiednio skręcił bo tam już trzeba wiedzieć znacznie więcej niż przy zaciskach na dwie śruby. A mówiłem, przyjedź to zamontuję ci te hamulce z M6 za darmo.
Dokładnie jak piszę Damian. W sumie nie ma znaczenia , który prawy który lewy – ważne aby odpowietrznik był u góry zacisku
Odkręcenie i przykręcenie 2 śrub od jarzma i przewodu hamulcowego to chyba żadna filzofia, JKK sam bez problemu to zrobisz


P.S. Jak się sprawuje zawias? Dużo twardszy od serii? Duża utrata komfortu?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości