626 GF, 2.0L 115 KM, 97' – dymi na biało

Postprzez tadziomaru1 » 15 paź 2010, 20:19

Polecam valvoline maxlife <spoko>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez sebastian223 » 15 paź 2010, 20:36

tadziomaru1 napisał(a):Polecam valvoline maxlife <spoko>


Czemu?
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez tadziomaru1 » 18 paź 2010, 19:12

sebastian223 napisał(a):
tadziomaru1 napisał(a):Polecam valvoline maxlife <spoko>


Czemu?

Oj kurde, bo dobry. Nie chce mi sie rozpisywać, ale naprawdę orientowałem się dość długo w tym temacie, bo mam też suzuki glx 16V z 2001 i od wiosny do teraz zastanawiałem się co wlać. Wybrałem w końcu valvoline synpower 5w30. Pełny syntetyk, bo auto mam od nowości i przebieg 77tys. Zresztą valvo jest też sprawdzony przez Kolegów z tego forum. Ja sam jeździłem na shellu, castrolu, mobilu. Shell, bo na gwarancji przez 3 lata ASO lało, castrol i mobil z mojego wyboru. Niestety mobil się teraz popsuł a castrola dużo jest podrabianego. Według testów i opinii które przeczytałem a także tego, co udało mi się ustalić podczas rozpytywania, dla silników pow 100tys przebiegu bardzo dobry jest valvo maxlife.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez sebastian223 » 18 paź 2010, 20:17

tadziomaru1 napisał(a):
sebastian223 napisał(a):
tadziomaru1 napisał(a):Polecam valvoline maxlife <spoko>


Czemu?

Oj kurde, bo dobry. Nie chce mi sie rozpisywać, ale naprawdę orientowałem się dość długo w tym temacie, bo mam też suzuki glx 16V z 2001 i od wiosny do teraz zastanawiałem się co wlać. Wybrałem w końcu valvoline synpower 5w30. Pełny syntetyk, bo auto mam od nowości i przebieg 77tys. Zresztą valvo jest też sprawdzony przez Kolegów z tego forum. Ja sam jeździłem na shellu, castrolu, mobilu. Shell, bo na gwarancji przez 3 lata ASO lało, castrol i mobil z mojego wyboru. Niestety mobil się teraz popsuł a castrola dużo jest podrabianego. Według testów i opinii które przeczytałem a także tego, co udało mi się ustalić podczas rozpytywania, dla silników pow 100tys przebiegu bardzo dobry jest valvo maxlife.


Ta odpowiedź mnie satysfakcjonuje ;)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez lukaszz » 18 paź 2010, 20:45

Witam Panowie,

Przeczyściłem WD 40 to kolanko i dymek z rana się zmniejszył o jakieś 60% :) Szukać jeszcze gdzieś chochlika ;> ?

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2010, 17:24
Posty: 6

Postprzez sebastian223 » 18 paź 2010, 20:49

lukaszz napisał(a):Witam Panowie,

Przeczyściłem WD 40 to kolanko i dymek z rana się zmniejszył o jakieś 60% :) Szukać jeszcze gdzieś chochlika ;> ?

Pozdrawiam.

Mały dymek jest normalką. W układzie wydechowym skrapla się woda ;)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez flinio » 18 paź 2010, 20:49

Ja od siebie dodam ze wcześniej jeździłem na castrolu 10w40, to silnik potrafił wypić ok 1, 5 litra od wymiany do wymiany, teraz jeżdżę na Valvoline maxlife 10w40 i max co dolewam od wymiany do wymiany to jest 0,4litra. wniosek – olej <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 14:51
Posty: 111
Skąd: Radom
Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998

Postprzez Grzyby » 19 paź 2010, 10:39

To nie jest wątek o olejach ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Rybatbg » 16 lis 2010, 00:15

W piątek wymieniłem wreście olej na polecany valvoline maxlife 10W40. Efekt taki: w sobotę rano jeszcze bardzo duża chmura została za mna na parkingi ale w niedziele juz tylko mały dymek. Jak na razie jestem z tej wymiany zadowolony <jupi>
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 10:42
Posty: 17 (0/1)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2002r.
626 GF 2.0 115KM FS

Postprzez lewap077 » 11 sie 2011, 22:31

A do czego służy ten zaworek PCV? Ja mam go całkowicie zaslepionego jakąś śrubą i owinięty jest taśmą. Tak już kupiłem mazdę z tym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 05:59
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 6 2.0 05' Kombi FL+BRC Sequent 32 OBD
MAZDA 3 1.6 05' +BRC Sequent 24.11

Postprzez radoo » 12 sie 2011, 08:50

Rybatbg napisał(a):W piątek wymieniłem wreście olej na polecany valvoline maxlife 10W40. Efekt taki: w sobotę rano jeszcze bardzo duża chmura została za mna na parkingi ale w niedziele juz tylko mały dymek. Jak na razie jestem z tej wymiany zadowolony <jupi>


a jak dzisiaj? dalej dymi małym dymkiem czy zmiana oleju na prawdę pomogła?
Mazda 626 GF 98r. 2.0 115KM
Spalanie średnie (ostatnie 20tyś Km – miasto 85% – trasa 15% – 11,47 L LPG)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2009, 01:06
Posty: 64
Skąd: Toruń
Auto: 626 GF, 99r. 2.0 115KM PB/LPG

Postprzez lewap077 » 17 sie 2011, 13:45

lewap077 napisał(a):A do czego służy ten zaworek PCV? Ja mam go całkowicie zaslepionego jakąś śrubą i owinięty jest taśmą. Tak już kupiłem mazdę z tym


Nikt nie wie?:( Bo nie wiem czy sens go wymieniać czy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 05:59
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 6 2.0 05' Kombi FL+BRC Sequent 32 OBD
MAZDA 3 1.6 05' +BRC Sequent 24.11

Postprzez bajer0 » 25 sie 2011, 18:37

A więc tak, w poniedzialek zanabylem GF FS. Juz pierwszego dnia rano puscila dosc pokazny bialy dym z wydechy. Po poludniu zajzalem na forum, doczytalem o tym zaworku, ktory nalezy wyczyscic i efekt nastepnego dnia – dymek mniejszy zdecydowanie – spokojnie o jakies 60 – 70procent. Nie wiem, czy Mazdzina pali olej, poprzedni wlasciciel zarzeka sie, ze nic nie dolewa. Poszperalem w sieci i na kilku forach znalazlem info, iz w niektorych autach po przejsciu na pol syntetyk – pojawia sie bialy dym rano. Zalanie spowrotem syntetykiem rozwiazuje problem. U mnie wedlug karteczki zalany jest castrol 10W40. Jak sadzicie, czy zmiana na 5W40 cos moze zmienic? Wszyscy krzycza, ze w ta strone nie powinno sie zmieniac oleju, jak juz to tylko na gestszy, ale czy ktos z was mial taka sytuacje, ze zmienil na syntetyk i zaczely sie problemy? Moze to tutaj jest pies pogrzebany. Dymi komus na syntetyku?
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez spawelcz » 25 sie 2011, 22:20

Dymi :(
Początkujący
 
Od: 12 lip 2010, 16:12
Posty: 10

Postprzez bajer0 » 26 sie 2011, 10:29

A bierze Ci olej? Czysciłeś ten wspomniany zaworek?
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez Rybatbg » 27 sie 2011, 13:21

Witam
za wcześnie było na zadowolenie, powiem tak, zmiana oleju nic tak naprawde nie dała. Dymi tak jak dymił. Zmieniając rozrząd wymieniłem też uszczelniacze zaworowe i zero poprawy. Trzeba robić pierścienie.
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 10:42
Posty: 17 (0/1)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2002r.
626 GF 2.0 115KM FS

Postprzez rumunn95 » 27 sie 2011, 13:54

robic gore i nie zrobic dolu tak sie kolego nie robi ;) no chyba ze ktos ma duzo mamony
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez bajer0 » 27 sie 2011, 20:38

Dzisiaj zwrocilem dokladna uwage na dym z rury rano po odpaleniu: dym smierdzi niespalona bezyna!
Dodatkowo zauwazylem podczas tankowania, ze przy odkreceniu korka wlewu paliwa slychac dosc dlugi syyyyk. Taki naprawde donosny i trwajacy n.p. 2-3 sekundy! W poprzedniej 323 tego nie bylo. Zastanawiam sie, czy przypadkiem nie mam uszkodzonego/zatkanego odpowietrzania baku? Moze wowczas paliwo gdzies sie odklada/skrapla i pojawia sie bialy dym po odpaleniu?
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez Rybatbg » 27 sie 2011, 22:06

rumunn95 mamomy to właśnie za dużo nie mam <płacze> dlatego nie zrobiłem dołu.

bajer0 mechanik jak robił mi rozrząd i uszczelniacze to też powiedział, że jemu to na spalony olej nie smierdzi, tylko dlaczego go ubywa??
Ostatnio edytowano 9 wrz 2011, 12:58 przez Rybatbg, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 10:42
Posty: 17 (0/1)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2002r.
626 GF 2.0 115KM FS

Postprzez tadziomaru1 » 28 sie 2011, 12:26

Każda syczy przy odkręceniu korka, nie piszcie głupot, to nie jest przyczyną dymienia, do cholery... Moja syczy jak diabli a nie dymi, chociaż na dodatek nie mam katalizatora.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6