Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez piwo » 14 sie 2011, 21:18

o chinska turbina za 1000zl z allegro. :) na przyszly sezon bedzie gotowy silniczek?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Fiveopac » 14 sie 2011, 21:34

piwo napisał(a):o chinska turbina za 1000zl z allegro. :) na przyszly sezon bedzie gotowy silniczek?

Jaka z allegro? Kupilem od chinczyka jak zjezdzali z budowy A2 :)
piwo napisał(a): na przyszly sezon bedzie gotowy silniczek?

W sensie? Silnik gotowy jest zawsze <faja>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez szkodnik_byd » 14 sie 2011, 22:30

jak znam tego malego bywalca to da rade jeszcze w tym roku i celowałbym w pore roku w której będzie jeszcze trakcja hmm za miesiąć góra dwa
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Fiveopac » 14 sie 2011, 22:52

Ludzie, no co wy. Tydzien gora dwa <lol>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez People_Hate_Me » 15 sie 2011, 14:11

a ja myślałem że w ten weekend juz wyjedzie xD
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez szkodnik_byd » 15 sie 2011, 19:50

no to czekamy na zdjecia i na efekty powodzenia
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez weede » 15 sie 2011, 22:59

widziałem, macałem graty – robi wrażenie <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Fiveopac » 17 sie 2011, 21:02

Po dobiciu opon w rallylandzie w drawsku postanowilem sie zrelaksowac przenoszac akumulator do bagaznika .

Po rozebraniu podstawki akumulatora pod maska, skrecamy ja z dostarczona aluminiowa podstawa i przykrecamy do podlogi bagaznika, kabel masowy, zgodnie z wytycznymi begi, idzie do tylnych sanek, gdzie przykreca sie go w okolicach mocowania stabilizatora. Dodatkowo dalem mase, jak najblizej aku do mocowania podstawki. Powinno dac rade.

Obrazek


Tutaj widzimy oryginalna mase, pozbawiona klemy i przewodu, ktory powedrowal do tylu. Dolozylem oczko by dalo sie zmasowac silnik do pasa.

Obrazek


Przewod dostarczony przez begi to kawal grubego miedzianego kabla w grubej oslonce, dodatkow zawinalem to w peszel aby nie bylo niespodzianek w czasie eksploatacji.

Obrazek


A tak poprowadzilem plus nad tylna osią, koło odpływów wody dalem podwojną peszle aby nie bylo fajerwerkow :P dalej wzdluz przewodow hamulcowych do komory silnika.

Obrazek


Obrazek


Do komory dostalem sie wzdluz oryginalnej wiązki, obok filtra oleju.

Obrazek

Jak doplynie z tajlandi paczka, to zaloze bezpiecznik 150A przy akumulatorze, moze po sezonie puszcze przewod plusowy srodkiem auta. Na razie aku zamontowane, auto odpaliło. Mozna przejsc do relokacji zbiorniczka wyrównawczego i montazu nowego od wspomagania. Stay tuned :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez STELMI » 18 sie 2011, 07:41

Są Trytytki, będzie tjun Jee <spoko>




zastanów się nad owinięciem taśmą całej peszli, bo może łapać wodę z piaskiem, która przyspieszy rozkład izolacji na przewodzie zamiast ją chronić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 18:15
Posty: 64
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Diesel z gazem

Postprzez mlody1921 » 18 sie 2011, 10:01

STELMI dobrze mówi a tym bardziej ze koło przewodzików z paliwem kiedyś zaiskrzy i będzie dopalacz :), ja swoj przewód 50mm2 prowadziłem w kabinie :) dwa bezpieczniki jeden przy aku drugi pod maską, a autopsi wiem czym to grozi :) ale ja też go prowadziłem z myślą od Car Audio

Jeden z długo oczekiwanych tematów :D NCT
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 18 sie 2011, 10:03

i niestety.juz nie bedzie nagrod za najlepsza serie :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez ravo » 18 sie 2011, 10:55

Jestem pełen podziwu zawsze pełen profesjonalizm. Zazdroszcze projektu i już wiem kto będzie wszystko zgarniał na zlotach :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mlody1921 » 18 sie 2011, 12:32

PIT i Five będą sie dzielić pucharami :P, no czasem Ravo

Ale spokojnie każde turbo ma swoje przygody :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Fiveopac » 18 sie 2011, 16:15

Przespalem sie z tematem i faktycznie przewod pojdzie srodkiem i przy okazji go zawine dodatkowo. Musze troche przerobic mocownaie aku bo sie lekko buja wiec rownie dobrze, moge wypruc jeden przewod spod auta. Jeden dzien mnie nie zbawi, tylko madafaking tuner trytrytka jdm style sie pokonczyly <lol>
Btw. Begi instruuje coby nawet w peszli przewodu nie puszczac <oczy>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez mlody1921 » 18 sie 2011, 16:22

Ja w kabinie nie dawałem w peszlu sam przewód a 50mm2 ciężko było upchać aczkolwiek do Car audio im wieksza menda tym mniej strat, własnie w środku problem jest taki że trzeba ładnie go położyć żeby niebyło go widac, ciąg go koło progu, założenia sa takie prądowe jednym, a sygnałowe do np. wzmaka drugim (tak informacyjnie)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pit » 18 sie 2011, 16:43

Przewód musi być bardzo dobrze zabezpieczony, osobiście kiedyś przypadkowo zwarłem plus z masą w jakiejś czerwonej MX-5 ;) Fajne fajerwerki były :D (...) Do "godziny zero" Five ma jakieś dwa popołudnia, więc da skubany radę przełożyć przewód do środka :) U siebie mam również puszczony środkiem i bardzo dokładnie zabezpieczony. Wg mnie bezpieczniej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez loockas » 19 sie 2011, 08:23

Kolejny ciekawy temat do lektury. Oby ten projekt był jeszcze lepszy od poprzedniego. Gratuluje i życzę powodzenia. Będę namiętnie śledził temat :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez check. » 19 sie 2011, 10:16

260-280KM przy jakim doładowaniu ? 0,8-1bar ? Dół rozumiem,że zostaje seryjny. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Fiveopac » 19 sie 2011, 17:18

Dzieki za mile slowa, relacje z eksplozji silnika zamieszcze na forum :D
Dzis doszedl interface do flashowania ecu wiec szykuje sie pracowity weekend. Dzis poprawilem mocowanie aku (latal troche na boki i musialem dorobic dodatkowe mocowanie) i przy okazji puscilem kabel w srodku auta w progu, jest na to duzo miejsca, wiazka wyglada jak z fabryki :) mam nadzieje, ze pojedynczy przewod plusowy nie bedzie zakłócał pracy pobliskiej elektroniki. Przewaznie puszcza sie przewody parami + i – aby zniwelowac pole elektromagnetyczne. Zobaczymy :P

check. napisał(a):260-280KM przy jakim doładowaniu ? 0,8-1bar ? Dół rozumiem,że zostaje seryjny. :)

0,5 bar. Dol (na razie) seryjny. Ja ogólnie jestem mało wierzący w kucie, wierze raczej w dobre strojenie.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez mlody1921 » 19 sie 2011, 18:49

Do flashowania ? czyli fabryczny komp będziesz męczył czy może jakiś MS, Vems
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy