Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
jaka jest seryjna moc mps-a bo znalazlem sprzeczne info: 260 km i 256 km. Pozniej moment 308 nm na autocentrum gdzies tam na forum 318 nm a na necie nawet ze masz 380 nm. te pierwsze sa male roznice ale 70 nm roznicy to juz raczej cos...
- Od: 19 lip 2011, 22:38
- Posty: 15
- Skąd: Gliwice
- Auto: 323F BA GT 2.0V6 1995
ramzees napisał(a):jaka jest seryjna moc mps-a bo znalazlem sprzeczne info: 260 km i 256 km. Pozniej moment 308 nm na autocentrum gdzies tam na forum 318 nm a na necie nawet ze masz 380 nm. te pierwsze sa male roznice ale 70 nm roznicy to juz raczej cos...
(...)Mazda wyposażyła ,,6" MPS w turbodoładowany silnik o mocy 260 KM, chociaż tylko 4-cylindrowy i o pojemności tylko 2,3 l, oraz w dołączany napęd na wszystkie koła -z elektronicznie sterowanym sprzęgłem międzyosiowym, umieszczonym przed tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu wewnętrznym. Podział momentu obrotowego między przednią i tylną oś zależy od wielu czynników (m.in. stylu jazdy, przyczepności podłoża, wielkości siły poprzecznej i kąta obrotu wokół pionowej osi auta, czyli jego uślizgu) i może zmieniać się w proporcjach od 100:0 do 50:50. Komputer decyduje o doborze jednego z trzech trybów pracy układu AWD -standardowego, sportowego i na śnieg. W normalnych warunkach jazdy Mazda 6 MPS jest tak samo przednionapędowa jak jej pozostałe odmiany, tyle, że szybsza, zwinniejsza, bardziej posłuszna.
Oprócz mocnego silnika, który dysponuje też sporym momentem obrotowym o maksymalnej wartości 380 Nm już przy 3000 obr/min, i napędu na wszystkie koła, Mazdę 6 MPS różnią od jej zwyklejszych wersji wzmocnione, sztywniejsze o około 50% nadwozie, utwardzone zawieszenie, większe hamulce i koła oraz nowa skrzynia biegów.
Benzynowy silnik o bezpośrednim wtrysku paliwa, który względnie wysoki moment obrotowy zapewnia już przy niskich obrotach, ochoczo kręci się do ponad 6000 obr/min, a szczególnego wigoru nabiera od 2500 obr/min, kiedy do akcji wkracza turbosprężarka. Jak deklaruje producent, Mazda 6 MPS od 0 do 100 km/h przyspiesza w 6,6 s(...)

żródło http://mazda6.prv.pl/
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Różnice w mocy nie są wynikiem błędu – MPSy z rynku amerykańskiego (czyli 6SPEED) mają deko niższą moc. Najprawdopodobniej w wyniku ingerencji w kompa bo mechanicznie to w 100% te same silniki.
Nie kupujcie ozdobnego chromu pod grill do M6 bo nie pasuje ;]
Ja taki kupiłem, i to nie najtańszy i niestety nie pasuje do Mazdy 6.
Zdjęcia:




Kasę lepiej przeznaczyć na filtr powietrza K&N albo co innego, a nie na to dziadostwo
Ja taki kupiłem, i to nie najtańszy i niestety nie pasuje do Mazdy 6.
Zdjęcia:




Kasę lepiej przeznaczyć na filtr powietrza K&N albo co innego, a nie na to dziadostwo
Witam,
1. Czy ktoś z Was zakładał w M6 kombi (2005 polift) płaskie belki bagażnika Whispbar firmy ProRack? W katalogach jest tylko do M6 kombi >2008 i nie wiem czy to czy pasuje zależy tylko od długości belek czy ich konstrukcji lub czegoś innego? Mój kolega ma A4 z relingami z założoną podróbą Whispbara i prezentuje się i działa świetnie.
2. Jaki hak zamontować do w/w M6? Odkręcany (np. Steinhoff, koszt ok 450 + montaż) czy automat z kluczem (Brink, koszt 950 + montaż)?
pozdrawiam
1. Czy ktoś z Was zakładał w M6 kombi (2005 polift) płaskie belki bagażnika Whispbar firmy ProRack? W katalogach jest tylko do M6 kombi >2008 i nie wiem czy to czy pasuje zależy tylko od długości belek czy ich konstrukcji lub czegoś innego? Mój kolega ma A4 z relingami z założoną podróbą Whispbara i prezentuje się i działa świetnie.
2. Jaki hak zamontować do w/w M6? Odkręcany (np. Steinhoff, koszt ok 450 + montaż) czy automat z kluczem (Brink, koszt 950 + montaż)?
pozdrawiam
- Od: 14 lis 2010, 01:53
- Posty: 16
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 2.0 GY '05, polift, Exclusive, BOSE, pakiet "światła"
witam,
a moze poszuka kolega odpowiedniego watku?
... o bagazniku:
viewtopic.php?f=60&t=78863&start=0&hilit=baga%C5%BCnik
– a o haku to juz samemu prosze...
a moze poszuka kolega odpowiedniego watku?
... o bagazniku:
viewtopic.php?f=60&t=78863&start=0&hilit=baga%C5%BCnik
– a o haku to juz samemu prosze...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
67igor1 napisał(a):witam,
a moze poszuka kolega odpowiedniego watku?![]()
... o bagazniku:
viewtopic.php?f=60&t=78863&start=0&hilit=baga%C5%BCnik
– a o haku to juz samemu prosze...
Dziękuję za wskazówki, ale w podanym linku nie ma ani słowa odpowiadającego na moje pierwsze pytanie. Poza tym wertowałem już forum w temacie haka i nie znalazłem odpowiedzi o praktycznej (poza ceną) róznicy miedzy automatem a odkręcanym w M6.
- Od: 14 lis 2010, 01:53
- Posty: 16
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 2.0 GY '05, polift, Exclusive, BOSE, pakiet "światła"
andrewife napisał(a):Dziękuję za wskazówki, ale w podanym linku nie ma ani słowa odpowiadającego na moje pierwsze pytanie. Poza tym wertowałem już forum w temacie haka i nie znalazłem odpowiedzi o praktycznej (poza ceną) róznicy miedzy automatem a odkręcanym w M6.
tylko przypomne
Prosze o zapoznanie sie z zasadami panujacymi na forum:
1. W pierwszej kolejnosci szukamy tematow nas interesujacych... do tego celu prosze uzyc wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jezeli nie znalezlismy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na koncu tego watka
4. Jezeli nie ma takiego tematu, wtedy mozemy zalozyc nowy...
watki istnieja i tam prosze kontynuowac...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam! Przeszukałem całe forum, i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie! Otóż – czy M6 2002-2005 w 2.0 benzynie miała na orginalnym wyposażeniu xenony. Pytam ponieważ kolega szuka takiej wersji dla siebie. Pozdrawiam 
- Od: 20 lip 2011, 19:13
- Posty: 15
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 GG 2.3i 16V 166KM 2004r.
daro2504 napisał(a):Witam! Przeszukałem całe forum, i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie! Otóż – czy M6 2002-2005 w 2.0 benzynie miała na orginalnym wyposażeniu xenony. Pytam ponieważ kolega szuka takiej wersji dla siebie. Pozdrawiam
Nie miała.
10 lat temu chyba żadne auto segmentu D nie miało xenonów w standardzie, a tym bardziej Mazda.
10 lat temu chyba żadne auto segmentu D nie miało xenonów w standardzie, a tym bardziej Mazda.
Nie chodzi mi o standardowe wyposarzanie!
Chodzi o to czy 2.0 w benzynie była robiona w wersji z xenonami! Pytam bo prawie wszystkie dwulitrówki w benzynie mają spryskiwacze reflektorów. Dzisiaj u niemca ogladałe 3 sztuki i wszystkie w soczewkach miały zwykłe żarówki, a w kabinie manualną regulacje świateł mijania(na pokretlo 0.1.2.3)
- Od: 20 lip 2011, 19:13
- Posty: 15
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 GG 2.3i 16V 166KM 2004r.
Witam, chciałbym się zapytać czy ma ktoś z Was założone w mazdzie 6 przed liftem żarówki h1 philips x-treme vision? Czy naprawdę są takie dobre jak je opisują, czy są godne polecenia? U mnie w maździe są bardzo słabe światła i właśnie chciałbym to zmienić inwestując w żarówki.
- Od: 18 lip 2011, 01:59
- Posty: 38
- Skąd: Czerwona Woda
- Auto: Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM
adriano92 napisał(a):Witam, chciałbym się zapytać czy ma ktoś z Was założone w mazdzie 6 przed liftem żarówki h1 philips x-treme vision? Czy naprawdę są takie dobre jak je opisują, czy są godne polecenia? U mnie w maździe są bardzo słabe światła i właśnie chciałbym to zmienić inwestując w żarówki.
a tutaj masz link do specow od żarówek
viewtopic.php?f=329&t=9374&start=0&hilit=%C5%BCar%C3%B3wki
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
daro2504 napisał(a):Chodzi o to czy 2.0 w benzynie była robiona w wersji z xenonami! Pytam bo prawie wszystkie dwulitrówki w benzynie mają spryskiwacze reflektorów.
Mają te spryskiwacze, bez ksenonów, co były robione na Skandynawię, raczej.
Na mobile znalazłem tylko 8 sztuk 2.0 w benzynie z ksenonem, w tym jeden to polift – parametry wyszukiwania to: rocznik 2002-2005, benzyna, ksenon, moc 95kW-109kW, Niemcy.
Generalnie wygląda na to, że 2.0 benzyna z ksenonem, to rodzynek, ale jest... zapewne była to jedynie opcja.
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/sear ... 05&lang=pl
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Ogólnie to chciałem kupić Mazde w beznynie i chłopie zapomnij o jakimś ładnym wydaniu
szybkie pytanie, czy ktoś się orientuje jak wyłączyć przednią poduszkę jak bym chciał tam włożyć nosidełko z dzieckiem??

szybkie pytanie, czy ktoś się orientuje jak wyłączyć przednią poduszkę jak bym chciał tam włożyć nosidełko z dzieckiem??
- Od: 6 maja 2011, 16:46
- Posty: 28
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CiTD 136km 03r.
kerov napisał(a):czy ktoś się orientuje jak wyłączyć przednią poduszkę jak bym chciał tam włożyć nosidełko z dzieckiem??
Musisz kupić nosidełko od Mazdy, wtedy się wyłączy. Innej możliwości w przedlifcie nie ma
Musisz kupić nosidełko od Mazdy, wtedy się wyłączy. Innej możliwości w przedlifcie nie ma
czyli w fotelu są sensory(indukcyjne, pojemnościowe,inne ?), a w foteliku mazdy "blachy". Może ktoś wie jakie jest ich rozmieszczenie fotelu oraz foteliku. Może da się to zaimplementować do nosidełka/fotelika

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6