2.0 FS słabszy od 1.8 FP, co może być powodem ? Różnica w przełożeniach skrzyni biegów ? 626 GE
Powieccie mi jakie macie wskazania obrotomierza- stopniowo na:
IV biegu---60 km/h
IV---100 km/h
IV---120 km/h
V---100 km/h
V---140 km/h
Pytam bo kupilem nowy obrotomierz i chcailbym sprawdzic czy wskazania sa prawidlowe.
A i ile macie na jałowym (luzie)--ja mam koło 850 obr/min
IV biegu---60 km/h
IV---100 km/h
IV---120 km/h
V---100 km/h
V---140 km/h
Pytam bo kupilem nowy obrotomierz i chcailbym sprawdzic czy wskazania sa prawidlowe.
A i ile macie na jałowym (luzie)--ja mam koło 850 obr/min
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
wg wskazan TUV'u ( styczen ) bylo 775 – +/– tyle mam na luzie po rozgrzaniu silnika
reszty Ci teraz nie podam – moze jutro jak nie zapomne
reszty Ci teraz nie podam – moze jutro jak nie zapomne

- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
Witam, jaka może być przyczyna faktu takiego iż silnik 2.0 ma mniej mocy od 1.8?
Za co odpowiadają rurki podciśnieniowe? Co by było jak by któryś zaworek był niesprawny? Ewentualnie co się stanie jak odepnę kostki od tych elektrozaworów?
Za co odpowiadają rurki podciśnieniowe? Co by było jak by któryś zaworek był niesprawny? Ewentualnie co się stanie jak odepnę kostki od tych elektrozaworów?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
skąd wiesz,że FS słabszy od FP? pomiar na hamowni czy ogólne odczucie?
rurki odpowiadają za przepływ podciśnień.
zaworek niesprawny? ale w jaki sposób? mechanicznie czy elektrycznie? mechanicznie->brak przełączania/włączania podciśnienia ; elektrycznie-> jak poprzednio+kod błędu danego solenoidu
odpięcie kostek->zależy o które solenoidy chodzi?
więcej konkretów,to coś wymyślimy
rurki odpowiadają za przepływ podciśnień.
zaworek niesprawny? ale w jaki sposób? mechanicznie czy elektrycznie? mechanicznie->brak przełączania/włączania podciśnienia ; elektrycznie-> jak poprzednio+kod błędu danego solenoidu
odpięcie kostek->zależy o które solenoidy chodzi?
więcej konkretów,to coś wymyślimy

Błąd mam tylko 17, ale to jest normalne przy lpg.
Mam w domu FSa i FP i właśnie ten FP się lepiej zbiera.
Moja mazda nieraz ma przypływy mocy i właśnie to mnie zaniepokoiło.
W zasadzie chodzi mi o wszystkie solenoidy, który za co odpowiada, skutki jego uszkodzenia mechanicznego co się stanie jeżeli odepnę kostkę i odpalę silnik, jaka powinna być reakcja?
Ogólnie szukam wszystkich informacji na temat owych solenoidów i podciśnień.
Mam w domu FSa i FP i właśnie ten FP się lepiej zbiera.
Moja mazda nieraz ma przypływy mocy i właśnie to mnie zaniepokoiło.
W zasadzie chodzi mi o wszystkie solenoidy, który za co odpowiada, skutki jego uszkodzenia mechanicznego co się stanie jeżeli odepnę kostkę i odpalę silnik, jaka powinna być reakcja?
Ogólnie szukam wszystkich informacji na temat owych solenoidów i podciśnień.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Nie za wiele mi to dało. Wężyki mam wszystkie podpięte tak jak należy.
To w czym polecasz szukać przyczyny braku mocy?
Moje pytanie nadal aktualne, za co odpowiada poszczególny solenoid i skutki jego niesprawności.
To w czym polecasz szukać przyczyny braku mocy?
Moje pytanie nadal aktualne, za co odpowiada poszczególny solenoid i skutki jego niesprawności.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
tadziol napisał(a):nie tam bym szukał przyczyn spadku mocy,ale może to Ci będzie pomocne.
http://www.google.pl/imgres?q=mazda+626 ... 80&bih=707
Witam, mój silnik to FS, mógłbyś mi to przesłać w lepszej jakości na skrzynke ? ericsson1@interia.pl z góry dzieki
MAZDA 626 GE CRONOS 2,0 16V FS 1996
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
- Od: 13 maja 2010, 09:00
- Posty: 27
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest Mazda 6 GY 2,0 147KM 2007 a była 626 GE SEDAN 2,0 FS `96
noxes napisał(a):Nie ma lepszej jakości, jest tylko to co w linku.
A widzisz ja mam tak samo... mam FP w sedanie z 94 i świeżo kupionego FS ze stycznia 97 (z aparatem S9, nową przepustnicą i bez gumowych wężyków) no i FP jest dużo zwinniejszy, poza tym ma wyższe prędkości przy obrotach np:
3000RPM na 3 biegu –> 70km/h a FS 64km badane GPSem, żeby nie było, że budzik przekłamuje.
i tak dalej, w każdym miejscu FP jest szybszy...
Oczywiście obrotomierz może nie być dokładny, jasne, ale nie wiem czy i gdzie jest ewentualne wyjście z czujnika, żeby sobie pomierzyć impulsami?
Aha napisz jeszcze jak u Ciebie z szarpaniem przy puszczaniu gazu na 2500-3000RPM na 2 i 3 biegu? i jak szybko wytraca prędkość. Możemy mieć po prostu bardziej zużyte skrzynie i one są powodem problemów.

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
A zrób proszę Cię w wolnej chwili test – na 3 biegu ustaw sobie 3000RPM i spójrz na budzik. w FP mam jak w mordę strzelił 70km/h a w FS 64 ;] podobnie przy 2500RPM na 4 biegu – 80km/h a FS 74

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Poza osłoną maski lubią kable
ja miałem przegryziony czujnik biegu jałowego w skrzyni.

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Wiem, że lubią bo mam cyrki w samochodzie. Najpierw odpalal za 4 razem, później doszedł bład przeplywki gdzie przepływka jest sprawna, na koniec po wbiciu wstecznego biegu samochód nie chciał jechac wcale
Jedno miejsce znalazlem już. Ciekawe co jeszcze.
Zrobiłem ten test. Na III biegu przy 3k RPMU mam 70km/h

inzmbl napisał(a):A zrób proszę Cię w wolnej chwili test – na 3 biegu ustaw sobie 3000RPM i spójrz na budzik. w FP mam jak w mordę strzelił 70km/h a w FS 64
Zrobiłem ten test. Na III biegu przy 3k RPMU mam 70km/h
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
heh czyli mam najprawdopodobniej zużytą skrzynię ;] świetna informacja

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
inzmbl napisał(a):heh czyli mam najprawdopodobniej zużytą skrzynię ;] świetna informacja
A czasem FP i FS nie mają innych przełożeń w skrzyni?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Mają inną piątkę – a skoro kolega Noxes ma w FS takie same prędkości jak w FP i jak mój FP, to znaczy że z moją skrzynią FS jest coś nie tak (lub źle wskazuje mi obroty, jest jeszcze takowa opcja)

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
inzmbl napisał(a):Mają inną piątkę – a skoro kolega Noxes ma w FS takie same prędkości jak w FP i jak mój FP, to znaczy że z moją skrzynią FS jest coś nie tak (lub źle wskazuje mi obroty, jest jeszcze takowa opcja)
Jutro sprawdzę jak w moim FP jest przy 3 tyś na III biegu. W sumie nigdy nie zwracałem uwagi
EDIT
A koła masz takich samych rozmiarów na FS i FP?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6