rumunn95 napisał(a):wymien oring pod elektromagnesem krokowca taki cienki okragly pozniej wyreguluj srubka na imbus w nim najlepiej na obciazeniu tzn. klima ogrzewanie szyby i powinno pomuc
Panowie też mam problem z obrotami pod obciążeniem po włączeniu klimy spada o 2 grubości wskazówki poniżej tej cienkiej kreski pod 1000rpm no i wiadomo zaczyna się telepanie jak i gorsze ładowanie bo obroty dla alternatora już za niskie.
Znalazłem gdzieś na forum post Jaksy z przed paru lat i napisał żeby regulować tak: odpalamy auto silnik zagrzany odpinamy kostkę od IAC obroty spadną o jakieś 200 po czym regulujemy śrubą by pass przy przepustnicy kręcąc w prawo aby silnik ledwo chodził ale nie zgasł po czym podpinamy kostkę do IAC i obroty powinny podskoczyć do około 1200-1500 po czym spaść na 800-850 i ma być dobrze.
Więc by pass jestem skłonny przekręcić ale mam wątpliwości co do tej śrubki na IAC "krokowy"
I teraz pytanie co dokładnie reguluje "powoduje" kręcenie ta śrubka na imbus w zaworze IAC?