hak ucho do przodu

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Blumek » 9 maja 2011, 22:15

Psikaj, ogólnie jak już trafisz :) to powiedzmy pierwsze 1,5 obrotu powinien wejść w miarę swobodnie potem już trzeba użyć czegoś do kręcenia ale jednak bez przesady żeby gwintu nie uszkodzić. Grunt to nie wkręcać go na chama , tak jak niektórzy lubią koła przykręcać :)
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez tom19082 » 9 maja 2011, 22:40

jak ja sam bralem wd 40 to nic nie pomogło ;) on czymś srodek chyba czyscil sam zreszto nie wiem ;) ale widac ze tez ladnie nasmarowal ;) i lalka chodzi
Początkujący
 
Od: 16 paź 2010, 17:22
Posty: 27
Auto: Mazda 1.6 d. 109km 2005 r po lifcie

Postprzez Blumek » 10 maja 2011, 03:08

to nie może być luźne, bo inaczej może mieć tendencje do wykręcania się podczas holowania !.Więc ze zbędnego luzu nie ma co się cieszyć.
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez bouoz » 10 maja 2011, 08:38

to że gwint się nie wykręca ( czyli jest samohamowany) nie jest uzyskiwane małym luzem a odpowiednim kątem nawinięcia linii śrubowej (najczęściej gwint drobnozwojny), przez co pozorny kąt tarcia jest większy od siły pochodzącej od momentu który mógłby odkręcić śrubę.
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2010, 21:04
Posty: 179
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 HB

Postprzez Grzegorz K » 13 maja 2011, 21:27

No to już mamy jasność... Wszyscy zrozumieli ?? <glupek2>
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez moon » 19 lip 2011, 12:32

Pozwolę się podłączyć. Na allegro nie mogę znaleźć ucha do trójki, ma ktoś pomysł, gdzie znajdę takowy w Wawie? Może jakaś sugestia szrotu (trochę wątpię, że to znajdę na takowym).

Dzieki za pomoc.
Początkujący
 
Od: 30 maja 2010, 21:29
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel Y6 109 KM, 2006 FL.

Postprzez cbr » 22 lip 2011, 22:34

A czy musi być od trójki? Chyba wystarczy aby rodzaj gwintu się zgadzał (średnica, skok, typ)
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez Grzegorz K » 23 lip 2011, 20:32

Hak można kupić na allegro np. tu
http://allegro.pl/mazda-hak-wkrecany-ucho-do-cholowania-bialystok-i1719162697.html
Pomijam juz błędy ortograficzne w ogłoszeniu

Mnie w końcu udało się wkręcić ten durny hal. Potrzebne było WD-40, wazelina techniczna oraz klucz do kół jako "wkrętak". Wchodzi naprawdę ciężko, wkręciłem tylko 3 obroty, bo dalej się bałem <zawstydzony>

Obrazek
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez marcin255 » 23 lip 2011, 21:22

wkręcałem do końca na hamowni kluczem do kół i nic się nie stało
ps.jakie macie zaślepki -jakieś foto ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez artureck » 23 lip 2011, 23:35

Grzegorz K napisał(a):Hak można kupić na allegro np. tu
http://allegro.pl/mazda-hak-wkrecany-uc ... 62697.html

To jakaś specjalna stal czy one są posrebrzane dla większej wartości? Nie sądziłem, że kawałek śruby może tyle kosztować...
Wino, kobiety i śpiew – więcej nie dam rady.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2011, 21:14
Posty: 241 (0/1)
Skąd: z Galicji
Auto: Było: M3 BK 2.0 2007 LPG, sedan US-spec

Postprzez cbr » 24 lip 2011, 00:47

No nie taki zwykły kawałek śruby, ale moim zdaniem tyle, że odlane w formie, przeszlifowane ostre krawędzie, przetoczony kawałek pod lep i nagwintowane. Najwyżej może być zahartowany kawałek z gwintem, jednak po wyglądzie nie sadzę, że taki jest.
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez moon » 24 lip 2011, 22:17

Grzegorz K napisał(a):Hak można kupić na allegro np. tu
http://allegro.pl/mazda-hak-wkrecany-ucho-do-cholowania-bialystok-i1719162697.html
Pomijam juz błędy ortograficzne w ogłoszeniu

Mnie w końcu udało się wkręcić ten durny hal. Potrzebne było WD-40, wazelina techniczna oraz klucz do kół jako "wkrętak". Wchodzi naprawdę ciężko, wkręciłem tylko 3 obroty, bo dalej się bałem <zawstydzony>

Obrazek


Jak szukalem, to nie udalo mi sie namierzyc na allegro, na szczescie znalazlem aukcje sprzed kilku dni nie zakonczona sprzedaza i wystawiono ucho jeszcze raz, jeszcze taniej. mam nadzieje, ze bedzie pasowal, bo ma byc oryginal:)
Początkujący
 
Od: 30 maja 2010, 21:29
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel Y6 109 KM, 2006 FL.

Postprzez poziomex » 26 cze 2012, 19:03

panowie a probowaliscie krecic w druga strone?

u mnie w vectrez byl poprostu lewy gwint.
Początkujący
 
Od: 16 cze 2012, 14:36
Posty: 10
Auto: była 3 bedzie 6

Postprzez miru1968 » 26 cze 2012, 20:00

Tam jest prawy gwint i ma ciężko się wkręcać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 15:11
Posty: 262 (2/2)
Skąd: Świetokrzyskie
Auto: MAZDA 3 BK 2006 1,6 ON była
MAZDA 3BL 2010 1,6 PB Exlusiw+
była
MAZDA CX 3 2016 2.0 PB Sky Energy
była
obecnie
MAZDA 3 BP 2021 2.0 PB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323