Praca silnika na paliwie tak jakby jego brakowało.
w tedy co dokonywałem przekładni to nie miałem jak skoczyć po filtr paliwa ale zostanie on na pewno niebawem zmieniony i muszę jeszcze sprężarkę z pracy przywieść żeby przedmuchać te przewody pod ciśnieniem w tedy będzie pewność i zobaczymy co z tego wyjdzie??
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
yrek28 napisał(a):muszę jeszcze sprężarkę z pracy przywieść żeby przedmuchać te przewody pod ciśnieniem w tedy będzie pewność i zobaczymy co z tego wyjdzie??
a nie prosciej sprawdzic to tak:
67igor1 napisał(a):moze podlacz bezposrednio pompe paliwa z wejsciem tuz przed samym silnikiem za pomoca wezyka... ominiesz wtedy calosc rurek itp.
koszt nie jest wielki, a sprawdzisz na krotko czy jest ok...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
no można tak zrobić ale nie mam w domu odpowiedniego przewodu tak długiego paliwowego żeby tak to zrobić a z kolei to musiał bym zbiornik opuszczać żeby bezpośrednio pompkę podłączyć więc jak mam się już męczyć z tym to raz a porządnie.
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
Ja polecam zrobić to tak :
Kupić przewód (czyt szlauf) tak aby go starczyło od końca pojazdu do komory.
Najprościej podłączyć się do filtra paliwa, ponieważ masz praktycznie na wierzchu tak jak mnie się wydaje, pompka pompuje do filtra i do reszty przewodów (3 czy 4).Jak przez filtr nie będzie przechodzić to przyczynę masz prawie że na talerzu.
Pozdrawiam
Kupić przewód (czyt szlauf) tak aby go starczyło od końca pojazdu do komory.
Najprościej podłączyć się do filtra paliwa, ponieważ masz praktycznie na wierzchu tak jak mnie się wydaje, pompka pompuje do filtra i do reszty przewodów (3 czy 4).Jak przez filtr nie będzie przechodzić to przyczynę masz prawie że na talerzu.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
powiem tak zwykły przewód się nie nadaje z jednej prostej przyczyny benzyna go rozpuszcza:P
drugie to ze dojście do filtra w cale nie jest takie super
drugie to ze dojście do filtra w cale nie jest takie super
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
Zaraz...jak to się nie nadaje? Przecież masz tylko sprawdzić czy działa jak ominiesz obieg. który biegnie pod samochodem a nie podłączyć go na stałe. Ja takim wężem ściągnąłem z auta 20L PB, do ter pory wisi i nie wyparował 
Dostęp do smoka jest ciężki...niech pomyślę...ściągam dolną tylną kanapę, odkręcam dekielek który znajduje się pod nią ... smok jak znalazł...chyba że w Xedosie 6 jest inaczej ale...
Jutro jeszcze usiądę w x6 i odkręcę dekiel, zobaczę jak to wygląda dokładnie, jeżeli nie tak to coś się innego pomyśli.
Pozdraiwam
Dostęp do smoka jest ciężki...niech pomyślę...ściągam dolną tylną kanapę, odkręcam dekielek który znajduje się pod nią ... smok jak znalazł...chyba że w Xedosie 6 jest inaczej ale...
Jutro jeszcze usiądę w x6 i odkręcę dekiel, zobaczę jak to wygląda dokładnie, jeżeli nie tak to coś się innego pomyśli.
Pozdraiwam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
pod tylna kanapa jest tylko jeden dekiel ale od czujnika pojemności paliwa w baku ja jak wymieniałem pompkę wyciąłem kawałek blachy zaraz obok tego czujnika bak możesz obejrzeć jak wygląda jak wpiszesz w serwisie aukcyjnym zbiornik xedos chyba ze będziesz opuszczał bak ale jak dla mnie wycięcie blachy pod tylnym siedzeniem jest lepszym rozwiązaniem
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Wiem że dekiel jest pod kanapą. Jutro jak tylko czas będzie to się looknie, w X9 dostęp do filtra paliwa jest w bagażniku, odkręca się dekielek i na wierzchu jest.
Pzdr
Pzdr
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
.yrek28 napisał(a):powiem tak zwykły przewód się nie nadaje z jednej prostej przyczyny benzyna go rozpuszcza:P
drugie to ze dojście do filtra w cale nie jest takie super
Ręce opadają.Roboty raptem na 30min a tobie już tydzień zeszło.Chłopie jedź na szrot,kup pierwszą lepszą pompę paliwa zew. do tego jakiś 1.5m przewodu gumowego i weź się do roboty.Wykluczysz w ten sposób :
-pompę
-przewody
-filtr
-regulator ciśnienia
A moźe lepiej oddaj auto do mechanika?

- Od: 16 sie 2008, 19:58
- Posty: 19
- Skąd: Opole
- Auto: 323 BA Z5 95'
Xedos 6 94'
Omega A C30NE
dedan2412 » 14 lip 2011 dzisiaj 4:44
Ręce opadają.Roboty raptem na 30min a tobie już tydzień zeszło.Chłopie jedź na szrot,kup pierwszą lepszą pompę paliwa zew. do tego jakiś 1.5m przewodu gumowego i weź się do roboty.Wykluczysz w ten sposób :
-pompę
-przewody
-filtr
-regulator ciśnienia
A może lepiej oddaj auto do mechanika?![]()
W końcu ktoś coś mądrego napisał


leiszman » 13 lip 2011 wczoraj 20:17
(...)jak wymieniałem pompkę wyciąłem kawałek blachy zaraz obok tego czujnika(...)
yrek28 dasz radę to zrobić? Bo to faktycznie jest robota (dla laika) niech będzie 2 godz.
Jak nie to leć do mechanika, płacz i płać za coś co można samemu zrobić.
Jak byś mieszkał bliżej to bym Cię zaprosił z tym autkiem do mnie (tu by się ucięło, tam wycięło, zgięło, parę rzeczy wyrzuciło bo nie potrzebne...żart oczywiście
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
koledzy wszystko fajnie i pięknie ale jeśli chodzi o mój czas to nie jest już tak różowo
owszem dojde sam co i gdzie jest nie tak
pompkę na pewno mogę wykluczyc bo przypominam ze jest z mazdy 626 która sam przyjechałem na kołach i była przełozona jako 100% sprawna.
jedynie co moze byc to przewody paliwowe lub coś z instalacją sterująca
to sa jedyne możliwości tak więc musze temu poświęcić czasu
ale postaram sie w tym tygodniu pare żeczy ustalić co i jak
najwyrzej przełoże przewody paliwowe z mazdy 626 jeśli okaze sie ze problem w tym lezy.
postaram sie dac wam znac co i jak.
owszem dojde sam co i gdzie jest nie tak
pompkę na pewno mogę wykluczyc bo przypominam ze jest z mazdy 626 która sam przyjechałem na kołach i była przełozona jako 100% sprawna.
jedynie co moze byc to przewody paliwowe lub coś z instalacją sterująca
to sa jedyne możliwości tak więc musze temu poświęcić czasu
ale postaram sie w tym tygodniu pare żeczy ustalić co i jak
najwyrzej przełoże przewody paliwowe z mazdy 626 jeśli okaze sie ze problem w tym lezy.
postaram sie dac wam znac co i jak.
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
Spoko, nie każdy czasem włada na lewo i prawo 
Nie wykluczaj filtra. Ponieważ przy wyciąganiu go ze starego auta mogłeś go odwrócić itp, śmieci zmieniły położenie i się mógł przytkać.
Czekam/y na dobre wieści.
Pozdrawiam
Nie wykluczaj filtra. Ponieważ przy wyciąganiu go ze starego auta mogłeś go odwrócić itp, śmieci zmieniły położenie i się mógł przytkać.
Czekam/y na dobre wieści.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
na chwile czasu jaką znalazłem to wygląda to tak ze w komorze silnika znalazłem 2 naderwane przewody przy kostce więc je polutowałem i ominąłem kostkę ale czy to coś dało to ciężko powiedzieć ale co dziwnego to że jak dotykam przewodu paliwowego od pompki to czuć takie dziwne bicie jak by udar na wężyku był tak więc może to gdzieś w rejonie zbiornika na przewodach jest przyczyna koło piątku powinienem więcej wiedzieć bo będę miał dzień wolny i zakupie nowy filtr paliwa.
i jeszcze jedna dziwna rzecz po polutowaniu przewodów na sterowniku KL05 przestały mi działać vrisy a na KF11 działają prawidłowo czy mogło coś się uszkodzić w sterowniku?
i jeszcze jedno pytanie może ktoś wie czy jest jakaś różnica miedzy instalacją do klimatyzacji z mazdy 626 a xedosem bo kostka pasuje ale wentylatora nie załącza tego od klimy tylko tego od chłodnicy
i jeszcze jedna dziwna rzecz po polutowaniu przewodów na sterowniku KL05 przestały mi działać vrisy a na KF11 działają prawidłowo czy mogło coś się uszkodzić w sterowniku?
i jeszcze jedno pytanie może ktoś wie czy jest jakaś różnica miedzy instalacją do klimatyzacji z mazdy 626 a xedosem bo kostka pasuje ale wentylatora nie załącza tego od klimy tylko tego od chłodnicy
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
A te lutowane przewody to od czego były? "Jakieś"?
Z tego co pamiętam, to w KL VRISy działają inaczej niż w KF i K8. Ich działanie jest też uzależnione od wychylenia przepustnicy. Poszukaj na forum.
A sam sterownik ma chyba jakiś fabryczny błąd. mbmaster zrobił swego czasu własny układ:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=22174
Z tego co pamiętam, to w KL VRISy działają inaczej niż w KF i K8. Ich działanie jest też uzależnione od wychylenia przepustnicy. Poszukaj na forum.
A sam sterownik ma chyba jakiś fabryczny błąd. mbmaster zrobił swego czasu własny układ:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=22174
z jednej kostki to były na pewno od vris nr2 ale one były naderwane więc postanowiłem je poprawić a te wyrwane to nie wiem od czego ale to z tej wiązki z której wychodził na czujnik prędkości i tam była kostka na 8 pinów i 2 środkowe chyba górne były wyrwane ale niby siedziały w kostce.
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
witam kolegów forum
odkryłem w końcu w czym był cały problem z tym paliwem
to tak
po pierwsze wymieniłem wszystkie gumowe odcinki przewodów paliwowych
sprężarką przeczyściłem przewody stalowe i wprowadziłem linkę przez przewód stalowy doprowadzający paliwo do silnika i ja przeciągnąłem przez cały przewód.
wymieniłem filtr paliwa i co najgorsze wymontowałem zbiornik paliwa bo w nim cały problem był
bo w zbiorniku było sporo syfu i spuściłem paliwo i wypukałem cały zbiornik przy pomocy myjki ciśnieniowej z syfu.
po zmontowaniu całego układu wszystko działa prawidłowo i tak jak powinno.
i jeszcze jedną rzecz która zrobiłem to zaślepiłem dolot zaworu erg do kolektora ssącego:)
temat myślę za zakończony:)
odkryłem w końcu w czym był cały problem z tym paliwem
to tak
po pierwsze wymieniłem wszystkie gumowe odcinki przewodów paliwowych
sprężarką przeczyściłem przewody stalowe i wprowadziłem linkę przez przewód stalowy doprowadzający paliwo do silnika i ja przeciągnąłem przez cały przewód.
wymieniłem filtr paliwa i co najgorsze wymontowałem zbiornik paliwa bo w nim cały problem był
bo w zbiorniku było sporo syfu i spuściłem paliwo i wypukałem cały zbiornik przy pomocy myjki ciśnieniowej z syfu.
po zmontowaniu całego układu wszystko działa prawidłowo i tak jak powinno.
i jeszcze jedną rzecz która zrobiłem to zaślepiłem dolot zaworu erg do kolektora ssącego:)
temat myślę za zakończony:)
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
yrek28 napisał(a):temat myślę za zakończony
a ja polaczylem Twoje tematy w jeden
bedzie dla kolejnych pokolen...
ps. cieszymy sie z Toba i do zobaczenie na drodze
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6