Praca silnika na paliwie tak jakby jego brakowało.

Postprzez yrek28 » 12 lip 2011, 15:23

w tedy co dokonywałem przekładni to nie miałem jak skoczyć po filtr paliwa ale zostanie on na pewno niebawem zmieniony i muszę jeszcze sprężarkę z pracy przywieść żeby przedmuchać te przewody pod ciśnieniem w tedy będzie pewność i zobaczymy co z tego wyjdzie??
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Postprzez Wojtek » 12 lip 2011, 15:31

yrek28 napisał(a):muszę jeszcze sprężarkę z pracy przywieść żeby przedmuchać te przewody pod ciśnieniem w tedy będzie pewność i zobaczymy co z tego wyjdzie??

a nie prosciej sprawdzic to tak:

67igor1 napisał(a):moze podlacz bezposrednio pompe paliwa z wejsciem tuz przed samym silnikiem za pomoca wezyka... ominiesz wtedy calosc rurek itp.
koszt nie jest wielki, a sprawdzisz na krotko czy jest ok...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez yrek28 » 12 lip 2011, 16:06

no można tak zrobić ale nie mam w domu odpowiedniego przewodu tak długiego paliwowego żeby tak to zrobić a z kolei to musiał bym zbiornik opuszczać żeby bezpośrednio pompkę podłączyć więc jak mam się już męczyć z tym to raz a porządnie.
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Postprzez radar88 » 13 lip 2011, 14:35

Ja polecam zrobić to tak :
Kupić przewód (czyt szlauf) tak aby go starczyło od końca pojazdu do komory.
Najprościej podłączyć się do filtra paliwa, ponieważ masz praktycznie na wierzchu tak jak mnie się wydaje, pompka pompuje do filtra i do reszty przewodów (3 czy 4).Jak przez filtr nie będzie przechodzić to przyczynę masz prawie że na talerzu.

Pozdrawiam
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez yrek28 » 13 lip 2011, 18:14

powiem tak zwykły przewód się nie nadaje z jednej prostej przyczyny benzyna go rozpuszcza:P
drugie to ze dojście do filtra w cale nie jest takie super
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Postprzez radar88 » 13 lip 2011, 20:13

Zaraz...jak to się nie nadaje? Przecież masz tylko sprawdzić czy działa jak ominiesz obieg. który biegnie pod samochodem a nie podłączyć go na stałe. Ja takim wężem ściągnąłem z auta 20L PB, do ter pory wisi i nie wyparował ;)
Dostęp do smoka jest ciężki...niech pomyślę...ściągam dolną tylną kanapę, odkręcam dekielek który znajduje się pod nią ... smok jak znalazł...chyba że w Xedosie 6 jest inaczej ale...
Jutro jeszcze usiądę w x6 i odkręcę dekiel, zobaczę jak to wygląda dokładnie, jeżeli nie tak to coś się innego pomyśli.

Pozdraiwam
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez leiszman » 13 lip 2011, 21:17

pod tylna kanapa jest tylko jeden dekiel ale od czujnika pojemności paliwa w baku ja jak wymieniałem pompkę wyciąłem kawałek blachy zaraz obok tego czujnika bak możesz obejrzeć jak wygląda jak wpiszesz w serwisie aukcyjnym zbiornik xedos chyba ze będziesz opuszczał bak ale jak dla mnie wycięcie blachy pod tylnym siedzeniem jest lepszym rozwiązaniem
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 19:04
Posty: 140 (1/0)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 93r. gaz II

gg:2000506

Postprzez radar88 » 13 lip 2011, 23:36

Wiem że dekiel jest pod kanapą. Jutro jak tylko czas będzie to się looknie, w X9 dostęp do filtra paliwa jest w bagażniku, odkręca się dekielek i na wierzchu jest.

Pzdr
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez dedan2412 » 14 lip 2011, 05:44

yrek28 napisał(a):powiem tak zwykły przewód się nie nadaje z jednej prostej przyczyny benzyna go rozpuszcza:P
drugie to ze dojście do filtra w cale nie jest takie super
.
Ręce opadają.Roboty raptem na 30min a tobie już tydzień zeszło.Chłopie jedź na szrot,kup pierwszą lepszą pompę paliwa zew. do tego jakiś 1.5m przewodu gumowego i weź się do roboty.Wykluczysz w ten sposób :
-pompę
-przewody
-filtr
-regulator ciśnienia
A moźe lepiej oddaj auto do mechanika? <oczy>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2008, 19:58
Posty: 19
Skąd: Opole
Auto: 323 BA Z5 95'
Xedos 6 94'
Omega A C30NE

Postprzez radar88 » 14 lip 2011, 14:52

dedan2412 » 14 lip 2011 dzisiaj 4:44
Ręce opadają.Roboty raptem na 30min a tobie już tydzień zeszło.Chłopie jedź na szrot,kup pierwszą lepszą pompę paliwa zew. do tego jakiś 1.5m przewodu gumowego i weź się do roboty.Wykluczysz w ten sposób :
-pompę
-przewody
-filtr
-regulator ciśnienia
A może lepiej oddaj auto do mechanika? <oczy>


W końcu ktoś coś mądrego napisał <jupi> <spoko>

leiszman » 13 lip 2011 wczoraj 20:17
(...)jak wymieniałem pompkę wyciąłem kawałek blachy zaraz obok tego czujnika(...)

:| zastanowiłeś się co robisz, zrobiłeś... Przeczytaj jeszcze raz i się zastanów co doradzasz. Jestem stanowczo na NIE, kiedyś widziałem coś o tym jak to pięknie mechanior wyciął takie cuś...żal.Z resztą nie moje auto u siebie bym tak nie postąpił.

yrek28 dasz radę to zrobić? Bo to faktycznie jest robota (dla laika) niech będzie 2 godz.
Jak nie to leć do mechanika, płacz i płać za coś co można samemu zrobić.
Jak byś mieszkał bliżej to bym Cię zaprosił z tym autkiem do mnie (tu by się ucięło, tam wycięło, zgięło, parę rzeczy wyrzuciło bo nie potrzebne...żart oczywiście ;) ). Działaj i pisz jaki werdykt wysoki sądzie.

Pozdrawiam,
radar88
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez yrek28 » 14 lip 2011, 15:04

koledzy wszystko fajnie i pięknie ale jeśli chodzi o mój czas to nie jest już tak różowo
owszem dojde sam co i gdzie jest nie tak
pompkę na pewno mogę wykluczyc bo przypominam ze jest z mazdy 626 która sam przyjechałem na kołach i była przełozona jako 100% sprawna.
jedynie co moze byc to przewody paliwowe lub coś z instalacją sterująca
to sa jedyne możliwości tak więc musze temu poświęcić czasu
ale postaram sie w tym tygodniu pare żeczy ustalić co i jak
najwyrzej przełoże przewody paliwowe z mazdy 626 jeśli okaze sie ze problem w tym lezy.
postaram sie dac wam znac co i jak.
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Postprzez radar88 » 14 lip 2011, 15:10

Spoko, nie każdy czasem włada na lewo i prawo ;)
Nie wykluczaj filtra. Ponieważ przy wyciąganiu go ze starego auta mogłeś go odwrócić itp, śmieci zmieniły położenie i się mógł przytkać.
Czekam/y na dobre wieści.

Pozdrawiam
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Wojtek » 14 lip 2011, 15:25

yrek28 napisał(a):postaram sie dac wam znac co i jak.

czekamy...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez yrek28 » 19 lip 2011, 18:50

na chwile czasu jaką znalazłem to wygląda to tak ze w komorze silnika znalazłem 2 naderwane przewody przy kostce więc je polutowałem i ominąłem kostkę ale czy to coś dało to ciężko powiedzieć ale co dziwnego to że jak dotykam przewodu paliwowego od pompki to czuć takie dziwne bicie jak by udar na wężyku był tak więc może to gdzieś w rejonie zbiornika na przewodach jest przyczyna koło piątku powinienem więcej wiedzieć bo będę miał dzień wolny i zakupie nowy filtr paliwa.
i jeszcze jedna dziwna rzecz po polutowaniu przewodów na sterowniku KL05 przestały mi działać vrisy a na KF11 działają prawidłowo czy mogło coś się uszkodzić w sterowniku?
i jeszcze jedno pytanie może ktoś wie czy jest jakaś różnica miedzy instalacją do klimatyzacji z mazdy 626 a xedosem bo kostka pasuje ale wentylatora nie załącza tego od klimy tylko tego od chłodnicy
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Postprzez kriskus » 20 lip 2011, 11:27

A te lutowane przewody to od czego były? "Jakieś"?

Z tego co pamiętam, to w KL VRISy działają inaczej niż w KF i K8. Ich działanie jest też uzależnione od wychylenia przepustnicy. Poszukaj na forum.

A sam sterownik ma chyba jakiś fabryczny błąd. mbmaster zrobił swego czasu własny układ:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=22174
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2005, 03:30
Posty: 275 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz / Gdańsk
Auto: BAZ5, CAKL, CRRF7J

Postprzez yrek28 » 20 lip 2011, 13:50

z jednej kostki to były na pewno od vris nr2 ale one były naderwane więc postanowiłem je poprawić a te wyrwane to nie wiem od czego ale to z tej wiązki z której wychodził na czujnik prędkości i tam była kostka na 8 pinów i 2 środkowe chyba górne były wyrwane ale niby siedziały w kostce.
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Postprzez yrek28 » 11 paź 2011, 19:51

witam kolegów forum
odkryłem w końcu w czym był cały problem z tym paliwem
to tak
po pierwsze wymieniłem wszystkie gumowe odcinki przewodów paliwowych
sprężarką przeczyściłem przewody stalowe i wprowadziłem linkę przez przewód stalowy doprowadzający paliwo do silnika i ja przeciągnąłem przez cały przewód.
wymieniłem filtr paliwa i co najgorsze wymontowałem zbiornik paliwa bo w nim cały problem był
bo w zbiorniku było sporo syfu i spuściłem paliwo i wypukałem cały zbiornik przy pomocy myjki ciśnieniowej z syfu.
po zmontowaniu całego układu wszystko działa prawidłowo i tak jak powinno.
i jeszcze jedną rzecz która zrobiłem to zaślepiłem dolot zaworu erg do kolektora ssącego:)

temat myślę za zakończony:)
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Postprzez Wojtek » 11 paź 2011, 20:01

yrek28 napisał(a):temat myślę za zakończony :)

a ja polaczylem Twoje tematy w jeden ;)
bedzie dla kolejnych pokolen... ;)

ps. cieszymy sie z Toba i do zobaczenie na drodze <faja>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez yrek28 » 11 paź 2011, 20:58

dziekuje serdecznie i również szerokości :)
yrek28
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 22:34
Posty: 69
Skąd: kazimierz dolny
Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6