Ustawienie świateł mijania.
1, 2
witam. problem dotyczy prawidlowego ustawienia swiatel.tzn przy swiatlach mijania sa dwie śruby od regulacji problem dotyczy tego ze ktorej bym nie krecil to regulacja jest gora dół a nie ma regulacji prawo lewe . czy ktos wie o co chodzi
bylem na diagnostyce i nawet tam sa zieloni ;/ 
Ostatnio edytowano 11 lut 2014, 19:53 przez Crenshaw, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu.
Powód: Poprawa tematu.
pozdro koras :)
- Od: 1 wrz 2010, 00:31
- Posty: 12
- Skąd: Sieradz
- Auto: mazda xedos 6 2.0 v6 automat
ja tez tak mam. myslalem ze cos jest uszkodzone. ale okazalo sie ze jak sie reguluje jedna i druga to dziala rowniez na boki, tzn trzeba zintegrowac krecenie jedna i druga, i bedzie ok. Na diagnostyce mi chlopaki ustawili bez problemu
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
jedrzej07 napisał(a):Na diagnostyce mi chlopaki ustawili bez problemu
U mnie mieli problem i nie ustawili

Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
naraz nie. Poprostu wybierz jeden kierunek i krec troche jedna, troche druga, nie pamietam juz ktora jest od kierunkow lewa prawa a ktora od gora dol. Ale jak mi ustawiali to najpierw klika obrotow ta od lewa prawa a potem ta druga ustawili odpowienia wysokosc, i tak kilka razy az dostroili.
Bo sruba od (lewa prawa) to nie skreca swiatel konketnie w jedna strone tylko tak jakby lekko po skosie, i dlatego widac tak jakby regulowala wysokosc. Przynajmnie u mnie tak bylo
Ale po kilku takich zabiegach jak napisalem wyzej udalo sie ustawic
Bo sruba od (lewa prawa) to nie skreca swiatel konketnie w jedna strone tylko tak jakby lekko po skosie, i dlatego widac tak jakby regulowala wysokosc. Przynajmnie u mnie tak bylo
Ale po kilku takich zabiegach jak napisalem wyzej udalo sie ustawic
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Podłączam się pod temat. Czy ktoś może wrzucić fotkę z zaznaczonymi tymi śrubkami do regulacji lamp w xedosie? Bo przyglądałem się lampie od strony komory silnikowej, ale nie widziałem nic, co przypominałoby regulację. Przesiadłem się z mazdy 323F BG – tam sprawa była prosta, dwie śrubki – jedna lewo/prawo, druga góra/dół.
pozdrawiam
pozdrawiam
viewtopic.php?f=127&t=113428&p=1913478&hilit=regulacja#p1913478 sposób regulacji

1-2 masz chyba od soczewki -mijania a 3-4 od świateł drogowych ale na 100% nie jestem pewien
2 to jest silniczek regulacji powinieneś go bez problemu namierzyć

1-2 masz chyba od soczewki -mijania a 3-4 od świateł drogowych ale na 100% nie jestem pewien
2 to jest silniczek regulacji powinieneś go bez problemu namierzyć
- Od: 27 kwi 2009, 20:42
- Posty: 207
- Skąd: skierniewice
- Auto: volvo 850
Ok, może pytanie z lekka naiwne, ale co rozumiesz przez silniczek regulacji? Przeciez wszystkie śruby służą do regulacji, więc czym różni się ta oznaczona przez Ciebie jako nr 2?
I kwestia druga – nie polecacie jak rozumiem samodzielnej regulacji np. na drzwiach od garażu? Potrzebuję jedynie delikatnie podnieść światła do góry.
Problem w tym, że samochód kupiłem od chłopaka, który włożył do niego żarówki xenonowe. Na stacji diagnostycznej jak zobaczyli xenon to nie chcieli ustawiać. Ja chcę oczywiście wrócić do zwykłych żarówek, ale tył lampy jest trochę przerobiony i nie jest to takie łatwe – w przyszłym tygodniu dopiero jadę do elektryka. Do tego czasu muszę jakoś jeździć, a w nocy krótkie świecą po drodze i jest słaba widoczność. I stąd pytanie czy powinienem w ogóle brać się za samodzielne podnoszenie świateł?
pozdrawiam
I kwestia druga – nie polecacie jak rozumiem samodzielnej regulacji np. na drzwiach od garażu? Potrzebuję jedynie delikatnie podnieść światła do góry.
Problem w tym, że samochód kupiłem od chłopaka, który włożył do niego żarówki xenonowe. Na stacji diagnostycznej jak zobaczyli xenon to nie chcieli ustawiać. Ja chcę oczywiście wrócić do zwykłych żarówek, ale tył lampy jest trochę przerobiony i nie jest to takie łatwe – w przyszłym tygodniu dopiero jadę do elektryka. Do tego czasu muszę jakoś jeździć, a w nocy krótkie świecą po drodze i jest słaba widoczność. I stąd pytanie czy powinienem w ogóle brać się za samodzielne podnoszenie świateł?
pozdrawiam
Czyli innymi słowy śruba oznaczona nr 2 powinna regulować światła w pozycji góra/dół. Ok, wielkie dzięki
Ostatnie pytanie – jakie tam były żarówki wcześniej, zanim poprzedni właściciel włożył xenony? H4 czy H7?
Ostatnie pytanie – jakie tam były żarówki wcześniej, zanim poprzedni właściciel włożył xenony? H4 czy H7?
rrrobson napisał(a):Czy lampy angielskie mają jakieś charakterystyczne oznakowanie na obudowie ?
moze bys poszukal?
viewtopic.php?f=127&t=122458
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
To i ja się podepnę. Po wymianie jednej lampy pojechałem na ustawienie świateł i jest lekka lipa. Tak przynajmniej mi się wydaje. Przy załączeniu "długich" jest wyraźna przerwa w strumieniu światła tzn między "krótkimi" a "długimi"
Pytanie czy panowie ze stacji kontroli spaprali regulacje i czy tak ma być?
Przy okazji zapytam i regulację przeciwmgłowych. Czy taka w ogóle istnieje? Jak włączę to jedno wyraźnie oświetla pobocze a drugie wygląda jak by nie działało a działa.
Pytanie czy panowie ze stacji kontroli spaprali regulacje i czy tak ma być?
Przy okazji zapytam i regulację przeciwmgłowych. Czy taka w ogóle istnieje? Jak włączę to jedno wyraźnie oświetla pobocze a drugie wygląda jak by nie działało a działa.
- Od: 29 sie 2008, 13:24
- Posty: 50
- Skąd: Poznań/Zielona Góra
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0
Wydaje mi się że jest tak:
od strony śrub 3 i 4 są gwinty a po przeciwnej stronie odbłyśnika "długich" jest zawias.
Na przykładzie prawej lampy – kręcimy śrubą 3 w prawą wiec światło przesuwa się w prawy górny róg. Następnie kręcąc 4 w prawą, światło przesuwa się w prawą stronę i wraca na swój poziom (wysokości).
Moja teza ale potwierdzę (chyba) ją niedługo po rozebraniu lampy. Będzie regeneracja odbłyśników.
od strony śrub 3 i 4 są gwinty a po przeciwnej stronie odbłyśnika "długich" jest zawias.
Na przykładzie prawej lampy – kręcimy śrubą 3 w prawą wiec światło przesuwa się w prawy górny róg. Następnie kręcąc 4 w prawą, światło przesuwa się w prawą stronę i wraca na swój poziom (wysokości).
Moja teza ale potwierdzę (chyba) ją niedługo po rozebraniu lampy. Będzie regeneracja odbłyśników.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6