MAzda 6 GG/GY – Który diesel lepszy: przed, czy po f/l?
Strona 1 z 1
Witam ;] mam pytanko chce kupic auto do 35 tys zł i moje pytanie brzmi ktory diesel jest lepszy przed liftem czy po lifcie? mianowicie chodzi mi o awaryjność i ten cały nieszczesny filtr cząstek stałych. Z drugiej strony ta moc 143ps i osaigi ;] prosze o opinie. Dodam ze robie 20 tys km rocznie i nie robie jakies długich dystansów i czasem lubie pobutować auto
- Od: 25 cze 2011, 14:30
- Posty: 9
Jaka moc? Jakie osiągi? W polifcie?
No i jeszcze ciekaw jestem czy odczułbyś różnicę 7KM pomiędzy przedliftem a poliftem
Większość przedliftów ma więcej mocy niż wg danych fabrycznych i zwykle więcej niż polifty w których się to nie zdarza.

No i jeszcze ciekaw jestem czy odczułbyś różnicę 7KM pomiędzy przedliftem a poliftem
Większość przedliftów ma więcej mocy niż wg danych fabrycznych i zwykle więcej niż polifty w których się to nie zdarza.
Chyba nie muszę mówić jaka moc bo to jest oczywiste;/ widac ze koelga sie zna. 2002-2005 silniki 121 i 136km i po lifcie od 2005 121 i 143 6 stopniowa skrzynia tylko mi chodzi który silnik byłby odpowiedni po lifcie czy przed na mocy srednio mi zalezy
- Od: 25 cze 2011, 14:30
- Posty: 9
fireblade_1989 napisał(a):ta moc 143ps i osaigi
Jesli szukasz mocy i osiagow to pomyliles forum , skieruj sie na forum subaru albo evo
Pozdr
-
Grucha
jeździłem tylko przed liftem autem i mi odpowiadały te silniki tylko chodzi mi o ekspolatacje żeby jeździło bezawaryjnie i mniedzyinnymi o ten filtr czastek stałych po lifcie ponoc sie nie sprawdzaja na krótkich odcinkach i jeździe po miescie prawda to czy nie?
- Od: 25 cze 2011, 14:30
- Posty: 9
Sam musisz wybrać 
W eksploatacji nie ma w zasadzie żadnych różnic pomiędzy wersjami 121 i 136KM w przedliftach i 121 i 143KM w poliftach.
DPF zdecydowanie stwarza problemy w autach użytkowanych głównie w mieście czy na krótkich dystansach.
W przedliftach natomiast zdarzają się problemy z zatkanym smokiem pompy oleju/wypalonymi podkładkami pod wtryskami.
Generalnie można się umówić że żaden z tych diesli (nieważne czy przed czy poliftowych na miasto i krótkie trasy się nie nadaje).
W eksploatacji nie ma w zasadzie żadnych różnic pomiędzy wersjami 121 i 136KM w przedliftach i 121 i 143KM w poliftach.
DPF zdecydowanie stwarza problemy w autach użytkowanych głównie w mieście czy na krótkich dystansach.
W przedliftach natomiast zdarzają się problemy z zatkanym smokiem pompy oleju/wypalonymi podkładkami pod wtryskami.
Generalnie można się umówić że żaden z tych diesli (nieważne czy przed czy poliftowych na miasto i krótkie trasy się nie nadaje).
Czyli polecasz mi kolega benzynke? bezproblemowa?
- Od: 25 cze 2011, 14:30
- Posty: 9
Na pewno diesel,w porównaniu z benzyną ma więcej elementów,za które po ewentualnej awarii przyjdzie sporo zapłacić(akurat DPF to najlepszy przykład).Przy Twoich planowanych przebiegach oglądałbym się chyba raczej za benzynką(ich dodatkowym atutem jest np.łańcuch rozrządu).Choć szczerze przyznaję od razu,że sam mam mniej więcej takie przebiegi i od 2 lat jeżdżę dieslem(121KM+Box=147KM)i naprawdę jazda jest przyjemna i bezproblemowa.Wystarczy ze masz w mieście odcinki,gdzie możesz się bujnąć powiedzmy 80 km/h i jechać tak chociaż z 5 min.Tak jest dokładnie w moim przypadku i nie ma problemów z wypalaniem DPF-a.
no tak na prawdę to prędkość to w garnicach 80 sa także sam juz nie wiem co o tym myśleć ;/
- Od: 25 cze 2011, 14:30
- Posty: 9
mam mazdę z dpf od dwóch lat, użytkuję ją raczej w mieście- zero problemów z dpf ale trzeba pamiętać o kosztach wymiany oleju, bo potrafi się to zdarzyć już po 7 tys km,
jeżeli nie robisz więcej niż 10tys rocznie to zapomnij o dieslu i szukaj benzyny, polfta żebyś nie musiał martwić się o rdzę
jeżeli nie robisz więcej niż 10tys rocznie to zapomnij o dieslu i szukaj benzyny, polfta żebyś nie musiał martwić się o rdzę
- Od: 29 gru 2009, 21:05
- Posty: 12
- Auto: 02.2006 2.0D143 kM DPF
sport kombi
chyba nie poważnym bym musałbyc jak bym robil 10 tys km rocznie i kupil diesla
jest sporo takich ludzi bo taka moda diesle i juz. ja robie rocznie 20 tys km
- Od: 25 cze 2011, 14:30
- Posty: 9
Moda to raczej jest na gaz obecnie 
ja chciałem benzynę trafiło na disla i jestem na razie zadowolony od ~5msc
Nie ma nierdzewiejących M6
ja chciałem benzynę trafiło na disla i jestem na razie zadowolony od ~5msc
Nie ma nierdzewiejących M6
- Od: 29 wrz 2006, 14:11
- Posty: 1329 (20/14)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004
Ja mam madzie po FL cegly z gazu praktycznie nie zdejmuje -nigdy nie mialem jakichkolwiek problemow
Bralem sie kiedys z m6 przed Fl z Boxem i niestety kolega sie wkurzyl
Bralem sie kiedys z m6 przed Fl z Boxem i niestety kolega sie wkurzyl
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości