Nie odbijają zaciski hamulcowe
bardzo drogo , ja sam " regenerowałem " , i zapłaciłem miłe chwile spędzone poza domem
, nie jest to skomplikowane a i satysfakcja jakaś jest
, przydaje się 2 osoba do pomocy ,np do odpowietrzenia hamulców ... uważać też należy na płyn hamulcowy przy wyjmowaniu tłoczka (by się nie oblać
)
- Od: 5 sie 2009, 14:38
- Posty: 61
- Auto: Mx-3 k8
dokładnie, drogo jak .......... Ja robiłem u siebie i mnie wyszło niecałe 100zł na cały tył. 

- Od: 26 maja 2009, 08:24
- Posty: 28
- Skąd: Wieruszów
- Auto: Mazda MX-3; B6
patrizio1985 napisał(a):dokładnie, drogo jak .......... Ja robiłem u siebie i mnie wyszło niecałe 100zł na cały tył.
Myślę,że reganeracja zacisków w tej firmie to nie tylko reperaturki
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
W tej firmie jest robione wszystko łącznie z naprawa jarzma zacisków co jest najczęstszym mankamentem w zaciskach.Zresztą 25 miesięcy gwarancji mówi samo za siebie.Ja jestem zadowolony z tego jak zrobili.Więc to kwestia indywidualnej decyzji.Można wymienić same reperaturki tylko kwestia za ile się to zepsuje znów jak dotrą do mnie zregenerowane tylne zaciski zrobię fotki i wrzucę w tym temacie.

- Od: 18 lip 2007, 10:26
- Posty: 1053
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323 BG GT
Green napisał(a):... Można wymienić same reperaturki tylko kwestia za ile się to zepsuje znów ...
Ja zrobiłem sam w oparciu o reperaturki i od roku nie ma problemu. Pewnie firma zrobi lepiej, ale 200zł różnicy na sztuce jak dla mnie robi różnice, tym bardziej że Madzia jest z `94r. także mimo wszystko ma już swoje lata, a wkładać tyle kasy w stare auto (mogąc uzyskać podobny efekt za mniejszą kasę) to dla mnie przesada – takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam i życzę podjęcia właściwej decyzji
- Od: 26 maja 2009, 08:24
- Posty: 28
- Skąd: Wieruszów
- Auto: Mazda MX-3; B6
Jestem po regeneracji tylnik zacisków, niestety po założeniu praktycznie nie działa mi ręczny. Próbowałem naciągać linkę śrubą przy dźwigni ale niewiele pomogło. Sprawdziłem przy zacisku i niby zaciaga na maksa a mimo to tylko minimalne przyblokowuje koło. Jakieś pomysły?
- Od: 14 lut 2009, 20:56
- Posty: 9
- Skąd: Swarzędz
- Auto: Mazda MX-3 1,8 V6, K8 PB 1997
pkniat napisał(a):Jestem po regeneracji tylnik zacisków, niestety po założeniu praktycznie nie działa mi ręczny. Próbowałem naciągać linkę śrubą przy dźwigni ale niewiele pomogło. Sprawdziłem przy zacisku i niby zaciaga na maksa a mimo to tylko minimalne przyblokowuje koło. Jakieś pomysły?
Green napisał(a):W tej firmie jest robione wszystko łącznie z naprawa jarzma zacisków co jest najczęstszym mankamentem w zaciskach.Zresztą 25 miesięcy gwarancji mówi samo za siebie.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
odkopie wątek a mianowicie mam taki problem ze zregenowałem zacisków gumkami naprawczymi po regeneracji nie moge odpowietrzyc hamulcy pedał w ogóle nie twardnieje ale płyn nie ucieka... odpowietrzac musze śrubą przy zacisku tą która trzyma przewód hamulcowy bo ta od odpowietrzenia jest obcięta i nie idzie jej odkręcić... co może być przyczyna? hamulce łapią na 3 razy i nie da sie tak jezdzic :/
- Od: 2 kwi 2010, 14:39
- Posty: 42
- Skąd: mazowieckie
- Auto: mazda demio 1.5 pb
to nie masz wyjścia trzeba wykręcić stary odpowietrznik i włożyć nowy inaczej nie odpowietrzysz zacisków odpowiednio
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Ariel84 napisał(a):http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=85607 tutaj pomocny temat i opisane jak samemu to zregenerować
czemu nie widać fotek?
- Od: 18 gru 2009, 16:55
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6 1992r.
ok mam nadzieje ze to tylko odpowitrznik jest problemem... w sobote z nim powalcze razem z bratem moze uda mi sie go przyszlifować i założyć mniejszy klucz jak nie to lipa, chyba ciezko bedzie taki odpowietrznik gdziekolwiek kupic?
- Od: 2 kwi 2010, 14:39
- Posty: 42
- Skąd: mazowieckie
- Auto: mazda demio 1.5 pb
a ja mam proźbę może ktoś powiedzieć jak sie dokłądnie zabrać za odpowietrzenia hamulców ?
bo nie mam pojęcia sprzęgło sie już nauczyłem teraz hamulce;p ale totanie nie wiem za co sie zabrać po ściągnięciu koła.
a po drugie mam nieszczelność na przewodzie doprowadzającym płyn do hamulców. Zlokalizowałem go i teraz pytanie musze cały ten dłuuuuuuugiiiiii przewód wymienić czy można dziurke uszczelnić np poxipolem albo czym kolwiek ?
bo nie mam pojęcia sprzęgło sie już nauczyłem teraz hamulce;p ale totanie nie wiem za co sie zabrać po ściągnięciu koła.
a po drugie mam nieszczelność na przewodzie doprowadzającym płyn do hamulców. Zlokalizowałem go i teraz pytanie musze cały ten dłuuuuuuugiiiiii przewód wymienić czy można dziurke uszczelnić np poxipolem albo czym kolwiek ?
- Od: 15 gru 2010, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Trzebinia-Gaj
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
witam mam mały problem z zaciskami a mianowicie kupiłem zacisk od mx3 1,6 16v sohc 1992r czyli od silnika takiego jak u mnie i zaciski nie pasuja klocki króciutkie zaciski tez za krótkie bo nie dochodza do mocowania tłoczek za to za duzy... u mnie jest abs i z tyłu hamulce tarczowe tłoczek ok 2,5 cm średnicy a klocki długie mógłby mi ktoś powiedziec czym to sie ma ze model taki sam a zaciski inne? i czy pasuja od jakiegos innego modelu mx 3 bo juz nie wiem od czego mam szukac :/
- Od: 2 kwi 2010, 14:39
- Posty: 42
- Skąd: mazowieckie
- Auto: mazda demio 1.5 pb
hmm powiem Ci kolego, ze rocznikami to się nie powinieneś sugerowac
Mam z '94 autko a zestawy montarzowe z 94 (ani z nastepnych) w ogole nie pasuja do mojego modelu. Takze chyba natrafiles na te co ja mam
Takze, albo kupic nowa (inną) od tych com my mamy 
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Witam. Mam taki problem który mnie niesamowicie poirytował. Mianowicie nie odbija żaden z zacisków do końca. Czym to może być spowodowane? Niemożliwe żeby wszystkie zaciski w jednym momencie się zepsuły.
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość