Czasami silnik odpala za drugim razem.
Strona 1 z 1
Jasnowidzów tu nie ma. Podjedź do ASO podłącz się pod komputer, a dowiesz się dlaczego są problemy z zapalaniem. Producent wyposażył to auto w pamięć diagnostyczną...za każdym razem gdy auto nie zapala zapisuje się tam kod błędu. Wystarczy odczytać, przeanalizować i naprawić.
Pozdrawiam
M5
Pozdrawiam
M5
norma w 2.0 benzyna (coś ze spalinami,jakas wada konstrukcyjna kolektora czy coś z zaworem egr – nie pamietam dokladnie)..... był o tym tu temat:–)
na forum forda znalzałem, że po zgaszeniu silnika trzeba wcisnąć pedał gazu –> u mnie działa w 100 procenatach:–)
na forum forda znalzałem, że po zgaszeniu silnika trzeba wcisnąć pedał gazu –> u mnie działa w 100 procenatach:–)
Witam,
a co z robić, jak myk z wciśnięciem pedału gazu, już nie działa (założyłem instalacje gazową)? Teraz już praktycznie zawsze zapala z drugim razem. Czy ktoś z forumowiczów rozwiązał tan problem?
Pozdrawiam
a co z robić, jak myk z wciśnięciem pedału gazu, już nie działa (założyłem instalacje gazową)? Teraz już praktycznie zawsze zapala z drugim razem. Czy ktoś z forumowiczów rozwiązał tan problem?
Pozdrawiam
-
Rafcio
Ja rowniez mam przejechane okolo 15tys na gazie,ale zawsze po wcisnieciu pedalu gazu auto mi odpala za pierwszym razem bez problemu!!!Jak ktos sobie poradzil juz z tym problemem(pewnie chodzi tu o klapki dolotowe)bo to one sa winne zlemu odpalaniu i pozostawaniu spalin co wiaze sie z problemem odpalnia silinika, to prosze o jakies koszty pozbycia sie tej usterki i jak do tego sie zabrac zeby wyeliminowac irytujacy problem!!!
Ale u mnie trik z pedałem przestał działać po założeniu instalacji. Niezależnie czy zaraz po zgaszeniu silnika, czy przed uruchomieniem wciskam pedał i to nic nie pomaga.
-
Rafcio
A czy ktoś próbował wyczyścić EGR. W oplu mi takie objawy powodował brudny EGR.
Wczoraj się zabrałem za czyszczenie ale niestety się wycofałem.
Zdemontowałem całą puchę filtra powietrza, poodpinałem część kabelków i innych. Wyszło, że trzeba byłoby jeszcze nawet rury od chłodzenia wypinać.... dałem sobie spokój.
Udało się komuś go wyczyścić?? Może da rade to zrobić nie demolując tak wielu rzeczy?
Wczoraj się zabrałem za czyszczenie ale niestety się wycofałem.
Zdemontowałem całą puchę filtra powietrza, poodpinałem część kabelków i innych. Wyszło, że trzeba byłoby jeszcze nawet rury od chłodzenia wypinać.... dałem sobie spokój.
Udało się komuś go wyczyścić?? Może da rade to zrobić nie demolując tak wielu rzeczy?
- Od: 22 kwi 2013, 14:46
- Posty: 35
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna 2005 LPG
odkąd 2 lata temu wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy mam spokój. Do EGR był trudny dostęp wiec odpuściłem:–) czyściłem jakimś sprajem do gaźników za 10zł. Po wyczyszczeniu krokowego psiknąłem do niego wd40 by delikatnie go przesmarować – bez przesmarowania jakby sie przycinał i silnik utrzymywał dłużej obroty tzn wciskałem gaz i puszczając go sinik zmniejszał obroty dopiero po ok 2 sek.
Cześć
Ów przypadłość "kopa" za drugim razem też dopadła moją piątkę.
Czy mógłby ktoś podać jakiegoś "manuala" lub foto relacje co gdzie odkręcić aby dostać się do
zaworu krokowego, przepustnicy i przepływomierza... aby te elementy wyczyścić. ( PB 2.0 )
Bo to odpalanie silnika po uprzednim wciśnięciu gazu zaczyna mnie irytować
Ów przypadłość "kopa" za drugim razem też dopadła moją piątkę.
Czy mógłby ktoś podać jakiegoś "manuala" lub foto relacje co gdzie odkręcić aby dostać się do
zaworu krokowego, przepustnicy i przepływomierza... aby te elementy wyczyścić. ( PB 2.0 )
Bo to odpalanie silnika po uprzednim wciśnięciu gazu zaczyna mnie irytować
Zdemontuj pokrywę filtra powietrza wraz z rurą i zamontowaną na niej przepływką...
Następnie spójrz w stronę silnika zgodnie z przepływem powietrza dolotu...
I... już wszystko widzisz
Następnie spójrz w stronę silnika zgodnie z przepływem powietrza dolotu...
I... już wszystko widzisz
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Przepływomierza nie trzeba czyścić.
1.Ściągnij pokrywę silnika i obudowę filtra powietrza (z niej trzeba wypiąć gumowy wężyk i wtyczkę)
2. Odkręć 3 śruby mocujące linke z gazu – taka łapa z przodu silnika, po prawej od kolektora
3. Rozepnij wtyczkę z przepustnicy i odkręć 4 śruby – przepustnica masz w ręku
4. Potem masz 2 śruby z silniczka krokowego.
Jak te części wyglądają zobacz na allegro – nie da się ich pomylić:–)
Jak wyczyścisz krokowy to psiknij do środka wd40 by troszkę go przesmarować.
Ja czyściłem te rzeczy miesiąc temu i odpala od strzału:–)
1.Ściągnij pokrywę silnika i obudowę filtra powietrza (z niej trzeba wypiąć gumowy wężyk i wtyczkę)
2. Odkręć 3 śruby mocujące linke z gazu – taka łapa z przodu silnika, po prawej od kolektora
3. Rozepnij wtyczkę z przepustnicy i odkręć 4 śruby – przepustnica masz w ręku
4. Potem masz 2 śruby z silniczka krokowego.
Jak te części wyglądają zobacz na allegro – nie da się ich pomylić:–)
Jak wyczyścisz krokowy to psiknij do środka wd40 by troszkę go przesmarować.
Ja czyściłem te rzeczy miesiąc temu i odpala od strzału:–)
uciu,
Dzięki za rozpiskę, jak znajdę chwilę czasu, na pewno się to mi przyda.
Dzięki za rozpiskę, jak znajdę chwilę czasu, na pewno się to mi przyda.

Mazda 5 Benzyna 1.8 . 2007rok Moja przy odpalaniu długo myśli. Przeczyszczone przepustnica, egr krokowy, nowe świeczki,filtry,olej. Wymieniony termostat i czujnik temperatury . Nadal nie za każdym razem ale od czasu do czasu trzeba przeciągnąć rozrusznik żeby odpaliła. Mechanik mówi że program w komputerze się często rozjeżdża w tych autach najlepiej wgrać nowy u elektronika. Umówioną mam wizytę zobaczymy co dało programowanie auta.
-
LJOZWIAK
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości