


Pozdrawiam,
www.mazdaspeed.pl
ale co chcesz zobaczyć jak sklejona czy mam pokazać że świeci bo nie bardzo rozumiempokaż fotki tej lampy po reanimacji
moze byc problem bo nie chce mi się jej wymontowywać chyba ze padnie całkiemjak wyglada sklejona
Generalnie z niektorymi twierdzeniami tego elektronika to sie nie zgadzam.
Po 1 to musi byc wina lampy skoro jej wymiana powoduje, ze nie ma efektow gasniecia diod.
Po 2 diody gasna zawsze po wcisnieciu stopa, nigdy gdy po prostu lampa sie swieci na pozycjach.
Po 3 nie wiem po co kombinowac z wyprowadzaniem zarowek itd skoro wystarczy wsadzic miernik w kostke i widac, ze zasilanie dochodzi, a lampa nie swieci
gregor666 napisał(a):Wiesz wszystko mu to przekazałem, powtarzam tylko to co usłyszałem – generalnie powtarzam to co najważniejsze " tam nie ma co się zepsuć – a sama elektronika nie jest warta 20 zł" najdroższe chyba są diody– to wszystko powoduje moją niechęć do zakupu nowej za taka kasę (wiadomo najprościej) osobiście zależy mi bardziej na ustaleniu co jest przyczyna niż jej usunięciu – przemęczę się ktoś musi – ale dojdę co to
Na chwilę obecną pozostaje mi tylko jeździć i sprawdzać czy nadal działa.
Pozdrawiam,
gregor666 napisał(a):"w tym układzie nie ma co się zepsuć – jest prosty jak budowa cepa (a same rezystory 1 kondensator i płytka"
Też tak myślałem, ale elektronik dał mi 30 min wykład na temat tego układu i jak to działa – ten niby scalak to prosta bramka logiczna która w zależności od napięcia przełącza diody żeby świeciły ciemniej lub jaśniej czy jakoś tak, na fotkach nie widać bo robiłem telefonem, ale cały układ facet se rozpisał i oznaczył flamastramiSzkoda, że zdjęcie jest nieostre, ale element zaznaczony na czerwono wygląda na układ scalony.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości