Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
tak opornik jedno watowy bo są różne
Jacek176 napisał(a):Od kiedy to oporniki mierzy się w watach?
Nie tyle mierzy się w watach co podaje się ich moc jaką są w stanie przekształcić na ciepło podczas przepływu prądu, jest to zaraz za ich opornością jeden z ważniejszych jego parametrów (indukcyjność i pojemność w układach nie w. cz. się pomija)
po wywaleniu kata zaczęło się dziac coś niepokojacego, dławi mi się więcej niż 3100 obr nie poleci i dym leci jak cholera przy tych obrotach. co jest zmienić opornik z 2x50 na 50+100? i czy to od tego? mi tak się wydaje że go zalewa i dlatego tak, dodam że mignie kontrolka świec w tym czasie
za dużo paliwa? podkładki są. wczesniej było ok a po wywaleniu kata tak się coś wysrało
za dużo paliwa? podkładki są. wczesniej było ok a po wywaleniu kata tak się coś wysrało
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
wywaliłeś kata wstawiając rurę czy wybebeszyłeś go?
dobrnąłem do 7 strony.. dalej nie mam siły, natomiast mam pytanie do "zagorzałych" w tym temacie:
czy prócz 1 wykresu gdzieś tam na początku, jest ktoś kto faktycznie i w jedyny prawidłowy sposób żeby ocenić ten "tuning" wykonał pomiary na hamowni PRZED i PO modyfikacji i je tutaj opublikował (wykres a nie dane "przyszło 20KM i 50Nm)? nie mam siły szukać, ciekawy jestem.
czy prócz 1 wykresu gdzieś tam na początku, jest ktoś kto faktycznie i w jedyny prawidłowy sposób żeby ocenić ten "tuning" wykonał pomiary na hamowni PRZED i PO modyfikacji i je tutaj opublikował (wykres a nie dane "przyszło 20KM i 50Nm)? nie mam siły szukać, ciekawy jestem.
To może jeszcze mój dodam, ale niestety niemka sprzęgło zajechała i nadaje się do wymiany, ale w teście drogowym nie jest tak źle
. Hamownia nie jest super wiarygodna ale może ukazać że coś tam się jednak zmienia. Sory ale nie ma wykresu przed.

do tego nawiew na IC był symboliczny i po jakimś czasie IC nie wyrabiał i dymu było że hej

do tego nawiew na IC był symboliczny i po jakimś czasie IC nie wyrabiał i dymu było że hej
wywaliłem oporniki i było ok, zostawiłem 1x50 i tez jest git ale troszke stracił na przyspieszeniu, jeszcze bede eksperymentował chociaz wole teraz trochę wolniej a żeby obroty były takie jak trzeba
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
xxxROMxxx napisał(a):które to kabelki,dodam że mam 626 DITD GF 101KM.Przy SPV jest szaroczarny i czerwonożółty a przy boost sensorze fioletowy,zielony i brązowy.
Ponaglam pytanie,które to są?
Niechce wpinać się po kolei w każdy,bo szkoda oryginalnych przewodów od spv i bs.
Proszę o pomoc

- Od: 18 sty 2010, 12:54
- Posty: 75
- Skąd: Hajnówka
- Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r
Pierwsza strona- tam jest wszystko
Boss429 napisał(a):A czemu wywaliłeś kata?
diesla trzeba odetkać po zwiększeniu ciśnienia i przy dolaniu paliwa
nie wiem w końcu czy to wina kata ten dym czy nie, bo raz jest ok raz źle, na różnych opornikach róznie, za dużo chyba namotane tym domowym tuningiem, chociaz u innych niby jest ok, latam teraz do 3 tyś i w sumie styka do sprawnego poruszania się
w dziale ditd poruszyłem wątek żeby już tutaj tym katem nie motać
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
a jak z mocą przy tym dymieniu?
bardziej wydaje mi się że jest to wina wyrzucenia kata niż kombinacji z opornikami. Nie spotkałem się żeby ktoś mając kata i oporniki miał podobne problemy jak u Ciebie. Może wyrzucenie kata spowodowało złą pracę komputera i dzieją się różne te dziwne rzeczy. Skąd ta teoria:"diesla trzeba odetkać po zwiększeniu ciśnienia i przy dolaniu paliwa"?Jak to rozumiesz?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Neonixos666 napisał(a):Pierwsza strona- tam jest wszystko
Jeśli na pierwszej stronie jest napisane to proszę pokaż mi gdzie.Przeczytałem wszystki posty i jakoś nieznalazłem nic z takimi kolorami przewodów,dodam ze mam przy SPV białoczarny i czerwonożółty a przy Boostsensorze fioletowy zielony i żółty.
- Od: 18 sty 2010, 12:54
- Posty: 75
- Skąd: Hajnówka
- Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r
przy SPV do lewego a przy boost sensorze do żółtego
Każde doładowane auto reaguje pozytywnie na odetkanie wydechu bo spaliny wykonawszy swoją pracę mogą swobodnie znaleźć ujście, tym bardziej że do pewnego momentu tych spalin jest coraz więcej i więcej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje