Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez Siwy19 » 16 maja 2011, 20:49

to opornik mam dac 1 watowy czy jak?
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2009, 22:16
Posty: 219
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r

Postprzez Neonixos666 » 16 maja 2011, 21:09

tak opornik jedno watowy bo są różne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Jacek176 » 17 maja 2011, 23:02

Neonixos666 napisał(a):tak opornik jedno watowy bo są różne

Siwy19 napisał(a):to opornik mam dac 1 watowy czy jak?


Od kiedy to oporniki mierzy się w watach? <szok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Siw-y » 17 maja 2011, 23:16

Jacek176 napisał(a):Od kiedy to oporniki mierzy się w watach?

Nie tyle mierzy się w watach co podaje się ich moc jaką są w stanie przekształcić na ciepło podczas przepływu prądu, jest to zaraz za ich opornością jeden z ważniejszych jego parametrów (indukcyjność i pojemność w układach nie w. cz. się pomija)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez marsel » 22 maja 2011, 00:56

po wywaleniu kata zaczęło się dziac coś niepokojacego, dławi mi się więcej niż 3100 obr nie poleci i dym leci jak cholera przy tych obrotach. co jest zmienić opornik z 2x50 na 50+100? i czy to od tego? mi tak się wydaje że go zalewa i dlatego tak, dodam że mignie kontrolka świec w tym czasie
za dużo paliwa? podkładki są. wczesniej było ok a po wywaleniu kata tak się coś wysrało
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Neonixos666 » 22 maja 2011, 10:39

wywaliłeś kata wstawiając rurę czy wybebeszyłeś go?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marsel » 22 maja 2011, 12:02

wstawiłem rure
wczoraj zaczeło się tak dziać, jadąc nad jezioro się zdziwiłem mocno kiedy nie mogłem przekroczyć 3100 obrotów i zaczął dymić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Grzesiu » 22 maja 2011, 12:28

dobrnąłem do 7 strony.. dalej nie mam siły, natomiast mam pytanie do "zagorzałych" w tym temacie:
czy prócz 1 wykresu gdzieś tam na początku, jest ktoś kto faktycznie i w jedyny prawidłowy sposób żeby ocenić ten "tuning" wykonał pomiary na hamowni PRZED i PO modyfikacji i je tutaj opublikował (wykres a nie dane "przyszło 20KM i 50Nm)? nie mam siły szukać, ciekawy jestem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Neonixos666 » 22 maja 2011, 13:58

To może jeszcze mój dodam, ale niestety niemka sprzęgło zajechała i nadaje się do wymiany, ale w teście drogowym nie jest tak źle :D. Hamownia nie jest super wiarygodna ale może ukazać że coś tam się jednak zmienia. Sory ale nie ma wykresu przed.
Obrazek

do tego nawiew na IC był symboliczny i po jakimś czasie IC nie wyrabiał i dymu było że hej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marsel » 22 maja 2011, 14:47

wywaliłem oporniki i było ok, zostawiłem 1x50 i tez jest git ale troszke stracił na przyspieszeniu, jeszcze bede eksperymentował chociaz wole teraz trochę wolniej a żeby obroty były takie jak trzeba
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Boss429 » 24 maja 2011, 18:18

A czemu wywaliłeś kata?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez xxxROMxxx » 24 maja 2011, 21:28

xxxROMxxx napisał(a):które to kabelki,dodam że mam 626 DITD GF 101KM.Przy SPV jest szaroczarny i czerwonożółty a przy boost sensorze fioletowy,zielony i brązowy.

Ponaglam pytanie,które to są?
Niechce wpinać się po kolei w każdy,bo szkoda oryginalnych przewodów od spv i bs.
Proszę o pomoc <co?>
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Neonixos666 » 24 maja 2011, 21:38

Pierwsza strona- tam jest wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marsel » 24 maja 2011, 22:38

Boss429 napisał(a):A czemu wywaliłeś kata?

diesla trzeba odetkać po zwiększeniu ciśnienia i przy dolaniu paliwa ;)
nie wiem w końcu czy to wina kata ten dym czy nie, bo raz jest ok raz źle, na różnych opornikach róznie, za dużo chyba namotane tym domowym tuningiem, chociaz u innych niby jest ok, latam teraz do 3 tyś i w sumie styka do sprawnego poruszania się
w dziale ditd poruszyłem wątek żeby już tutaj tym katem nie motać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Neonixos666 » 24 maja 2011, 22:40

a jak z mocą przy tym dymieniu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marsel » 24 maja 2011, 23:59

nie ma mocy tak jakbym hamulec wcisnął
ale o tym w dziale ditd już dyskutujmy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Boss429 » 25 maja 2011, 15:15

bardziej wydaje mi się że jest to wina wyrzucenia kata niż kombinacji z opornikami. Nie spotkałem się żeby ktoś mając kata i oporniki miał podobne problemy jak u Ciebie. Może wyrzucenie kata spowodowało złą pracę komputera i dzieją się różne te dziwne rzeczy. Skąd ta teoria:"diesla trzeba odetkać po zwiększeniu ciśnienia i przy dolaniu paliwa"?Jak to rozumiesz?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez xxxROMxxx » 25 maja 2011, 15:28

Neonixos666 napisał(a):Pierwsza strona- tam jest wszystko

Jeśli na pierwszej stronie jest napisane to proszę pokaż mi gdzie.Przeczytałem wszystki posty i jakoś nieznalazłem nic z takimi kolorami przewodów,dodam ze mam przy SPV białoczarny i czerwonożółty a przy Boostsensorze fioletowy zielony i żółty.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Neonixos666 » 25 maja 2011, 19:25

przy SPV do lewego a przy boost sensorze do żółtego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 25 maja 2011, 19:36

Każde doładowane auto reaguje pozytywnie na odetkanie wydechu bo spaliny wykonawszy swoją pracę mogą swobodnie znaleźć ujście, tym bardziej że do pewnego momentu tych spalin jest coraz więcej i więcej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje