MX-3 EC KL-ZE
WItam
Mam pytanko do znawców ile moge max splanować głowicę tak żeby silnik był jeszcze bezkolizyjny?? Bo prawdopodobnie w tym tyg bede mial do odebrania glowy i musialbym powiedzieć majstrowi ile mam mi splanować. Pozdrawiam
Mam pytanko do znawców ile moge max splanować głowicę tak żeby silnik był jeszcze bezkolizyjny?? Bo prawdopodobnie w tym tyg bede mial do odebrania glowy i musialbym powiedzieć majstrowi ile mam mi splanować. Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Nie wiem czy jest sens opuszczać je maksymalnie -nie chcesz sobie zostawić marginesu na przyszłe naprawy ?-z reguły jedno planowanie głowicy to zdjęcie 0,1-0,3 mm ,tak że dosyć sporo ,a nie wiem czy występują grubsze uszczelki do tych tych silników ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a): 0,1-0,3 mm
Ja myslalem nad 0,8mm zeby w razie W zostawic sobie 0,2mm tylko nie wiem czy czasem za duzo nie bedzie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Witam
Ja spiłowalem KF 1,4mm i jeszcze jest bezkolizyjny(ale od wymiaru nominalnego) , splanowałem wcelu uzyskania stopien sprezania 10,5:1 i no i uzyskalem ale po załozeniu wałków od kl (te wałki maja po 1,5mm dłuzsze krzywki co pozwala na wiekszy skok zaworu i dzieki temu wiecej powietrza) stał sie kolizyjny,
Zacie kogos na forum co sie zajmuje obrubka wsadow do komutera mazdy xedos?
potrzebuje usunac Erg, regulator cisnienia paliwa z map wtryskowych.
A tak do kolegi co rozebrał Kf_ZE , to nie wina odcinki ze ci pekła podkladka zaworu lecz syfu (nagaru w kanalach olejowych) ,ktory dostał sie do popychacza hydraulicznego i zatkal otworek ktory jest odpowiedzialny za upuszeczenie cisnienia, a gdy cisnienie w popychaczu rosło to on tez i niemajac miejsca(bo blokowala go juz zlozona sprezyna zaworu)wepchnol zawor w podkładke a połuweczki ktore trzymaja ta podkladke rosadzily ja na pol-oczywiscie to sie stalo w ulamku sekundy a pozniej slychac klepanie coraz to glosniejsze wraz ze wzrostem obrotów.
przerabiałem to kilka razy , a zeby tak sie nie dzialo to polecam dobrze wymyc glowice i jej kanały pod cisnieniem a takze rozebrac popychacze i dobrze wyczyscic w ekstrakcyjne -oczywiscie wszystko w jak najczystszych warunkach.Jezeli tak sie stalo to z innymi tez moze stac sie tak, ja w ciagu tygodnia wymienilem siedem podkładek tak pekaly ale nie zdejmowałem glowicy, ale jak umyłem wszystkie popychacze to wszystko ok ,oczywiscie takze olej zmienilem i filtr
Ja spiłowalem KF 1,4mm i jeszcze jest bezkolizyjny(ale od wymiaru nominalnego) , splanowałem wcelu uzyskania stopien sprezania 10,5:1 i no i uzyskalem ale po załozeniu wałków od kl (te wałki maja po 1,5mm dłuzsze krzywki co pozwala na wiekszy skok zaworu i dzieki temu wiecej powietrza) stał sie kolizyjny,
Zacie kogos na forum co sie zajmuje obrubka wsadow do komutera mazdy xedos?
potrzebuje usunac Erg, regulator cisnienia paliwa z map wtryskowych.
A tak do kolegi co rozebrał Kf_ZE , to nie wina odcinki ze ci pekła podkladka zaworu lecz syfu (nagaru w kanalach olejowych) ,ktory dostał sie do popychacza hydraulicznego i zatkal otworek ktory jest odpowiedzialny za upuszeczenie cisnienia, a gdy cisnienie w popychaczu rosło to on tez i niemajac miejsca(bo blokowala go juz zlozona sprezyna zaworu)wepchnol zawor w podkładke a połuweczki ktore trzymaja ta podkladke rosadzily ja na pol-oczywiscie to sie stalo w ulamku sekundy a pozniej slychac klepanie coraz to glosniejsze wraz ze wzrostem obrotów.
przerabiałem to kilka razy , a zeby tak sie nie dzialo to polecam dobrze wymyc glowice i jej kanały pod cisnieniem a takze rozebrac popychacze i dobrze wyczyscic w ekstrakcyjne -oczywiscie wszystko w jak najczystszych warunkach.Jezeli tak sie stalo to z innymi tez moze stac sie tak, ja w ciagu tygodnia wymienilem siedem podkładek tak pekaly ale nie zdejmowałem glowicy, ale jak umyłem wszystkie popychacze to wszystko ok ,oczywiscie takze olej zmienilem i filtr
- Od: 21 lut 2011, 21:13
- Posty: 33
- Auto: Mazda Xedos 6 94r 2.0 V6 24VDOHC 144Km
Norbert87 napisał(a):takze rozebrac popychacze i dobrze wyczyscic w ekstrakcyjne -oczywiscie wszystko w jak najczystszych warunkach.
Czy mozna jakos je rozebrać?? Czy poprostu wrzuciles je do benzyny ekstrakcyjnej na 1 dzień. A jak pozniej z ich napełenieniem oleju? Filtry itd beda zmienione napewno bo olej to byl czarny a przejechane moze z 5k Km. Valvoline VR-1Racing 10W60. YHM.... czy po obrobce glowicy wymianie uszczelniaczy , ale bez wymany pierscieni moge przejsc na ful syntetyk 5W50??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
popychacze się rozbiera i składa na olej a co do zmiany oleju to kluczowe są panewki a nie uszczelniacze zaworowe czy pierścienie jak zmienisz samą biżuterie tłokową to możesz liczyć na uwalenie dołu chyba że masz to w idealnym lub co najmniej bdb. stanie
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
A czy moglbys mi wytlumaczyc jak je rozebrac i zlozyc zeby ich nie uszkodzic?? OK czyli zostaje na tym oleju co jest. Pozdrawiam i dzieki za odp.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
zerknij tutaj http://www.zssplus.pl/www_publikacje/publikacje39.htm
a rozebrać go możesz podając ciśnienie przez otworek olejowy
a rozebrać go możesz podając ciśnienie przez otworek olejowy
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
łapiesz kombinerkami za ten grzybek od spodu i ciągniesz -idzie bez problemu
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
ciaganie grzybka nie moge.ludzie to nie holandia 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
dokładnie wiesz o co chodzi 
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Siemanko cos tam powoli sie ruszylo w temacie, dzisiaj przyjechaly utwardzone sprezyny zaworowe przygotowane pod walki stage3( dzieki radekkm). Zostala jeszcze glowica do odebrania i poskladac do kupy:D:D




Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
to tytan?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
TYTANIC chyba:P nie sa utwardzone czyms pokryte bo seryjne inny maja kolor i jeszcze musze zobaczyc czy jest roznica w twardosci taka na oko chocby.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Skladaj skladaj trzeba jakis spocik zrobi
pozdro
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
wkoncu zostaly odebrane głowice juz zapomnialem jak one wygladaja. Przy okazji pokrywy zostaly odrestaurowane ciut:D tylko nie wiem co dalej znimi czy bezbarwnym machnac czy pomalowac na jakis kolor






Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
obrabiales jakos glowice?
Jezeli chodzi ci o kanaly dolotowe to nic nie bylo robione( 150zl za jeden kanal takze sobie darowalem bo za ta kase mam juz walki) , sa wymienione uszczelniacze, docierane gniazda i zawory, splanowanie o 0,30 no i zalozone utwardzone sprezyny zaworowe, jednak jest mega roznca miedzy seria a tymi co mam.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Wkoncu udalo sie poskladac wszystko do kupy, zajelo mi to z 3 dni non stop, ale oczywiscie jak zawsze musza wyjsc jakies niespodzianki i autko niehce odpalic, dostaje takich malych przedmuchow w wydech pokrece rozrusznikiem to chwilke rychnie na 1 sek i gasnie, podejrzewam ze to rozzrad moze przeskoczyl, a byl zakladany wg znakow itd. moze akurat, aparat zaplonowy sparawdzony iskra jest, podcicnienia to nie problem bo powinien odpalic i sie dusic a on nawet niechce odpalic, moze cos z walkami sie stalo trudno to rozpoznac. Chyba ze macie jakie sugestie, co to moze byc. Kompresja na tlokach jest fakt ze nie rowna bo miedzy 12,5 a 9,5 ale nie ma 0. Zreszta tak musze go odpalic i chwile musialby popracowac zeby sprawdzic kompresje pozniej. Podrzucam pare fotek z prac i z efektu (prawie) koncowego. Oczywisce na koniec WIELKIE podziekowanie dla nieztrudzonego kolegi Szyna za 3 dni ciezkiej pracy z kl-ze. DZIEKUJEMY:D




Pozdrawiam




Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Zapowietrzone szklanki mogą powodować taki objaw. W ogóle po odpaleniu przygotuj się na bardzo niefajne dźwięki przez nawet kilka minut dopóki szklanki się nie poodpowietrzają.
Jednak tutaj stawiam na pomyloną kolejność przewodów WN
Jednak tutaj stawiam na pomyloną kolejność przewodów WN
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości