Cez,
To jest prawie niewykonalne

Trudnosc polega na tym, ze w milleniach nigdy nie bylo manuala, a co za tym idzie nie ma centralnego komputera (ECU), ktory "rozumialby", ze nie wspolpracuje z automatem, tylko z manualem. Podmiana ECU z Xedosa tez nie do konca jest mozliwa, dlatego ze ten w milleni jest bardziej zaawansowany (przetwarza wiecej informacji). Po podmianie silnik moze nie pracowac na optymalnych ustawieniach i caly czas wlaczac sie w tryb serwisowy.
Jesli chodzi o mechanike, do wymiany jest prawie wszystko, lacznie ze zrobieniem dziury na pedal sprzegla.
Podsumowujac, jest to operacja bardzo kosztowna i wymagajaca, a rezultat pewnie bedzie duzo inny od oczekiwanego. Moim zdaniem, lepiej jest zaplacic za naprawe skrzyni niz pakowac sie w konwersje na manual.
quote="voytecku"]Jesli chodzi o mechanike, do wymiany jest prawie wszystko, lacznie ze zrobieniem dziury na pedal sprzegla.[/quote]
Pisalem dosc szybko, bez zastanowienia, ponizej masz kilka przykladow, co trzeba zmienic:
– sprzeglo
– uklad sterowania sprzeglem
– z reguly wal napedowy
– poduszki mocujace
– mozliwe, ze tez tylny most
– komputer (tego nie ma do milleni)
Najlepiej jest miec dwa autka, jedno z automatem, a drugie z manualem. Jedno juz masz, ale tym drugim nikt nie dysponuje

Problem z Xedosem dotyczy przede wszystkim komputera, teoretycznie mozna go przeprogramowac (lub zaprogramowac od nowa).
Pozdrawiam,
voytecku.