
Wyrzuca płyn chlodniczy 323F BA 2.0V6- kosz
Strona 1 z 1
Witam w mojej mazdzie pojawil sie problem
wyrzuca ona plyn chlodniczy przez zbiorniczek wyrownawczy po zgaszeniu silnika,i niestety zaden mechnik w okolicy nie jest w stanie mi pomoc
, dodam ze nie kopci, nie ma ani oleju w plynie ani plynu w oleju, korek oleju jest czysciutki, nie stracila mocy i trzyma temp. na srodku skali tak jak powinna, wentylator sie wlacza i nie dzieje sie tak po kazdej przejazdzce, ja tez juz nie mam koncepcji na to, czy to moze byc uszczelka pod glowica? czy termostat? prosze o pomoc

Ostatnio edytowano 22 maja 2011, 13:53 przez kylu, łącznie edytowano 1 raz
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
nie wiem czy układ chłodzenia w 1,5 i 2,0 można porównywać, może coś je tam różni ale ja miałem taki sam przypadek u siebie, że borygo wywaliło mi tym przewodzikiem w korku od zbiorniczka wyrównawczego, stało się to około 2 razy w pierwszym roku użytkowania mazdy ale dolewka płynu i ponowne założenie korka na zbiorniczek załatwiło sprawę i tak już rok spokoju, dodam jeszcze, że działo się tak przy wysokich temperaturach na zewnątrz, auto było sprawdzane pod kontem tego czy uszczelka pod głowicą trzyma i jest ok
- Od: 5 mar 2009, 18:38
- Posty: 35
- Skąd: Zambrów
- Auto: było->Mazda 323 F BA 1,5 16V DOHC 88KM 1995 jest-> Seat Toledo II 2,3 VR5 AQN 170 KM:D 2001
Peugeot Boxer 2,5 D
To ja proponuje jeszcze sprawdzić, jeżeli masz LPG, czy parownik nie puszcza bąków do układu chłodzenia, są przypadki wadliwych parowników, ja trafiłem jeden
po zgaszeniu poziom płynu rósł i rósł bo gaz przedostawał się do płynu. Łatwy sposób by sprawdzić obecność lpg w płynie
odkręć zbiorniczek i zbliż zapaloną zapałkę
uwaga na włosy, brwi 
edit: zanim pojawił mi się ten wyciek z parownika też miałem podobne objawy, po odpaleniu gejzer, po zgaszeniu też się poziom ruszał, ani oleju w płynie ani na odwrót, po wymianie uszczelki wszystko się uspokoiło.

edit: zanim pojawił mi się ten wyciek z parownika też miałem podobne objawy, po odpaleniu gejzer, po zgaszeniu też się poziom ruszał, ani oleju w płynie ani na odwrót, po wymianie uszczelki wszystko się uspokoiło.
- Od: 30 kwi 2008, 20:20
- Posty: 199
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 6 gg 2.3 lpg
bartekdw napisał(a):To ja proponuje jeszcze sprawdzić, jeżeli masz LPG, czy parownik nie puszcza bąków do układu chłodzenia, są przypadki wadliwych parowników, ja trafiłem jedenpo zgaszeniu poziom płynu rósł i rósł bo gaz przedostawał się do płynu. Łatwy sposób by sprawdzić obecność lpg w płynie
odkręć zbiorniczek i zbliż zapaloną zapałkę
uwaga na włosy, brwi
edit: zanim pojawił mi się ten wyciek z parownika też miałem podobne objawy, po odpaleniu gejzer, po zgaszeniu też się poziom ruszał, ani oleju w płynie ani na odwrót, po wymianie uszczelki wszystko się uspokoiło.
nie wlasnie nnie mam lpg, i nigdy w niej nie bylo
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
jak chcesz być pewny, że to nie uszczelka pod głowicą (właściwie uszczelki pod głowicami
) to jedź do stacji diagnostycznej, zatkają Ci zbiorniczek wyrównawczy taką "bańką" z jakimś tam płynem i jak nie zmieni koloru jak pokręcą go na obroty kilka razy to jest uszczelka ok a jak zmieni to
, w Zambrowie taka diagnostyka to 20 zł (2 lata temu
) bo sprawdzałem jak mi pierwszy raz płyn wywaliło, u mnie wyszło, że uszczelka jest




- Od: 5 mar 2009, 18:38
- Posty: 35
- Skąd: Zambrów
- Auto: było->Mazda 323 F BA 1,5 16V DOHC 88KM 1995 jest-> Seat Toledo II 2,3 VR5 AQN 170 KM:D 2001
Peugeot Boxer 2,5 D
uszczelka jak i glowica ok
najprawdopodobniej problem tkwil w korku od zbiornika nie trzymal cisnienia i oooo
po wymnianie na nowy"uzywany"
narazie jest ok



Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości