Mazda 626 GF '99 2.0 FS MariuszTG

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Szymon » 11 maja 2011, 22:23

Mariusz jedziesz jutro ze mną na spota do Ikei? Zapraszam moim autem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez miras626 » 12 maja 2011, 00:12

fajna madzia
miras626
 

Postprzez lasic100 » 12 maja 2011, 14:10

Ładniutka Mazda. Daj znać jak wróci z MazVagtech.
Ciekaw jestem jak tam dynamiczność silnika 136km ? :)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez MariuszTG » 12 maja 2011, 15:42

mazda była na razie traktowana po niedzielnemu także o dynamiczności nie mogę nic powiedzieć ale mam nadzieję, że nie długo się to zmieni <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez alk80 » 12 maja 2011, 15:45

MariuszTG napisał(a):btw. wczoraj przełożyłem sobie radio na najwyższą kieszeń, zegarek trafił do środka i po podłączeniu nie działa podświetlenie :(

też tak miałem – jakiś czas, ale zmieniłem z powrotem bo jednak tak mi wygodniej


MariuszTG napisał(a):przy okazji wymieniłem żarówkę z podświetlenia popielniczki, chociaż nie wiem po co bo i tak nie palę w aucie <spoko>

bo wszystko co jest w aucie ma działać, też nie pale a wymieniłem
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Szymon » 12 maja 2011, 16:49

MariuszTG napisał(a):mazda była na razie traktowana po niedzielnemu także o dynamiczności nie mogę nic powiedzieć ale mam nadzieję, że nie długo się to zmieni <diabełek>



ja widziałem jak po niedzielnemu :P Prędkość rpzelotowa przez centrum była ostatnio ponadprzeciętna :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez MariuszTG » 31 maja 2011, 23:30

długo cisza w moim temacie ale w końcu w niedzielę odebrałem moją 626 z MazVagTechu <serduszka> troszkę się naczekałem ale było warto, auto przede wszystkim nie kopci <jupi> , ogólnie mam wrażenie, że silnik lżej pracuję, lepiej wkręca się na obroty i ciągnie od samego dołu
w aucie zrobiono:
– regeneracja głowicy
– wymiana pierścieni
– nowy olej Elf 5w30 full syntetyk
– wyczyszczony przepływomierz z krokowcem
– nowa poduszka silnika
– wymienione świece na ngk bkr5e-11

ogólnie cała impreza trochę mnie wyszła ale myślę że było warto

w aucie mam jeszcze do wyregulowania obroty na biegu jałowym, po włączeniu np. klimy obroty spadają na 200-300 czasem nawet gaśnie (przejściowo rozwiązałem problem podniesieniem obrotów na luzie do 1000(dokręcając nieco pin), a po włączeniu klimy spadają do 700, jestem już umówiony na przyszły tydzień w MazVagTechu i mam nadzieję, że to już ostatnia pierdołka do zrobienia , teraz tylko jeżdżę i czasem nie potrafię wysiąść z auta:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez Szymon » 31 maja 2011, 23:32

MariuszTG napisał(a):auto przede wszystkim nie kopci


sprawdź, czy masz jeszcze olej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez MariuszTG » 31 maja 2011, 23:41

sprawdzałem wczoraj, sprawdzałem dziś, sprawdzę i jutro :P na bagnecie ponad połowa miarki, ok 200km przejechane, do silnika z przed remontu z litra jak nic już bym musiał dolać :D

ps. teraz z chęcią wybiorę się na jakiegoś spota, już nie będzie wstydu, ze kopciuchem przyjadę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez MariuszTG » 31 maja 2011, 23:47

hmm jak usunąć zdublowany post?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez alk80 » 10 cze 2011, 00:51

zastanawia mnie jak poprzedni mechanik wymienił pierścienie że silnik dalej gubił olej a w MazVagu wymiana pomogła (bo to przecież fachowcy)

jak teraz z poziomem oleju ??
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez MariuszTG » 10 cze 2011, 09:15

W MazVagTechu powiedzieli mi, że poprzedni mechanik pierścieni nawet nie ruszył, serwis Beta w TG tym bardziej radzę omijać szerokim łukiem! Sam muszę tam się udać odzyskać chociaż część pieniędzy

stan oleju bez zmiany, ok 3/4 między min a max, a zrobiłem już niecały tyś km po remoncie

PS. zaraz wybieram się do Mazvagtechu wyregulować obroty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez Szymon » 10 cze 2011, 09:22

MariuszTG napisał(a):serwis Beta w TG tym bardziej radzę omijać szerokim łukiem!


no to tak jak u mnie z czujnikiem wstecznego. Gościu go tylko 'popukał' i zadziałał na kilka dni....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez MariuszTG » 10 cze 2011, 16:54

Wróciłem z MazVagTech, obroty niestety nadal trochę szwankują :| bez klimatyzacji jest wszystko w porządku, obroty wahają się między 700-750, po włączeniu klimy raz obroty spadną ale od razu powrócą do pierwotnego stanu i jest wszystko ok, a po chwili potrafią spaść do 100-300 i tak kilkakrotnie lecz po dłuższej czy krótszej chwili ustabilizują się na poziomie 700rpm, panowie z MazVagTech wskazują na silniczek krokowy, niestety na miejscu nie mieli żadnego na podmianę aby na 100% ustalić, komputer nie wykazał żadnych błędów, auto na szczęście nie gaśnie, mam już coraz mniej cierpliwości do mojego "kochanego" autka <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez Radex » 10 cze 2011, 18:17

Mariusz wpadnij na spota jutro do przeczyc to zobaczymy :)
krokowie czyszczony i przepustnica??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez MariuszTG » 10 cze 2011, 23:11

śledziłem temat spota w Przeczycach ale niestety sobota już zaplanowana wcześniej i się nie wywinę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez alk80 » 10 cze 2011, 23:23

Mariusz ale naturalne jest że jak kompresor z klimy się włącza to obroty na chwile spadają, dodatkowo razem z kompresorem włącza się wentylator, to dodatkowo obciąża alternator, choć może nie powinny aż tak mocno spadać,
jak napisałeś – najważniejsze że silnik nie gaśnie

Radex masz ten sam silnik- napisz jak to jest u ciebie z obrotami na biegu jałowym z klimą
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez MariuszTG » 11 cze 2011, 09:46

Tak wiem, że obroty przy takim obciążeniu powinny spaść na chwilę ale silniczek krokowy powinien je zaraz wyrównać, a u mnie dzieję się tak, że po włączeniu AC obroty spadną 5-7 razy i dopiero po takim czasie mniej więcej się to unormuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez alk80 » 11 cze 2011, 11:01

pewnie się zacina albo ma luz
po wymianie będzie <spoko>
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Szymon » 11 cze 2011, 11:02

nie wymiękaj Mariusz, rób krokowca. Mazda się odwdzięczy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy