Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez Riki » 10 maja 2011, 12:24

alk80 napisał(a):bo od podkładek silnik nie dostaje więcej mocy,


Oczywiście, że dostaje. Jak motor nie ma odpowiedniej kompresji to jak ma osiągnąć zakładaną przez producenta moc? :)

W DiTD cały bajer polega na tym, że ten silnik ciągnie od samego dołu, jadę na 4ce 50km/h dodaję gazu i odjeżdżam i tak do okolic 150km/h ;) ciąg do samego końca. Teraz ciepło, powyżej 4000 trochę kopci ale od tego jest wydech <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 10 maja 2011, 21:56

Riki napisał(a):Oczywiście, że dostaje. Jak motor nie ma odpowiedniej kompresji to jak ma osiągnąć zakładaną przez producenta moc? :)


tam chyba chodziło nie o podkładki pod wtryskami ale pod WG.

No DITD wstają wcześnie, nawet wcześniej niż TDI, niestety albo stety zabawa kończy się przy około 4tyś bo potem to już <dupa> i zwalnia. Na szczęście do tych 4 tyś robi robotę <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 10 maja 2011, 22:08

Neonixos możesz zapodac ten swój wykres z hamowni?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 10 maja 2011, 22:09

Nie mam pod ręką skanera, jak w tygodniu zeskanuje to wrzucę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 10 maja 2011, 22:13

Neonixos napisałeś że ta twoja hamownia była maha co to znaczy, to sa rózne rodzaje hamowni?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 10 maja 2011, 22:17

z tego co wiem to są hamownie inercyjne i obciążeniowe ale nie znam szczegółów i nie wie na jakiej mierzyłem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 11 maja 2011, 15:24

Neonixos666 napisał(a):tam chyba chodziło nie o podkładki pod wtryskami ale pod WG.


Napisał "podkładek" więc sądziłem, że to pod wtryski – jeśli to nie tak to moja gafa – sory :) co nie zmienia faktu, że mocy jednak trochę dostaje. Wszystko zależy jeszcze od kondycji pompy bo na samym powietrzu nie pojedziemy.

Jest tu ktoś jeszcze kto montuje boxa? czy pozostał drut i oporniki? <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 11 maja 2011, 21:15

Riki napisał(a):bo na samym powietrzu nie pojedziemy.


dokładnie tak <ok>. Niektórzy myślą że duże turbo i sprawa załatwiona. Choć nie powiem bez opornika na samym zwiększonym doładowaniu wyraźnie czuć różnię ale nie jest zbyt duża, dopiero po przełączeniu na opornik zbiera się super.
Riki to powiesz nam jaką moc ma twoje DiTD?

Jutro odbieram Madzię od lakiernika i będzie odkurzenie wydechu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Barthez » 11 maja 2011, 22:37

Neonixos666 napisał(a):i będzie odkurzenie wydechu :D

wywal kata ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 11 maja 2011, 22:47

No zastanawiam się czy oba wybebeszyć czy tylko ten przy turbo

a może strumienice dać <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 12 maja 2011, 18:15

ponad 8L/100km w mieście, jazda dynamiczna – będzie wyłącznik opornika bo za dużo
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 12 maja 2011, 23:06

No cóż coś za coś niestety a taki przełącznik polecam, sam mam taki i gdy nie potrzebuje to nie jeżdżę na oporniku za to jak chce się pobawić to zawsze jest moc pod ręką <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 13 maja 2011, 07:14

gdzie zamontowałeś przełącznik, możesz dać fotke ??
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Gib » 13 maja 2011, 07:49

Też mam taki przełącznik, odejmuje 25 KM z mocy maksymalnej, ale auto zaczyna jeździć za 45zł/100 km a nie 78zł. ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xxxROMxxx » 15 maja 2011, 18:43

Przełącznik mam zainstalowany pozostaje tylko kwestia podłączenia opornika,i tutaj mam taki mętllik w głowie,które to kabelki,dodam że mam 626 DITD GF 101KM.Przy SPV jest szaroczarny i czerwonożółty a przy boost sensorze fioletowy,zielony i brązowy.Dmuchawka daje 1,15 bara,więc pozostaje kwestia zwiększenia dawki paliwa.Proszę o pomoc które to kabelki <co?> ,bo boje sie żeby czegoś nie spie...
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Riki » 16 maja 2011, 14:39

eee tam przełącznik :P trzeba zmienić styl jazdy.... a nie deptać w kółko :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Boss429 » 16 maja 2011, 19:24

Riki podziel się swoim doświadczeniem. Co zmieniłeś dokładnie u siebie i jakie masz osiągi?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 16 maja 2011, 19:45

No i w końcu napisz jaką masz pojemność butli z podtlenkiem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Siwy19 » 16 maja 2011, 20:35

[quote="Boss429"] 2x100ohmx1w <---- co to znaczy te 1w?
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2009, 22:16
Posty: 219
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r

Postprzez Neonixos666 » 16 maja 2011, 20:39

1 wat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje