Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
Dzisiaj testowałem oporniki 2x56 i jeden 100. Zrobiłem około 10 prób 0-100. Średnia wyszła mi 11.5. Dla mnie to bardzo duży skok w stosunku do serii gdzie wynosiło to 14. Mam tez założone podkładki pod gruszkę przy turbinie. Teraz założyć tylko pozostaje mbc, żeby dołożyć tlenu, bo nieźle kopci.
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Ja proponuje iść na całość i dać temu podtlenek 

z 2x100 zszedłem na 2x51 i jest lepiej ale jak się depnie to chmura czarna że szok
ale audi a4 tdi 110KM zostało z tyłu troszki więc efekt jest, wczesniej szans za bardzo nie było
własnie brakuje mbc żeby dać powietrza i myśle że efekt czarnej chmury zniknie trochę przynajmniej
własnie brakuje mbc żeby dać powietrza i myśle że efekt czarnej chmury zniknie trochę przynajmniej
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
no na pewno zmniejszy się bo dodasz trochę powietrza 

wróciłem z długiego weekendu, "wrażenia" z opornika –
auto zatankowane pod korek,
po przejechaniu dystansu 1069km zaświeciła się kontrolka rezerwy, wychodzi spalanie w okolicy 5,61 więc raczej bez zmian
trasa: Radzionków – Lublin – Krasnystaw, ok 140km na miejscu (Olszanka gm.Kraśniczyn) – Lublin – Radzionków,
szacuję że na tej trasie stosunek teren zabudowany/poza zabudowanym wynosi 40/60
średnia prędkość wg nawigacji 67km/h, prędkość maksymalna 135km/h
muszę się przyznać że w okolicy połowy tego dystansu zmieniłem oporniki na 2x100ohm
jest jeszcze lepiej, ale chyba zrobię oporniki na wyłączniku bo denerwuje mnie chmurka z wydechu po odpaleniu i smród spalin na postoju
auto zatankowane pod korek,
po przejechaniu dystansu 1069km zaświeciła się kontrolka rezerwy, wychodzi spalanie w okolicy 5,61 więc raczej bez zmian
trasa: Radzionków – Lublin – Krasnystaw, ok 140km na miejscu (Olszanka gm.Kraśniczyn) – Lublin – Radzionków,
szacuję że na tej trasie stosunek teren zabudowany/poza zabudowanym wynosi 40/60
średnia prędkość wg nawigacji 67km/h, prędkość maksymalna 135km/h
muszę się przyznać że w okolicy połowy tego dystansu zmieniłem oporniki na 2x100ohm
jest jeszcze lepiej, ale chyba zrobię oporniki na wyłączniku bo denerwuje mnie chmurka z wydechu po odpaleniu i smród spalin na postoju
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
jeszcze podkładki pod WG i będzie rakieta 
Neonixos666 napisał(a):jeszcze podkładki pod WG i będzie rakieta
przecież mam 4mm albo 4.5mm już nie pamiętam
rakieta to nie jest, ale na mokrym ostatnio nie umiałem sprawnie ruszyć
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
ja na mokrym to dopiero na 4 biegu łapie przyczepność 
Dobra założę sobie to ustrojstwo z włącznikiem przed następną hamownią i zobaczymy ile jest wart ten druciarski pseudotuning za 5 zł 

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
jjjeeeee Bandit dołączy do grona druciarzy DiTD
witamy witamy

witamy witamy
milo z twojej strony bandit
ja na tym od kupna madzi jezdze i caly czas sa podlaczone wiec nawet niewyobrazam sobie jazdy bez tych opornikow 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Ale ja wcale nie chcę na tym jeździć. Chc tylko zobaczyć wykres.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
witam Panow Tunerow
A czy ktorys z Was robil "resistor tuning" w silniku RF4F? Ja podlaczylem rezystorki pomiedzy zawror SPV (kabel z lewej, patrzac od strony przodu samochodu) z kablem drugim od lewej na przeplywce (patrzac od strony prawego reflektora
) Taka instrukcje widzialem na tym forum – no i nic. Kompletnie nic sie nie stalo. Auto zgaslo w momencie wpiecia kabla, ale osiagi zupelnie bez zmian...
- Od: 5 mar 2009, 10:00
- Posty: 14
- Skąd: Łódź
- Auto: 626 GF DiTD 2001 RF4F
jakbys kolego przeczytal caly watek to bys wiedzial ze jezeli podczas wlaczonego silnika podlaczysz oporniki i zgasnie to zle podlaczyles. wygladac ma to tak. jak podpinasz na wlaczonym silniku to obroty na chwile sie zmienia i to wszystko a silnik nadal dziala. wiec wypnij to jak najszybciej zebys sobie czasem nie zaszkodzil. zrob zdjecia silnika to napewno neonixos666 powie ci gdzie co i jak podlaczyc bo wydaje mi sie zo chyba on sie zna na tym najlepiejbladar napisał(a):Auto zgaslo w momencie wpiecia kabla,
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Mam zamiar to udowodnić, boxa też nie chcę
DiTD ma być wieczne, a nie szybkie. Już mi przeszło dłubanie na siłę 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
alk80 napisał(a):wychodzi spalanie w okolicy 5,61 więc raczej bez zmian
u mnie 6.1 trochę więcej miasta, tak stosunkowo 2/3 do 1/3 trasa
alk80 napisał(a):przecież mam 4mm albo 4.5mm już nie pamiętam
tego mi chyba brakuje żeby zmniejszyć dymienie i lekko spalanie, lub MBC bo śruby przy wastegate nie do ruszenia (były dwie próby)
chociaz sobie przypomniałem że szef ma dobre torxy hmm ale sobie przypomniałem

- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
marsel napisał(a):tego mi chyba brakuje żeby zmniejszyć dymienie i lekko spalanie, lub MBC bo śruby przy wastegate nie do ruszenia (były dwie próby)
odkręcaj na zimnym silniku
podkładki nie zmniejszą spalania ale dymienie jak najbardziej

- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje