Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez Boss429 » 28 kwi 2011, 21:58

Dzisiaj testowałem oporniki 2x56 i jeden 100. Zrobiłem około 10 prób 0-100. Średnia wyszła mi 11.5. Dla mnie to bardzo duży skok w stosunku do serii gdzie wynosiło to 14. Mam tez założone podkładki pod gruszkę przy turbinie. Teraz założyć tylko pozostaje mbc, żeby dołożyć tlenu, bo nieźle kopci.
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 28 kwi 2011, 23:31

Ja proponuje iść na całość i dać temu podtlenek <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marsel » 2 maja 2011, 19:21

z 2x100 zszedłem na 2x51 i jest lepiej ale jak się depnie to chmura czarna że szok ;) ale audi a4 tdi 110KM zostało z tyłu troszki więc efekt jest, wczesniej szans za bardzo nie było
własnie brakuje mbc żeby dać powietrza i myśle że efekt czarnej chmury zniknie trochę przynajmniej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Neonixos666 » 2 maja 2011, 19:23

no na pewno zmniejszy się bo dodasz trochę powietrza <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 5 maja 2011, 21:57

wróciłem z długiego weekendu, "wrażenia" z opornika –
auto zatankowane pod korek,
po przejechaniu dystansu 1069km zaświeciła się kontrolka rezerwy, wychodzi spalanie w okolicy 5,61 więc raczej bez zmian
trasa: Radzionków – Lublin – Krasnystaw, ok 140km na miejscu (Olszanka gm.Kraśniczyn) – Lublin – Radzionków,
szacuję że na tej trasie stosunek teren zabudowany/poza zabudowanym wynosi 40/60
średnia prędkość wg nawigacji 67km/h, prędkość maksymalna 135km/h

muszę się przyznać że w okolicy połowy tego dystansu zmieniłem oporniki na 2x100ohm
jest jeszcze lepiej, ale chyba zrobię oporniki na wyłączniku bo denerwuje mnie chmurka z wydechu po odpaleniu i smród spalin na postoju
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 5 maja 2011, 22:06

jeszcze podkładki pod WG i będzie rakieta :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 5 maja 2011, 22:31

Neonixos666 napisał(a):jeszcze podkładki pod WG i będzie rakieta :D

przecież mam 4mm albo 4.5mm już nie pamiętam ;P
rakieta to nie jest, ale na mokrym ostatnio nie umiałem sprawnie ruszyć :P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 5 maja 2011, 22:34

ja na mokrym to dopiero na 4 biegu łapie przyczepność :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 5 maja 2011, 23:53

Dobra założę sobie to ustrojstwo z włącznikiem przed następną hamownią i zobaczymy ile jest wart ten druciarski pseudotuning za 5 zł <glupek2>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 5 maja 2011, 23:55

jjjeeeee Bandit dołączy do grona druciarzy DiTD <lol>

witamy witamy <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 6 maja 2011, 08:11

milo z twojej strony bandit :) ja na tym od kupna madzi jezdze i caly czas sa podlaczone wiec nawet niewyobrazam sobie jazdy bez tych opornikow :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Bandit » 6 maja 2011, 08:44

Ale ja wcale nie chcę na tym jeździć. Chc tylko zobaczyć wykres.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez bladar » 6 maja 2011, 09:45

witam Panow Tunerow :) A czy ktorys z Was robil "resistor tuning" w silniku RF4F? Ja podlaczylem rezystorki pomiedzy zawror SPV (kabel z lewej, patrzac od strony przodu samochodu) z kablem drugim od lewej na przeplywce (patrzac od strony prawego reflektora :) ) Taka instrukcje widzialem na tym forum – no i nic. Kompletnie nic sie nie stalo. Auto zgaslo w momencie wpiecia kabla, ale osiagi zupelnie bez zmian...
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 10:00
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 GF DiTD 2001 RF4F

Postprzez boczek86 » 6 maja 2011, 13:07

bladar napisał(a):Auto zgaslo w momencie wpiecia kabla,
jakbys kolego przeczytal caly watek to bys wiedzial ze jezeli podczas wlaczonego silnika podlaczysz oporniki i zgasnie to zle podlaczyles. wygladac ma to tak. jak podpinasz na wlaczonym silniku to obroty na chwile sie zmienia i to wszystko a silnik nadal dziala. wiec wypnij to jak najszybciej zebys sobie czasem nie zaszkodzil. zrob zdjecia silnika to napewno neonixos666 powie ci gdzie co i jak podlaczyc bo wydaje mi sie zo chyba on sie zna na tym najlepiej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez bladar » 6 maja 2011, 13:21

Przeczytalem Kolego caly watek, niestety nie potrafilem stwierdzic przed podlaczeniem czy auto zgasnie :)
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 10:00
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 GF DiTD 2001 RF4F

Postprzez Riki » 6 maja 2011, 14:13

Bandit napisał(a): zobaczymy ile jest wart ten druciarski


tyle co nic :D wrzucaj boxa.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 6 maja 2011, 14:53

Mam zamiar to udowodnić, boxa też nie chcę ;) DiTD ma być wieczne, a nie szybkie. Już mi przeszło dłubanie na siłę :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez bladar » 6 maja 2011, 15:01

"DiTD ma być wieczne, a nie szybkie "
I to mowi pilot F16? <oczko>
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 10:00
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 GF DiTD 2001 RF4F

Postprzez marsel » 6 maja 2011, 19:24

alk80 napisał(a):wychodzi spalanie w okolicy 5,61 więc raczej bez zmian

u mnie 6.1 trochę więcej miasta, tak stosunkowo 2/3 do 1/3 trasa
alk80 napisał(a):przecież mam 4mm albo 4.5mm już nie pamiętam

tego mi chyba brakuje żeby zmniejszyć dymienie i lekko spalanie, lub MBC bo śruby przy wastegate nie do ruszenia (były dwie próby)
chociaz sobie przypomniałem że szef ma dobre torxy hmm ale sobie przypomniałem hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez alk80 » 6 maja 2011, 20:51

marsel napisał(a):tego mi chyba brakuje żeby zmniejszyć dymienie i lekko spalanie, lub MBC bo śruby przy wastegate nie do ruszenia (były dwie próby)


odkręcaj na zimnym silniku
podkładki nie zmniejszą spalania ale dymienie jak najbardziej <spoko>
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje