Swap KF na KL – Mazda Xedos 6

Postprzez Fasola » 1 maja 2011, 19:26

Czy ty masz tam LPG ??
Fasola
 

Postprzez Hazu » 1 maja 2011, 19:28

Ale masz namieszane.
U mnie z lpg to tylko wtryski widać trochę :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 1 maja 2011, 19:34

Wiesz gaz zakładałem 5 lat temu za kupkę siana <lol> napewno teraz jak bym zakładał to by tak nie wyglądało...ale chodził na kf-ie i chodzi na kl-u...i 5 lat tylko filtry wymieniam.....no do wczoraj <nie> bo jak się przypadszysz to śruba jest wkręcona w jedną cewke od gazu bo mi stanęła i cały czas gaz leciał...a że cewki są poczwórne to wyciąłem sterowanie z popsutej i podłączyłem wolną..a cewkę zamówiłem....ale do rzeczy...czy nie masz problemów ze sprzęgłem? zaraz zaraz przecież u mnie też widać cewki i kawałek węża..no i sterownik....ale nie napisałem ze mam webasto także gazownik nie miał tak łatwo ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 1 maja 2011, 19:55

Obrazek
tak u mnie na szybko to wypadło
To chyba jest najmniejszy kolektor do tego silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 1 maja 2011, 20:27

bardzo podobny do kf-a...jak widzisz u mnie od x9 ma wejście powietrza pod kątem i problem z dolotem..a u Ciebie to prawie jak w kf....tak jak pisałem gazu u Ciebie nie widać bo nie masz webasta i parownik pewnie pod akku.Ciekawi mnie czy jest różnica w jeżdzie na twoim a na moim kolektorze...a co do sprzęgła kupiłem jak swapowałem jedno z droższych ...do kf-a i już mam problem bo zaczyna szarpać po 10 tyś i nie zostawiałem zbytnio gumy na asfalcie...poza tym frezy na długiejpółoście wraz z podporą mam już drugie i juz jest luz na boki...chyba troche za kiepski ten układ napędowy z kf do kl...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 1 maja 2011, 20:47

Ja podporę mam z Kl, sprzęgło było podobno prawie nowe z silnikiem (ale jakieś cienkie)
No i tak jak pisałem cały osprzęt silnika z KL.
Jak już skończę to pojadę na hamownie, u poprzedniego właściciela silnik miał 150M tylko
i miał nie brać oleju, niestety u mnie bierze trochę, ale może ja po prostu nie umiem jeździć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 3 maja 2011, 22:01

Na razie nie zakładam nowego tematu bo nie wiem czy jest sens...tak sobie myślę na razie teoretycznie...skoro kl z xedosa 9 wszedł mi kompletny do xedosa 6 to czy millera uda mi się tam wsadzić bez cięcia...to bardzo kuszące...niedługo jade ze swoją na hamownię to się dowiem jak bardzo kuszące...jak ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat to proszę o odp.Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Hazu » 3 maja 2011, 22:14

Ja jestem pewny że nie zamontujesz bo musiałbyś z automatem go montować :D


i po co ci taki automat ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tiger918 » 4 maja 2011, 10:15

z automatem...bleee <glupek2> ...a czemu czy tylko z automatem wychodziły? czy z manualem za dużo przeróbek....nieee automat odpada jeszcze przedpotopowy ...zanim pomyśli to ja już zrobie...pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Pit » 4 maja 2011, 10:20

tiger918 napisał(a):skoro kl z xedosa 9 wszedł mi kompletny do xedosa 6 to czy millera uda mi się tam wsadzić bez cięcia...to bardzo kuszące...

Widziałeś kiedykolwiek, ile zajmuje miejsca osprzęt od Miller'a?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez tiger918 » 4 maja 2011, 12:53

nie dlatego pytam teoretycznie...mam zaplecze i wiedzę dlatego wole zapytać kogoś kto ma styczność z millerem...tak sobie pomyślałem skoro kl wszedł to czemu nie rozważyć millera...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Pit » 4 maja 2011, 14:19

Już kupę lat temu takie rozważania na forum się pojawiały. KJ ma za dużo pierdołek dookoła siebie, aby wlazł z tym wszystkim do czegokolwiek poza TA. Niestety, nie ożenisz go bez sporych problemów z żadnym manualem, wychodziły tylko z automatami. Prościej turbić KL'a.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez tiger918 » 4 maja 2011, 17:01

dzięki za wyczerpującą odp. ale jak bym miał w domu turbić kl...to chyba wole orginalnego mps...oczywiście pozostając w marce mazda...a czy były jakieś silniki o mocy większej niż kl-ze które dałoby rade zaadaptować? chodzi o to ze kl już mam...i się zastanawiam co by tu jeszcze :D ..pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez iiyama » 4 maja 2011, 21:51

http://www.mazdaspeed.pl/index.php?id=221
i po prawej stronie są oznaczenia do innych mazd i silników
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez xXx » 5 maja 2011, 09:01

Podstawowe info na temat KJ o którym nie wspomnieliscie, ten silnik ma o wiele większy kąt rozwidlenia V w stosunku do innych K...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje