Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje

Mazda 626 1998–2002

Postprzez rumunn95 » 17 kwi 2011, 13:20

radku o takich rzeczach sie nie zapomina :P niewiem o co kaman przeszukalem forum i na nic konkretnego nie natrafilem wczoraj uslyszalem cos dziwnego mialem ustawione na auto na 17 stopni obieg zamkniety po zgaszeniu silnika uslyszalem dziwne syczenie zza schowka jak by powietrze z balona spuszczac zdarzylo sie to tylko raz,narazie siedze z moim mlodym pozniej wskocze do autka zobacze czy stanie sie to ponownie
edit: oto filmik http://www.youtube.com/watch?v=WB5c70CUuIA

wiecej na temat tu viewtopic.php?f=97&t=109630&start=340
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez momoopole » 19 kwi 2011, 20:29

możliwe że to dziwne syczenie to rozprężający się gaz w układzie klimy :) ale nie dam sobie nic obciąć :)
a w ogóle mam inne pytanie o wentylator nawiewu kabinowego, a mianowicie: Czy wentylator owy kabinowy pasuje z wersji bez klimy do wersji z klimą ? Czy to czy "madzia" nie miała klimy ma jakieś znaczenie ? z góry dziękuje za jakąś odpowiedź
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 17:50
Posty: 44
Skąd: Opole/Prószków
Auto: Mazda 626 GF 1,8 90KM "Czerwona Landryna"

Postprzez szejdi » 30 kwi 2011, 23:16

jestem w trakcie szukania madzi 626 '00/01r (po lifcie). kombi,chyba raczej będzie Pb + LPG, chociaż do diesela nie mam zastrzeżeń to jednak chyba eksploatacja mi taniej wyjdzie na lpg
obecnie mam auto z gazem od ponad 2 lat i nie miałem z nim najmniejszych problemów
planowanie użytkowanie około 15k km miesięcznie ( >60 % trasa )
jeszcze nie jestem do końca zdecydowany co do typu jednostki, jesli byłby DiTD to ver. 110 KM
jesli natomiast Pb to szukałem 136 KM ale rzadko spotykane, przeważnie są 2,0 z miejsza mocą
czy silnik Pb 1,8 115 KM jest wystarczający i nie ma jakiejś sporej różnicy w porównaniu ze 136KM ?
generalnie jestem za LPG patrząc na ceny paliw, ale zobaczymy jaki egzemplarz okarze się najbardziej warty uwagi
znalazłem TAKIE ogłoszenie i po weekendzie jadę obejrzeć(kolorek też ładny, chociaż nie ma to takiego znaczenia), jutro zaś wybieram się na wycieczkę po komisach na modlinskiej, chociaż żeby się zapoznac dokladniej z taką madzią :D

znalazłem na forum wiele przydatnych informacji, nie tylko o tym aucie
mam jednak kilka pytań
*czy wersja exclusive zawsze posiada na wyposażeniu 4x pod. powietrzna ? zas comfort tylko x2
*climatronic znaczy automatyczna klima jest standardowo w powyższej wersji ?
*spotkałem się z podłokietnikami z tyłu raz na srodku a raz po bokach takie rozwiazania były stosowane w jakichś okreslonych wersjach czy róznie z tym bywało ?
*wszystkie mają składane w stolik przednie siedzenie oraz przesuwaną tylną kanapę ?

wracając do silników, generalnie chyba eksploatacja pomijając paliwo, mówię o częściach i standardowych elementach wymiany silnik benzynowy wychodzi taniej, mam racje ?
i czy silnik Pb 1,8 115KM posiada jakieś typowe problemy, akurat o tym silniku za wiele nie znalazłem
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 3 kwi 2011, 20:52
Posty: 6
Skąd: Warszawa / Hrubieszów
Auto: srebrna madzia 626 GW/FL 2.0 '00

Postprzez rumunn95 » 30 kwi 2011, 23:19

a od kiedy 1.8 ma 115 km? cos ubogo elektryka tylko z przodu klima manual bez trip komputera ,sprawdz nadkola , progi i olejozernosc :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez lasic100 » 30 kwi 2011, 23:54

a Jak wszystko będzie w miarę ok to argumentem do zbicia ceny może być ściąganie w prawo (jazda po prostym, puść kierownicę) <lol>

Tak jak pisano sprawdz nadkola, tylna klapę, możesz też zaglądnąć do schowka na lewarek czy się nie zebrał jakiś grzyb tam.

Z bardziej ogólnych rzeczy które oczywiście są łatwo dostępne na forum/ w necie no to sprawdz klime czy działa (jak sprzedawca powie, że nabijesz i będzie działać ! to pojedź z nim, niech sprawdzą w serwisie klimy czy to prawda). Reszta rzeczy do sprawdzenia to tak jak mówiłem znajdziesz sobie co wypada sprawdzić i jak.

Co do podłokietników to z tego co wiem w kombi jest jeden "wspolny" z przodu oraz 2 z tyłu po bokach (w środku nie ma). W sedanie zaś czy w HB z tyłu jest na środku jeden i chyba z miejscem na napoje czy coś.

Wyposażenie coś ubogie (manualna klima) ale ważne żeby wszystko było cacy.

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez szejdi » 1 maja 2011, 10:34

dzięki za odp.
zrobiłem sobie listę co posprawdzać także wstępnie sam będę mógł ocenić egzemplarz, zaś przed zakupem jeszcze znajomy mechanik go dokładnie obejrzy
na razie nic ciekawego, jednak komisy zamknięte 1 maja , można sie było domyśleć że tak będzie
wszyscy wyjechali na weekend wiec muszę się wstrzymać jeszcze nim coś obejrzę, naszczęście golfik jeszcze daje radę :]

rumunn95 napisał(a):a od kiedy 1.8 ma 115 km? cos ubogo elektryka tylko z przodu klima manual bez trip komputera ,sprawdz nadkola , progi i olejozernosc :)

no właśnie też się zastanawiałem czy tak może być, chyba coś tu nie gra
z wyposażeniem faktycznie słabo, szukam bogatszej wersji, ale że jest blisko na miejscu to się chociaż przejadę zobaczę jak chodzi ten 1,8 na lpg
chcę porównać różne wersje silnikowe, bo nie podjąłem decyzji odnośnie jednostki napędowej
jak coś znajdę interesującego dam znac
Początkujący
 
Od: 3 kwi 2011, 20:52
Posty: 6
Skąd: Warszawa / Hrubieszów
Auto: srebrna madzia 626 GW/FL 2.0 '00

Postprzez lasic100 » 1 maja 2011, 11:47

Jakbyś znalazł wersję 136 koni to by chyba było fajnie. Nie wiem jak z ich awaryjnością ale ja mam 2.0 115 koni i troszkę mocy brakuje w kombi. Chociaż budzi się (dopiero?) przy 4k obrotów. Ja bym nie pogardził trochę większą mocą ale nie jest źle – to kombi.

Powodzenia przy poszukiwaniach i nie przypalaj się (tak tylko na zaś piszę) <spoko>
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez szkodnik_byd » 1 maja 2011, 17:09

kolego taka mazda w kombii na ładnych alufelgach po lifcie stoi w bydgoszczy u niejakiego krzysztofa z podgorza

viewtopic.php?f=61&t=91230

tu znajdziesz na niego namiary jest to pewne autko z małym przebiegiem automatyczna klima i naprawde z pewnych rąk :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6186 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez szejdi » 1 maja 2011, 20:01

szkodnik_byd dzięki za info, jutro skontaktuje się z Panem Krzysztofem w tej sprawie :)
Początkujący
 
Od: 3 kwi 2011, 20:52
Posty: 6
Skąd: Warszawa / Hrubieszów
Auto: srebrna madzia 626 GW/FL 2.0 '00

Postprzez Dawid_J-bie » 2 maja 2011, 16:21

Ciekawi mnie jak wasze silniki fp jezdza.
Zrobilem mu 2 plukanki, silnik rowniej i ciszej pracuje.
Nawet lzej wkreca sie na obroty na 4 i 5 biegu.
Tylko, ze v-max nadal ok. 180 km/h
Wiem, ze plukankami mocy nie podwyzsze :)
Dzisiaj probowalem i z prawie pelna butla gazu
(troche ponad 40litrow), ok 10l benzyny pojechala 177km/h
Wiem, ze duzy wplyw ma cisnienie ogumienia, jakosc
ogumienia. Jedno moge przyznac. W tamtym roku
probowalem to od 160 strasznie dlugo do 180 jej zajelo.
Dzisiaj byl to moment :–) Jednak 177km/h przy 4300obr...
Jak u was z v-max?
Pozdrawiam Dawid :)
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2010, 17:54
Posty: 43
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG

Postprzez tadziomaru1 » 2 maja 2011, 23:23

To 180 km/h na ten silnik i w ponad 10-cio letnim aucie to Ci jeszcze mało? Przecież to jest jego prędkość maksymalna podawana w katalogach gdy było nowe. Oj Ty Ty... <lol>
Odnośnie poszukiwań szejdiego, to bądź ostrożny, żeby tanio znowu nie wyszło drogo, bo po dłuuugiej lekturze tego forum widzę, że Koledzy kupują rzeźbione, zarżnięte fury, podpicowane i z cofniętym licznikiem, a później niesamowite rzeczy im się w nich dzieją. Ja w moich samochodach nie miałem nawet dziesiątej części tych usterek, o których tu czytam, aż się czasami włos na głowie jeży. Kupuje się auto z zarżniętym silnikiem zalanym motodoktorkiem, a po wymianie oleju okazuje się, że kopci i później ludzie piszą na forum, że Gf-ki mają słabe silniki i dymią, i że to norma.
Powodzenia, ale moim zdaniem dołóż jeszcze ze 2 tys. i nie patrz na takie pierdoły jak to czy ma klimatyzację manualną czy automatyczną, albo elektryczne szyby 2 czy 4, bo to jest naprawdę nieistotne. Tak samo pojemność i moc silnika. Różnice nie są aż tak wielkie i każdy z nich daje radę. Ja zanim kupiłem rozglądałem się za kombi z silnikiem 2,0 ale gdy zobaczyłem moją obecną i wielgachny bagażnik hatchbacka, jej ogólny stan oraz zaświadczenie o przeglądzie z niemieckiego TIV-u jednocześnie potwierdzającego przebieg, to musiałbym być zdrowo walnięty, żeby jej nie wziąć. Gdy ją kupowałem rok temu miała 82 tys. przejechane, już pomijam to, że znajomy ją sprowadził, naprawdę nie miało znaczenia, że silnik to 1,8. Zasuwa jak diabli, bo tak naprawdę nie jest taki mały, a mazda nie jest aż taka ciężka, waży tyle co skoda fabia. Najsłabszy silnik fabii ma chyba 74 KM, a też ludzie tym jeżdżą i cieszą się, że to mają choć ani to ładne, ani dobre, ani tanie i nie za duże na dodatek. Gdzie temu do GF-ki
Aha, jeszcze jedna ważna rzecz, moja była puknięta przodem i tyłem, lekko, tak że zderzaki są te same. Przedni był zarysowany i prawy reflektor do wymiany. Tył – zderzak zarysowany i wgnieciony (ale wyszedł), lekko wgnieciona tylna ścianka grodziowa i klapa tam gdzie tablica rejestracyjna. Gdyby była nie ruszona to Niemczysko by jej nie sprzedało z tym przebiegiem, cudów nie ma. Obyś kupił tylko tyle pukniętą, a nie rzeźbioną z czterech innych.
Ostatnio edytowano 4 maja 2011, 22:41 przez tadziomaru1, łącznie edytowano 2 razy
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Dawid_J-bie » 3 maja 2011, 09:06

W tamtym roku na benzynie 186km/h jechalem. Tylko martwi mnie to, ze moment obrotowy nie dochodzi do konca. Jezeli mowisz, ze to maks to z 6 tys bylo by z 220km/h :)
Stary motor, a chodzi pieknie. Po plukankach wyciszyl sie jeszcze rowniej pracuje.
Tylko slabi mnie czyszczenie swiec co 1-2 tys km. Mialem ngk bcpr 5e i strasznie szarpalo na gazie.
Teraz jezdze na (made in france) glowna plus 3 elektrody po bokach.
I nie wiem gdzie takie kupic bo maja juz prawie 40 tysiecy i przydalo by sie nowe.
Pozdrawiam
Dawid
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2010, 17:54
Posty: 43
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG

Postprzez MarTnes » 3 maja 2011, 09:41

To może kup świece dedykowane do tego silnika.
Kiedyś włożyłem NGK BCPR5, i to była porażka, szarpało poniżej 1500 obr/min na 2 biegu. Wykręciłem i kupiłem nowe platyny. Bo takie są zalecane do mojego silnika, czyli NGK PZR6F. Zero problemów. No może poza ceną, 4 świece to wydatek około 250zł.

No chyba nie liczysz, na to że obrotomierz na 5 biegu dojdzie do czerwonego pola?
Prędkość max samochodu to przeważnie jest właśnie przy obrotach kiedy na ostatnim biegu dochodzą one do pola w którym silnik osiąga swoją max moc KM. Czyli np osiągasz moc 100KM przy 4500obr/min, więc pewnie tam będzie max prędkość Twojego pojazdu na 5 biegu.
Aczkolwiek nie jest to regułą, zależy od marki, stanu silnika itp. Ale często się to sprawdza :P

Ja raz rozpędziłem się do 200km/h. Co prawda licznikowe 200 to trochę mniej niż rzeczywiste...
Nie wiem ile jeszcze więcej by poszła, nie próbowałem. Jednakże zdziwiło mnie, że jak na 115KM, to nie sprawiło to Mazdzie zbyt dużego problemu.
Oczywiście nie było to na naszej autostradzie tylko w Niemczech.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2008, 21:56
Posty: 102
Skąd: Nysa
Auto: Mazda3 BP 2024, AT, Takumi, eSkyActiv-X

Postprzez Dawid_J-bie » 3 maja 2011, 11:21

Auto do 100 szybko, pozniej prawie jednostajnie idze do 170 i te +;– 10km juz o wiele dluzej zajmuje. tylko, ze ja 5 bieg od 100 wrzucilem i gaz do konca przy 120 dalem. Platynowe drogie. Nie wiem czy bede jezdzil jeszcze tyle ta GFka. Moj silnik mial 90 koni. Na gazie i biorac pod uwage przebieg kilka poszlo na emeryture :) Najchetniej kupil bym tak samo malo awaryjny silnik w nowszej budzie, np 5 letniej, tylko to jest nierealne. No i 2 litrowy oczywiscie w 1.8 brakuje mocy. W miescie okej, ale na autostradzie ginie ten silnik :)

E:
Taki mały edit.
Wczoraj jechałem trasą A4 i mazda rozkulała się do 194km/h gps. Na liczniku było około 197km/h
Jednak nie jest tak źle :), ale olej pije 200ml na tysiaka...
Ostatnio edytowano 12 cze 2011, 11:38 przez Dawid_J-bie, łącznie edytowano 2 razy
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2010, 17:54
Posty: 43
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG

Postprzez tadziomaru1 » 3 maja 2011, 11:36

Zgadzam się z MarTens-em. Można też poszukać świec Denso, które montowane były oryginalnie. Też platynowe, wymiana po 90tys. Ja osobiście preferuję właśnie te do maździanki, choć jeszcze w mojej nie wymieniałem. W moich innych samochodach i motorach jeździłem zawsze na Championach przeważnie podwójnie miedziowych, nie ma dla mnie lepszych świec, na NGK sparzyłem się nie raz i uważam to za badziew, co nie znaczy, że te platynowe nie mogą być dobre. Świece trójelektrodowe są przewidziane do silników volksvagena, nie słyszałem żeby na takich chodziły inne silniki. Oczywiście silnik będzie jakoś tam chodził na każdych świecach, ale ze względu na źle dobrane, nieodpowiednią ciepłotę, będą problemy, złe samooczyszczanie i mostkowanie, przebicia, zanik iskry pod ciśnieniem itp.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Radex » 4 maja 2011, 22:26

lasic100 napisał(a):Jakbyś znalazł wersję 136 koni to by chyba było fajnie. Nie wiem jak z ich awaryjnością ale ja mam 2.0

tak samo.
tadziomaru1 napisał(a):na NGK sparzyłem się nie raz i uważam to za badziew, co nie znaczy, że te platynowe nie mogą być dobre.

ja na dedykowanych platynowych ngk za 65zł sztuka zrobiłem 30tys km na lpg <oczy> i poszly do kosza

obecnie jezdze na Denso VK16 irydowo żrodkowe niby do lpg troche lepsiejsze, zobaczymy... na razie przjeechalem jakies 5tys km na nich

padło pytanie o v-max, poki co ja tylko na zimówkach miałem sposobność jeździć na lepszych drogach i zmierzyłem 210km/h GPS-owe w swoim 2.0 FS HP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez yusuf » 5 maja 2011, 08:48

Jesli chodzi o prędkość, to nigdy nie miałem ochoty sprawdzać pomimo, ze do pracy codziennie dojeżdżam dość ładnym 13km odcinkiem autostrady. Choć jeden raz prawie 200 jechałem ale bardzo sie spieszyłem – praktycznie sprawa życia i śmierci wtedy była. Wiec wiem ze 1.8 może :) Prawdą jest, ze długo sie rozpędza, bo służy raczej do spokojnego przemieszczania sie a nie bicia rekordów. Druga sprawa; co niektórym daje zapierdzielanie po autostradzie 200km/h? Niejednokrotnie na wspomnianym wyżej odcinku autostrady byłem wyprzedzany przez pojazdy której później musiałem wyprzedzać na drodze normalnej, tzn. takiej na której jest trochę zakrętów – bo muliły, hamowały jak jakieś placki z niewiadomych przyczyn, i każdy winkiel zwalniały do 60km/h. Ja na tej drodze jeżdżę szybciej niż na autostradzie. Przyjemność sprawia mi nie prędkość na prostej gdzie wszystko zależy od mocy pojazdu i jest to okupione bezsensownym zwiększeniem spalania paliwa a umiejętność wchodzenia w zakręty, wyprowadzanie pojazdu z poślizgu, wyprzedzanie pojazdów na trudnej trasie. To świadczy o umiejętności kierującego, a nie autostrada. Po trzecie, nie wiem jaki u Ciebie Dawid_J-bie przebieg. Ja mam 160k km wiec może przez to potrafię rozbujać pojazd o 20km więcej.
Co do świec to nie pamiętam jakie zakładałem ostatnio, ale dobre 20000 już działają. Dodam ze nie były wcale drogie bo ok 50zł komplet.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Postprzez Radex » 5 maja 2011, 10:35

yusuf napisał(a):Niejednokrotnie na wspomnianym wyżej odcinku autostrady byłem wyprzedzany przez pojazdy której później musiałem wyprzedzać na drodze normalnej,

to tak zwani "mistrze prostej"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Dawid_J-bie » 5 maja 2011, 20:55

Tak 1.8 jest do spokojnej jazdy. Na autostradzie chcialem sprobowac ile na letnich pojedzie bo wczesniej tylko na zimowych probowalem (186km/h 3 osoby plus bagaze) przebieg licznikowe 214 z czego ja zrobilem 34tys. Realny nie znany. U mnie pierscienie sa zapieczone lub zaczynaja sie zapiekac bo bierze olej. Nie duzo, ale bierze:) Nie chce dewagowac, ale tez wole jezdzic po normalnych drogach 50/90km/h czy.miejskich. Dzieki Radex za nazwe swiec. Yusuf, mogl bym ciebie prosic o sprawdzenie nazwy swiec w twojej gf?
E:
Gdy jade po autostradzie w trase to tez 110-130 bo malo spala 8l/100km gazu :)
Poprostu bylem ciekawy. Nie boj sie, szanuje Madzie bo odwdziecza sie niezawodnoscia ;–)
Bardzo mnie interesuje nazwa tych swiec. Poniewaz do gazu ciezko dobrac dobre swiece na ktorych nie szarpie. Niestety...obecne zasluzyly na rezerwe.
Pozdrawiam Dawid
Ostatnio edytowano 6 maja 2011, 18:04 przez Dawid_J-bie, łącznie edytowano 1 raz
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2010, 17:54
Posty: 43
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG

Postprzez yusuf » 6 maja 2011, 11:02

Dawid_J-bie sprawdze dzisiaj i wieczorem dam znać bo zaraz na siłownie idę a później do roboty. Z tego co pamiętam to jakieś zwykłe NGK chyba były. Co do jazdy po normalnych drogach to kiedyś rajdowiec amator byłem i skrzywienie na potylicy chyba zostało. Autostrada 110km/h, normalna droga 140-160 jak bóg da, pozwolą kierowcy, i aura sprzyjająca. Stąd nie wiem jaka jest na 100% V max mojego pędzidła :–) Tylko proszę o nie wyzywanie mnie od złych, bo narażam innych uczestników ruchu. Jesli mam pasażerów to jade raczej normalnie (no może odrobinę szybciej niż przeciętny). Z tego też powodu jestem ogromnym zwolennikiem jazdy przez całą dobę na światłach bo tylko wtedy jestem w stanie dostrzec pojazdy jadące z przeciwka na krętej drodze w porze letniej gdy pobocza sa zarośnięte poprzez mignięcia miedzy zaroślami.
Dawid_J-bie, szczerze to nie wiem skąd u Ciebie zapędy do sprawdzania vmax w samochodzie? Mi oleju nie bierze, i przebieg mam udokumentowany (do kupna przeze mnie).
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6