MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
Ale to ciśnie chyba kupie tą mazde od ciebie
bede wiadrami wlewał żeby tym jeździć

- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Ależ on wychodzi z kreski na tej procedurze startowej z Megasquirta! Tutaj Twoja siła stary.
Widziałem na żywca w Kąkolewie 
Robi "wrażkę" i zdobywa pucharki
Robi "wrażkę" i zdobywa pucharki

- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Jak duzo daje procedura startu ,a jak duzo szpera? Bez szpery jakie czasy by byly do osiagniecia przy tym setupie ?
tco_tm napisał(a):Nie ruszyłby z miejsca.
Napewno było by to efektowne...
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Ja nie wiem. Wszyscy się nabijają z tego czasu. Seria jak była nowa robiła 15.3 moja z podtlenkiem LPG i ciut cięższym kierownikiem niż "referencyjny" ostatecznie pojechała 15.6 jak miałem odrobinę trakcji na pierwszych dwóch biegach głaszcząc gaz, z wywaloną połową poduszek i uchylającą się maską. Chciałem zmierzyć czas autem tak jak jeździ po ulicy, mam go dopiero od stycznia i nie było za bardzo czasu ogarnąć tego i owego. Do tego chciałem sobie poprawić trakcję kupując opony 205 na przód niestety okazało się że rok produkcji opon odpowiada za przyczepność bardziej niż szerokość i opona z 2003 roku na tym betonie ślizga się prze okrutnie.
Auto to o dziwo zdrowe 850 T5 które wydało na hamowni, 226 KM na benzynie i 201 KM na gazie, tak po prawdzie to trochę szkoda go na szybkie starty z kreski bo skrzynia nie za bardzo się do tego nadaje.
To tyle tytułem wyjaśnienia, czemu tak słabo. Pozdrawiam.
Auto to o dziwo zdrowe 850 T5 które wydało na hamowni, 226 KM na benzynie i 201 KM na gazie, tak po prawdzie to trochę szkoda go na szybkie starty z kreski bo skrzynia nie za bardzo się do tego nadaje.
To tyle tytułem wyjaśnienia, czemu tak słabo. Pozdrawiam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Luxter, wk*$%*łeś lwa! 

Pit napisał(a):Jeszcze trafi kosa na kamień
Tęsknię za tym
ravo napisał(a):Gratulacje
Dzięki
Fiveopac napisał(a):I'm your father!
Fiveopac napisał(a):To zasluga sprzegielka czy cos tam jeszcze pomogło?
Powiem Ci Tato, że sprzęgiełko działa baaardzo podobnie do porpzedniego, także nie przypisywałbym mu poprawy osiągów. Nie umiem tego wytłumaczyć ale na tłokach z KL zrobiłem lepszy czas przy niższym doładowaniu. W Kąkolewie miałem 1,1bara a tutaj 1.0. Różnica była z pewnością w temperaturze powietrza na korzyść Bemowa.
jackkpl napisał(a):Jak z trakcja na 1-2-3 ? Nie przydalaby sie sportowa kontrola trakcji ?
1 słabo, 2 w miarę, 3 klei praktycznie 100% Kontrola trakcji jest w nodze, elektronika na tą chwilę nic nie pomoże.
xXx napisał(a):a Lublin wybierasz sie ?
Jest plan. Na JP są dobre warunki do ataku na 12.2
Gib napisał(a):A jak byłem przy aucie, to akurat gadałeś przez telefon
Aaaa teraz kojarzę, koledzy mówili że jakiś wolwiarz się o mnie pytał ale nie skojarzyłem faktów.
Kevin9118 napisał(a):Ale to ciśnie chyba kupie tą mazde od ciebie
Chyba poczekasz do jesieni

Pit napisał(a):Ależ on wychodzi z kreski na tej procedurze startowej z Megasquirta! Tutaj Twoja siła stary.
Procedura robi robotę, mnie cyrklowania gazem i szybciej napędza się Hols.
jackkpl napisał(a):ak duzo daje procedura startu ,a jak duzo szpera?
Procedura bardziej komfort startu niż osiągi, szpera to połowa sukcesu w tym samochodzie. Bez niej Pewnie klepałbym wysokie 12 lub niskie 13
Pit napisał(a):Luxter, wk*$%*łeś lwa!
Dawaj lew, przeczochram Ci bobra
qsawery napisał(a):No Luki, szacun, piknie piknie
Nie doczekałem się nadal zdjęć, trudno. Będą to wrzucę.
Do wawki wystartowaliśmy na kołach w kilka aut z 3c. Mazda w trasie spaliła 12/100 przy jeździe 110-140 raczej w podciśnieniu
Tabelka z wynikami:
[1] RT 0.306, 60ft 2.072, ET 12.350 @ 195.02 KPH [2] RT 0.225, 60ft 2.140, ET 12.432 @ 194.86 KPH
[3] RT 0.316, 60ft 2.082, ET 12.531 @ 191.94 KPH [4] RT 0.288, 60ft 2.175, ET 12.628 @ 190.79 KPH
[5] RT 0.243, 60ft 2.177, ET 15.466 @ 111.11 KPH
lista wyników wszytskich klas tutaj --> http://sss.org.pl/event.php?view=170411
To co mnie bardzo cieszy to rewelacyjne jak na tą aparaturę czasy RT, powiem nieskromnie że daję radę, co słychać w komentarzach na filmikach
Czasy 60ft pokazują, że klozecik odpycha się z progu jak na street fwd rewelacyjnie.
Generalnie jestem bardzo zadwowolony z wyjazdu mimo niepowodzenia w półfinale. Przywieźliśmy 2 pucharki. Jeden za v-ce mistrzostwo w klasie za rok 2010 no i za III miejsce w tej eliminacji


Dumny jestem również z faktu, że czas mazdy jest 2 w historii klasy.

http://www.racingforum.pl/1-4-mili-Top- ... 87180.html
No i filmiki :
Z Gib'em, w tle komenatrze moich troli
Z audi TT
Tutaj nie wlazła 2 i odpuściłem, ale za to zrobiłem łał czasem RT
Bratobójcza walka z MPS
Nieszczęsny półfinał, widać że mimo bardzo słabego ET niewiele zabrakło by wygrać :/
Rozdanie nagród, uśmiech przez łzy

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
flat shiftów nie robię, na MSI w przypadku 6 garów nie łatwo pożenić launch control z flatshift tak aby obie funkcjonalności działały zadowalająco.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość