MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Dawidoski » 18 kwi 2011, 20:29


:D
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Kevin. » 18 kwi 2011, 20:38

Ale to ciśnie chyba kupie tą mazde od ciebie :) bede wiadrami wlewał żeby tym jeździć :D :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez bezy » 18 kwi 2011, 20:40

Gratuluje czasu

Ps. zawsze jak są konkretne auta na sprzedaż, to je bez kasy :(
ObrazekObrazekObrazek
1/4 Konin`10-16,41,Kamień Śląski `10 -16,35,Piotrków`10-16,21
Konin`11-16,00
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2008, 19:41
Posty: 992
Skąd: Głuchołazy
Auto: 323f BA V6 `98
6 GH 2.0 140km `08

Postprzez Pit » 18 kwi 2011, 20:52

Ależ on wychodzi z kreski na tej procedurze startowej z Megasquirta! Tutaj Twoja siła stary.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez loockas » 18 kwi 2011, 21:00

start świetny... trakcja to żaden problem widze :) Gratuluje. Wynik robi wrażenie.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Rafał » 18 kwi 2011, 21:05

Widziałem na żywca w Kąkolewie :D
Robi "wrażkę" i zdobywa pucharki <spoko>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez Cukierek » 18 kwi 2011, 21:06

Gratuluję Luki!!! <diabełek>
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez weede » 18 kwi 2011, 21:09

trzeba robić turbo! :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Gib » 18 kwi 2011, 21:53

Dawidoski dzięki <czarodziej>
cytując "misia": "Z Tobą przegrać to jak wygrać". Tak długo czekałem na start do tego biegu że ostatecznie poleciałem na LPG :)
Robi robotę MX3.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jackkpl » 18 kwi 2011, 21:53

Jak duzo daje procedura startu ,a jak duzo szpera? Bez szpery jakie czasy by byly do osiagniecia przy tym setupie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Paweł » 18 kwi 2011, 22:14

jackkpl napisał(a):Bez szpery jakie czasy by byly do osiagniecia przy tym setupie ?

Nie ruszyłby z miejsca. <rotfl>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Kevin. » 18 kwi 2011, 22:54

tco_tm napisał(a):Nie ruszyłby z miejsca.


Napewno było by to efektowne... <faja> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez Paweł » 18 kwi 2011, 23:42

Gib, co to za volvo? Diesel? hahaha
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Gib » 19 kwi 2011, 09:03

Ja nie wiem. Wszyscy się nabijają z tego czasu. Seria jak była nowa robiła 15.3 moja z podtlenkiem LPG i ciut cięższym kierownikiem niż "referencyjny" ostatecznie pojechała 15.6 jak miałem odrobinę trakcji na pierwszych dwóch biegach głaszcząc gaz, z wywaloną połową poduszek i uchylającą się maską. Chciałem zmierzyć czas autem tak jak jeździ po ulicy, mam go dopiero od stycznia i nie było za bardzo czasu ogarnąć tego i owego. Do tego chciałem sobie poprawić trakcję kupując opony 205 na przód niestety okazało się że rok produkcji opon odpowiada za przyczepność bardziej niż szerokość i opona z 2003 roku na tym betonie ślizga się prze okrutnie.
Auto to o dziwo zdrowe 850 T5 które wydało na hamowni, 226 KM na benzynie i 201 KM na gazie, tak po prawdzie to trochę szkoda go na szybkie starty z kreski bo skrzynia nie za bardzo się do tego nadaje.
To tyle tytułem wyjaśnienia, czemu tak słabo. Pozdrawiam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 19 kwi 2011, 09:07

Gib napisał(a):Tak długo czekałem na start do tego biegu że ostatecznie poleciałem na LPG



Tak Paweł, Diesel w gazie czyli coś czym chciał nas wszystkich zaskoczyć Gibson <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pit » 19 kwi 2011, 13:21

Luxter, wk*$%*łeś lwa! <wazuuup>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez qsawery » 19 kwi 2011, 16:35

No Luki, szacun, piknie piknie :)
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność." Adam Opel
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 paź 2009, 08:42
Posty: 11
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: 323F BA V6 GT & Citroen C-Crosser 2.2 HDI

Postprzez lukster » 21 kwi 2011, 00:38

Pit napisał(a):Jeszcze trafi kosa na kamień

Tęsknię za tym :D Szykuj dupsko :P
ravo napisał(a):Gratulacje

Dzięki :)
Fiveopac napisał(a):I'm your father!

Fiveopac napisał(a):To zasluga sprzegielka czy cos tam jeszcze pomogło?

Powiem Ci Tato, że sprzęgiełko działa baaardzo podobnie do porpzedniego, także nie przypisywałbym mu poprawy osiągów. Nie umiem tego wytłumaczyć ale na tłokach z KL zrobiłem lepszy czas przy niższym doładowaniu. W Kąkolewie miałem 1,1bara a tutaj 1.0. Różnica była z pewnością w temperaturze powietrza na korzyść Bemowa.
jackkpl napisał(a):Jak z trakcja na 1-2-3 ? Nie przydalaby sie sportowa kontrola trakcji ?

1 słabo, 2 w miarę, 3 klei praktycznie 100% Kontrola trakcji jest w nodze, elektronika na tą chwilę nic nie pomoże.
xXx napisał(a):a Lublin wybierasz sie ?

Jest plan. Na JP są dobre warunki do ataku na 12.2 ;)
Gib napisał(a):A jak byłem przy aucie, to akurat gadałeś przez telefon

Aaaa teraz kojarzę, koledzy mówili że jakiś wolwiarz się o mnie pytał ale nie skojarzyłem faktów.
Kevin9118 napisał(a):Ale to ciśnie chyba kupie tą mazde od ciebie

Chyba poczekasz do jesieni <diabełek>
Pit napisał(a):Ależ on wychodzi z kreski na tej procedurze startowej z Megasquirta! Tutaj Twoja siła stary.

Procedura robi robotę, mnie cyrklowania gazem i szybciej napędza się Hols.
jackkpl napisał(a):ak duzo daje procedura startu ,a jak duzo szpera?

Procedura bardziej komfort startu niż osiągi, szpera to połowa sukcesu w tym samochodzie. Bez niej Pewnie klepałbym wysokie 12 lub niskie 13
Pit napisał(a):Luxter, wk*$%*łeś lwa!

Dawaj lew, przeczochram Ci bobra :P
qsawery napisał(a):No Luki, szacun, piknie piknie

;)

Nie doczekałem się nadal zdjęć, trudno. Będą to wrzucę.
Do wawki wystartowaliśmy na kołach w kilka aut z 3c. Mazda w trasie spaliła 12/100 przy jeździe 110-140 raczej w podciśnieniu :D Także bez tragedii. Cała sobota picowania auta na wysoki połysk poszła na marne, w nocy do samej Mławy padał deszcz, do tego budowniczy S7 skutecznie upieprzyli błotem nawierzchnię na kilkudziesięciu km. Samochód wyglądał jak po camel trophy kiedy dojechałem do stolicy. Szkoda że nie mam zdjęcia, auto było obłędnie usyfione. Szybka akcja na myjce i wjeżdżamy na lotnisko. Mimo kosmicznej ilości samochodów w tej eliminacji, poszło bardzo sprawnie i pojechałem 5 przejazdów eliminacyjnych. Świetna trakcja, dobra pogoda i bardzo ładne czasy. Na rozgrzewkę na 0,9bara pojechałem z tego co pamiętam 12,6 i już wtedy wiedziałem, że będzie dobrze :D Stary dobry znajomy w mkIII vr6 klepał płaskie 12 w eliminacjach, jednak dużo słabsze RT budziło we mnie nadzieję na ostrą walkę w finale. Kklozet finalnie klepnął 12,35 w eliminacjach i tym samym zakończył je na 2 miejscu przed, o dziwo, Hondą civic z promotora, o mocy gruuubo ponad 500km, która miała pogodzić wszystkich. W półfinale w starciu z owym civiciem nie włożyłem 3 biegu i z czasem 12,9 ET odpadłem zajmując III miejsce. Ze wściekłości mało nie odgryzłem kierownicy, mazda tego dnia była szybasza, a prze zmój błąd odpadliśmy z walki o finał :/ Cóż, taki to sport. Lamik golfem w finale złamał po raz pierwszy w historii barierę 12 sekund w klasie street fwd z czasem 11,998 Szacun.
Tabelka z wynikami:
[1] RT 0.306, 60ft 2.072, ET 12.350 @ 195.02 KPH [2] RT 0.225, 60ft 2.140, ET 12.432 @ 194.86 KPH
[3] RT 0.316, 60ft 2.082, ET 12.531 @ 191.94 KPH [4] RT 0.288, 60ft 2.175, ET 12.628 @ 190.79 KPH
[5] RT 0.243, 60ft 2.177, ET 15.466 @ 111.11 KPH

lista wyników wszytskich klas tutaj --> http://sss.org.pl/event.php?view=170411
To co mnie bardzo cieszy to rewelacyjne jak na tą aparaturę czasy RT, powiem nieskromnie że daję radę, co słychać w komentarzach na filmikach ;)
Czasy 60ft pokazują, że klozecik odpycha się z progu jak na street fwd rewelacyjnie.
Generalnie jestem bardzo zadwowolony z wyjazdu mimo niepowodzenia w półfinale. Przywieźliśmy 2 pucharki. Jeden za v-ce mistrzostwo w klasie za rok 2010 no i za III miejsce w tej eliminacji <jupi>

Obrazek

Dumny jestem również z faktu, że czas mazdy jest 2 w historii klasy. <jupi> Pierwszy należy oczywiście do Łukasza Lamika.
http://www.racingforum.pl/1-4-mili-Top- ... 87180.html

No i filmiki :

Z Gib'em, w tle komenatrze moich troli :D

Z audi TT

Tutaj nie wlazła 2 i odpuściłem, ale za to zrobiłem łał czasem RT ;)

Bratobójcza walka z MPS

Nieszczęsny półfinał, widać że mimo bardzo słabego ET niewiele zabrakło by wygrać :/

Rozdanie nagród, uśmiech przez łzy hahaha
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 21 kwi 2011, 07:18

Dałeś rade dziadku, gratulacje. Podtrzymanie turbo i flat shifty to dobra sprawa :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez lukster » 21 kwi 2011, 08:20

flat shiftów nie robię, na MSI w przypadku 6 garów nie łatwo pożenić launch control z flatshift tak aby obie funkcjonalności działały zadowalająco.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy