Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
CiTD miało jednakowa turbinę. RF4F i RF5C ma inne turbo. Mam klienta co jeździ GG na turbinie od GFa RF4F ale to nie jest do końca dobre rozwiązanie – turbo w 6tce jest wydajniejsze.
BJtka lekka powinna po opornikotuningach zejśc spokojnie poniżej 10s.
BJtka lekka powinna po opornikotuningach zejśc spokojnie poniżej 10s.
Bo to kurde zamieszanie jest bo w RF4F było montowane RHF4V VJ30 a w M6 RHF4 VJ 32 i 36
a niektórzy sprzedają vj30 jako do M6
Czyli jak są wydajniejsze, można jej użyć do ditd
a niektórzy sprzedają vj30 jako do M6
Czyli jak są wydajniejsze, można jej użyć do ditd
wpięte oporniki 2x100ohm w rf2a 626 GF z 99r i niestety zapala się kontrolka od świec żarowych i sobie mruga -wzorowałem się na 6 stronie ...
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Sprawdź jeszcze raz połączenia czy nie pomyliłeś się oraz czy nie poprzecinałeś kabli jak się wpinałeś
a tu przyśpieszenie przy 2x50ohm i trochę zmienione sterowanie turbo.
http://www.youtube.com/watch?v=LbvjXofvSTI
http://www.youtube.com/watch?v=LbvjXofvSTI
tzn trochę przesadziłem z tą regulacją i na niskich obrotach była duża turbo-dziura a potem raptownie wzrost boosta wgniatający w fotel, na zegarze pojawiało się coś około max 1.3 -1.4 ale to zależy na którym biegu.
Na razie testuje różne ustawienia żeby optymalne dopasować.
I koniecznie muszę zainwestować w lepszy wskaźnik bo ten to nie nadaje się
Na razie testuje różne ustawienia żeby optymalne dopasować.
I koniecznie muszę zainwestować w lepszy wskaźnik bo ten to nie nadaje się
W dieslu doładowanie 1 bar to norma bo dużo trzeba powietrza żeby spalić ON
ogólnie w RF4F przy maksymalnym wciśnięciu lekko przeładowuje do 1.0-1.1 a potem spada do 0.85.
Myślę ze wytrzyma ale myślę nad innym IC w miejscu gdzie będzie lepiej chłodzony no i zmiana o rurowania.
ogólnie w RF4F przy maksymalnym wciśnięciu lekko przeładowuje do 1.0-1.1 a potem spada do 0.85.
Myślę ze wytrzyma ale myślę nad innym IC w miejscu gdzie będzie lepiej chłodzony no i zmiana o rurowania.
tylko że 1 bar dla benzyny to kosmos jest zwykle ładują 0.3-0.5 przy spokojnych modach.
Poza tym zależy jeszcze jaka jest objętość powietrza w tym 1 bar
Jeśli połamało IC to znaczy że stawiał bardzo duży opór ciśnieniu i tak na prawdę mogło być sporo więcej niż 1 bar.
Poza tym zależy jeszcze jaka jest objętość powietrza w tym 1 bar
Jeśli połamało IC to znaczy że stawiał bardzo duży opór ciśnieniu i tak na prawdę mogło być sporo więcej niż 1 bar.
Neonixos666 slicznie ci to chodzi
i niewierze ze 1.5 w bj bys nie wzia 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
ślicznie by to chodziło jakby sprzęgło ogarniało ten moment obrotowy 
1.5 to przy serii można machnąć, tu trzeba wykombinować jak pokonać 2.0 FS w bj
1.5 to przy serii można machnąć, tu trzeba wykombinować jak pokonać 2.0 FS w bj
Neonixos666 napisał(a):a tu przyśpieszenie przy 2x50ohm i trochę zmienione sterowanie turbo.
http://www.youtube.com/watch?v=LbvjXofvSTI
ta zmiana w turbo co obejmowała?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Boss429 napisał(a):ta zmiana w turbo co obejmowała?
No to jest na razie eksperymentalna zmiana a mianowicie taką jedną śrubką która odpowiada za maksymalny punkt wychylenia się kierowniczek turbiny, dodatkowo dałem po dwie podkładki pod mocowanie gruszki żeby trochę odciągnąć je, ale teraz mam po jednej podkładce (w sumie nie będę się z nimi bawił ). Obecnie tak ustawiłem że jest prawie seria bo trudno się jeździło na niskich obrotach przez turbo dziurę. Jeszcze pokombinuje w przyszłym tygodniu aby ogarnąć temat sterowania turbo i wymuszenia większego ciśnienia, tak żeby było optymalnie.
Neonixos666 napisał(a):1.5 to przy serii można machnąć, tu trzeba wykombinować jak pokonać 2.0 FS w bj
Kombinuj kombinuj

No do FS trochę brakuje ale myślę że może trochę da się zbliżyć. Jakieś 3 sek różnicy jest.
Gdybym miał w BJ RF2F z 626 110 KM i trochę pogrzebał to myślę że by się udało ale niestety z RF4F nie jest to takie proste
Ciekawe jak DiTD Rikiego poradziło by sobie z FS z tego co czytałem to radziło sobie z mocniejszymi.
Gdybym miał w BJ RF2F z 626 110 KM i trochę pogrzebał to myślę że by się udało ale niestety z RF4F nie jest to takie proste
Ciekawe jak DiTD Rikiego poradziło by sobie z FS z tego co czytałem to radziło sobie z mocniejszymi.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje