Stukanie, Pukanie – Problemy z Zawieszeniem

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Kioto » 27 cze 2010, 22:19

no cena dobra tylko to jakas firma krzak bo zadnej nazwy nie widze a jesli to firma krzak to omijaj z daleka
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 00:14
Posty: 167
Skąd: pomorskie
Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r

Postprzez Typek » 27 cze 2010, 22:34

Ja bym tego nie kupił, nie wiadomo co to może być ;/
Typek
 

Postprzez Lukazie » 27 cze 2010, 22:54

.. a moze sie okazać , że ten " Zamiennik " moze byc lepszy od oryginału.
O ile to jest faktycznie amortyzator. Bo moze sie okazac , ze wymienie i bedą dalej problemy.
Hmm z resztą sam nie wiem czy ladować w niego pieniądze. Mechanik powiedział " Sezon i sprzedawać ", bo kurcze jeździć z " dziurawą " podłogą , do tego pojawiło sie ognisko korozji przy lewym blotniku, teraz z tymi amortyzatorami , czy nie wiadomo czym <co?>
Bo szczerze mówiąc chcialem sie troche pobawić w tuning tj.
-Chcialem mu kupić Felgi 15"
-Wlasnie to zawieszenie
-Car Audio (Tanim kosztem , ale dobrej jakosci)
-Pomalować go np. na kolor Electric Blue
-I masa różnych częsci eksploatacyjnych do wymiany+ rozne pierdoly do srodka (typu obszycie skórą)
-No i przede wszystkim podłoga
Oczywiscie z biegiem czasu.

Ale po wyliczeniach , to nie ma sensu . Bo co z tego , ze wloze w niego 5000zl jak mi sie rozleci podloga , a jak pisalem wczesniej nikt praktycznie nie podejmuje sie takiej pracy. Więc sam nie wiem co mam robić ?
Czy sprzedać i kupić , ale co (3000zł – Może Renaulta 19 95r. ? , Vectra A , VW Golfa III nie wiem sam ) . Prosze o porady .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Bodzio90 » 27 cze 2010, 23:27

Człowieku, ile Ty chcesz w to auto wlożyć? Wymiana amortyzatorów i ich mocowań z tyłu (razem z robotą) wyjdzie Cię około 700zł... A Ty tu jeszcze jakieś tuningi, malowania chcesz robić! Opłaca się? Kup lepiej nowe auto, ale to chyba nie tutaj z pytaniem jakie. Jak masz pieniądze, i jesteś tak zakochany w tej 323 to róbta co chceta.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2010, 11:25
Posty: 7
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F GTX BJ 1,5 LPG 2000'

Postprzez mysse » 28 cze 2010, 01:29

chlopie, im wiecej tworzysz postow na tym forum tym bardziej widze ze nie ma sensu ci odpisywac. zaczales od tematu z dziura w podlodze, teraz chcesz obszywac siedzenia skora. ja tu widze przedewszystkim braki w jakims normalnym i logicznym mysleniu – no offence. ale to co ty robisz i co chcesz robic to zabieranie sie do rzeczy od pupy strony.
nie wiesz co masz pod maska, nie wiesz jak dolac plynu hamulcowego, nie wiesz nawet jakie masz zarowki w aucie i chcesz psikac na nadkole wd40 bo ci je rdza a zal ci oddac auto do blacharza zeby to zrobil ale 500 zl na amory z pupy wydasz. a potem auto przemalujesz. nie pojmuje...

ja rozumiem ze mozna czegos nie wiedziec ale na boga, nie 'tjuninguj' samochodu jesli nie potrafisz nawet uzyc google, nie potrafisz przeszukac forum zeby sprawdzic po vinie czym wogole jezdzisz, a w innym temacie piszesz ze samochod ci sie 'rozpada' przez rdze.

twoje auto i twoja gruba – z tego co widze – kasa, ale prosilbym cie o jedno. nie zakladaj tematu jak ci auto raz zapiszczy w nieznany ci sposob tylko przeszukaj najpierw wszystkie strony dzialu BG. 95% usterek bylo juz tu omowionych i rozwiazanych, a pozostale 5% na pewno ci sie nie przytrafi
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez Lukazie » 28 cze 2010, 07:20

Jeśli chodzi o Tuning , to jak pisalem że to robota na dłuższą mete (Jeżeli wiedzialbym , ze go zostawie i bede nim jezdził przez np. 2 lata). Jak to mówią " Kto pyta nie błądzi " , wole zapytac 10razy ale mieć pewnosc , ze czegos nie popsuje.
Ja wiem ,ze amortyzatory są drogie (No ale to jest część eksploatacyjna , którą sie wymienia ! ) . Więc tego sie nie uniknie – a jak wiadomo bezpieczeństwo jest najważniesze.
Odnośnie podlogi to faktycznie jest nieźle zniszczona (ale jak pisalem , ze moglbym sie za to zabrac). Ale czytając tutaj na forum, pewien uzytkownik powiedzial ze z taką podłogą przejeździł 4 lata.
Jeśli chodzi o pieniądze , to nie mam tak odrazu na zawołanie (Inaczej nie kupowałbym 20-letniego auta) tylko jak wiadomo , miesiąc za miesiącem :) .
W Listopadzie, w skrócie mówiąc mam " Dofinansowanie " więc jeżeli miałbym go sprzedawać to wlasnie Listopad-Grudzień i wtedy dolozyc i kupic coś " lepszego ". Bo również w Listopadzie mam do zapłacenia OC – więc płacić ok. 1000zł w "błoto" ? Czy kupić coś lepiej z OC na kolejne pół roku.
Musze go dzisiaj oddac (Tylko na oględziny) do mechanika i wtedy napisze co i jak jest do wymiany i prosiłbym o poradę.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Dawidek » 20 lis 2010, 17:29

Witam. Jak w temacie mam problem z przednim wahaczem gdyż Musialem go wymienic i po wymianie sa stukania, wahacz pochodził z wersji z silnikiem 1.6 i czy moze on sie czyms różnic z wersji o silniku 1.8?
Początkujący
 
Od: 26 paź 2010, 11:47
Posty: 9
Skąd: Piszewo
Auto: Mazda 323f Bg 1.6 16v 92r

Postprzez Michel » 20 lis 2010, 18:42

Nie ma różnic w wersjach silnikowych. Wahacz był nowy, czy używka. Kompletny, czy wciskałeś tulejki. Średnica sworznia wahacza mogła się nie zgadzać i może Ci wypaść. W Mazdach występują dwa rozmiary sworzni 16mm i 18mm, jeżeli u Ciebie jest zwrotnica na sworzeń 18mm to 16 wsadzisz i ściśniesz, ale może mieć luz i stuka.Możliwe też, że za słabo dokręciłeś mocowanie stabilizatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2006, 20:20
Posty: 267 (0/1)
Skąd: Lublin

Postprzez Mazdaxxx » 22 lis 2010, 00:26

[quote="Michel"]W Mazdach występują dwa rozmiary sworzni 16mm i 18mm, jeżeli u Ciebie jest zwrotnica na sworzeń 18mm to 16 wsadzisz i ściśniesz, ale może mieć luz i stuka[/quote] obstawiam to... kiedyś miałem do wymiany łożysko i wymieniłem cała wzrotnice z 1.8 i zaczeło stukac okazało sie ze miała otwór pod 18mm a ja miałem gałke 16mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez krystian899 » 24 mar 2011, 12:36

Zaczeło mi cos walić w przednim lewym kole(od kierowcy) jak skreńcam w prawo jak jest malutki wyboj dziura to strasznie wali co to moze byc? Przegub to nie jest po jak jest rowniutka droga to nic tylko jak jest jakas malutka dziura?
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez patrzyk » 24 mar 2011, 12:40

przegub tylko bedzie Ci walił jak skręcasz. na prostej drodze go nie uslyszysz.
przy skrecaniu a szczegolnie na wybojach go uslyszysz. ja mam tak w swoich tylko je slychac przy skrecaniu (musze wymienic xD )
a jak nie to moze koncowki drązka kierowniczego ? albo jakies luzy mozesz miec, ale na moje i tak to przegub. wymien od razu obydwa na raz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez krystian899 » 24 mar 2011, 13:03

Ale auto jeszcze tak dziwnie sie ugina tak zapada jak wpada na zakrecie w te dziure to bedzie raczej cos w zawieszeniu
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez Ania_TM » 24 mar 2011, 14:32

Piękna nazwa tematu... <oczy>

o przegubach temat jest... :>
Ania_TM
 

Postprzez krystian899 » 24 mar 2011, 15:11

Ale jak pisałem to nie przegub tylko cos w zawieszeniu tylko nie wiem co :]
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez Ania_TM » 24 mar 2011, 15:54

a co to jest skrencanie?

Proszę poprawić i poszukać podobnego tematu, ok? <faja>
Ania_TM
 

Postprzez slonik » 24 mar 2011, 16:33

sprawdź łącznik stabilizatora, czy nie jest zerwany.
Pozdrawiam
Obrazek
Pozdrawiam
MAZDA...i nic więcej...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2009, 21:14
Posty: 13
Skąd: Oświęcim
Auto: 323 '92 1.3I 16V BG HATCHBACK

Postprzez krystian899 » 24 mar 2011, 17:10

Tez tak mysle ze łacznik teraz musze przeglad zrobic to wyjdzie dokładnie co a ile kosztuje mniej wiecej wymiana z robocizna?
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez Hanczak » 24 mar 2011, 20:25

40 zł łącznik plus z dyszka albo dwie robocizna, ale powiem szczerze, że można to samemu wymienić:)
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez tyla » 24 mar 2011, 20:30

A co jesli choodzi o stabilizator ?
Niestety jest urwany w srodku <czarodziej> i co musze wyciagnac z auta zeby wstawic nowy ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez krystian899 » 24 mar 2011, 22:29

A mam jeszcze taki mały problem nie bede zakładał nowego tematu to napisze tu :D Chodzi mi o to ze jak np postawie auto pod drzewem i naleci mi syf na auto to jak zapale wentylator to do srodka leca mi paprochy wiecie co z tym zrobic jest jakis filterek pyłkowy na kabine moze go nie mam i leci wszystko? Jak on jest to gdzie sie znajduje bo znalesc nie umie :|
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323