Stukanie, Pukanie – Problemy z Zawieszeniem
no cena dobra tylko to jakas firma krzak bo zadnej nazwy nie widze a jesli to firma krzak to omijaj z daleka
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
.. a moze sie okazać , że ten " Zamiennik " moze byc lepszy od oryginału.
O ile to jest faktycznie amortyzator. Bo moze sie okazac , ze wymienie i bedą dalej problemy.
Hmm z resztą sam nie wiem czy ladować w niego pieniądze. Mechanik powiedział " Sezon i sprzedawać ", bo kurcze jeździć z " dziurawą " podłogą , do tego pojawiło sie ognisko korozji przy lewym blotniku, teraz z tymi amortyzatorami , czy nie wiadomo czym
Bo szczerze mówiąc chcialem sie troche pobawić w tuning tj.
-Chcialem mu kupić Felgi 15"
-Wlasnie to zawieszenie
-Car Audio (Tanim kosztem , ale dobrej jakosci)
-Pomalować go np. na kolor Electric Blue
-I masa różnych częsci eksploatacyjnych do wymiany+ rozne pierdoly do srodka (typu obszycie skórą)
-No i przede wszystkim podłoga
Oczywiscie z biegiem czasu.
Ale po wyliczeniach , to nie ma sensu . Bo co z tego , ze wloze w niego 5000zl jak mi sie rozleci podloga , a jak pisalem wczesniej nikt praktycznie nie podejmuje sie takiej pracy. Więc sam nie wiem co mam robić ?
Czy sprzedać i kupić , ale co (3000zł – Może Renaulta 19 95r. ? , Vectra A , VW Golfa III nie wiem sam ) . Prosze o porady .
O ile to jest faktycznie amortyzator. Bo moze sie okazac , ze wymienie i bedą dalej problemy.
Hmm z resztą sam nie wiem czy ladować w niego pieniądze. Mechanik powiedział " Sezon i sprzedawać ", bo kurcze jeździć z " dziurawą " podłogą , do tego pojawiło sie ognisko korozji przy lewym blotniku, teraz z tymi amortyzatorami , czy nie wiadomo czym

Bo szczerze mówiąc chcialem sie troche pobawić w tuning tj.
-Chcialem mu kupić Felgi 15"
-Wlasnie to zawieszenie
-Car Audio (Tanim kosztem , ale dobrej jakosci)
-Pomalować go np. na kolor Electric Blue
-I masa różnych częsci eksploatacyjnych do wymiany+ rozne pierdoly do srodka (typu obszycie skórą)
-No i przede wszystkim podłoga
Oczywiscie z biegiem czasu.
Ale po wyliczeniach , to nie ma sensu . Bo co z tego , ze wloze w niego 5000zl jak mi sie rozleci podloga , a jak pisalem wczesniej nikt praktycznie nie podejmuje sie takiej pracy. Więc sam nie wiem co mam robić ?
Czy sprzedać i kupić , ale co (3000zł – Może Renaulta 19 95r. ? , Vectra A , VW Golfa III nie wiem sam ) . Prosze o porady .
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Człowieku, ile Ty chcesz w to auto wlożyć? Wymiana amortyzatorów i ich mocowań z tyłu (razem z robotą) wyjdzie Cię około 700zł... A Ty tu jeszcze jakieś tuningi, malowania chcesz robić! Opłaca się? Kup lepiej nowe auto, ale to chyba nie tutaj z pytaniem jakie. Jak masz pieniądze, i jesteś tak zakochany w tej 323 to róbta co chceta.
- Od: 31 maja 2010, 11:25
- Posty: 7
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 323F GTX BJ 1,5 LPG 2000'
chlopie, im wiecej tworzysz postow na tym forum tym bardziej widze ze nie ma sensu ci odpisywac. zaczales od tematu z dziura w podlodze, teraz chcesz obszywac siedzenia skora. ja tu widze przedewszystkim braki w jakims normalnym i logicznym mysleniu – no offence. ale to co ty robisz i co chcesz robic to zabieranie sie do rzeczy od pupy strony.
nie wiesz co masz pod maska, nie wiesz jak dolac plynu hamulcowego, nie wiesz nawet jakie masz zarowki w aucie i chcesz psikac na nadkole wd40 bo ci je rdza a zal ci oddac auto do blacharza zeby to zrobil ale 500 zl na amory z pupy wydasz. a potem auto przemalujesz. nie pojmuje...
ja rozumiem ze mozna czegos nie wiedziec ale na boga, nie 'tjuninguj' samochodu jesli nie potrafisz nawet uzyc google, nie potrafisz przeszukac forum zeby sprawdzic po vinie czym wogole jezdzisz, a w innym temacie piszesz ze samochod ci sie 'rozpada' przez rdze.
twoje auto i twoja gruba – z tego co widze – kasa, ale prosilbym cie o jedno. nie zakladaj tematu jak ci auto raz zapiszczy w nieznany ci sposob tylko przeszukaj najpierw wszystkie strony dzialu BG. 95% usterek bylo juz tu omowionych i rozwiazanych, a pozostale 5% na pewno ci sie nie przytrafi
nie wiesz co masz pod maska, nie wiesz jak dolac plynu hamulcowego, nie wiesz nawet jakie masz zarowki w aucie i chcesz psikac na nadkole wd40 bo ci je rdza a zal ci oddac auto do blacharza zeby to zrobil ale 500 zl na amory z pupy wydasz. a potem auto przemalujesz. nie pojmuje...
ja rozumiem ze mozna czegos nie wiedziec ale na boga, nie 'tjuninguj' samochodu jesli nie potrafisz nawet uzyc google, nie potrafisz przeszukac forum zeby sprawdzic po vinie czym wogole jezdzisz, a w innym temacie piszesz ze samochod ci sie 'rozpada' przez rdze.
twoje auto i twoja gruba – z tego co widze – kasa, ale prosilbym cie o jedno. nie zakladaj tematu jak ci auto raz zapiszczy w nieznany ci sposob tylko przeszukaj najpierw wszystkie strony dzialu BG. 95% usterek bylo juz tu omowionych i rozwiazanych, a pozostale 5% na pewno ci sie nie przytrafi

- Od: 4 mar 2008, 01:41
- Posty: 247
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp
Jeśli chodzi o Tuning , to jak pisalem że to robota na dłuższą mete (Jeżeli wiedzialbym , ze go zostawie i bede nim jezdził przez np. 2 lata). Jak to mówią " Kto pyta nie błądzi " , wole zapytac 10razy ale mieć pewnosc , ze czegos nie popsuje.
Ja wiem ,ze amortyzatory są drogie (No ale to jest część eksploatacyjna , którą sie wymienia ! ) . Więc tego sie nie uniknie – a jak wiadomo bezpieczeństwo jest najważniesze.
Odnośnie podlogi to faktycznie jest nieźle zniszczona (ale jak pisalem , ze moglbym sie za to zabrac). Ale czytając tutaj na forum, pewien uzytkownik powiedzial ze z taką podłogą przejeździł 4 lata.
Jeśli chodzi o pieniądze , to nie mam tak odrazu na zawołanie (Inaczej nie kupowałbym 20-letniego auta) tylko jak wiadomo , miesiąc za miesiącem
.
W Listopadzie, w skrócie mówiąc mam " Dofinansowanie " więc jeżeli miałbym go sprzedawać to wlasnie Listopad-Grudzień i wtedy dolozyc i kupic coś " lepszego ". Bo również w Listopadzie mam do zapłacenia OC – więc płacić ok. 1000zł w "błoto" ? Czy kupić coś lepiej z OC na kolejne pół roku.
Musze go dzisiaj oddac (Tylko na oględziny) do mechanika i wtedy napisze co i jak jest do wymiany i prosiłbym o poradę.
Pozdrawiam
Ja wiem ,ze amortyzatory są drogie (No ale to jest część eksploatacyjna , którą sie wymienia ! ) . Więc tego sie nie uniknie – a jak wiadomo bezpieczeństwo jest najważniesze.
Odnośnie podlogi to faktycznie jest nieźle zniszczona (ale jak pisalem , ze moglbym sie za to zabrac). Ale czytając tutaj na forum, pewien uzytkownik powiedzial ze z taką podłogą przejeździł 4 lata.
Jeśli chodzi o pieniądze , to nie mam tak odrazu na zawołanie (Inaczej nie kupowałbym 20-letniego auta) tylko jak wiadomo , miesiąc za miesiącem
W Listopadzie, w skrócie mówiąc mam " Dofinansowanie " więc jeżeli miałbym go sprzedawać to wlasnie Listopad-Grudzień i wtedy dolozyc i kupic coś " lepszego ". Bo również w Listopadzie mam do zapłacenia OC – więc płacić ok. 1000zł w "błoto" ? Czy kupić coś lepiej z OC na kolejne pół roku.
Musze go dzisiaj oddac (Tylko na oględziny) do mechanika i wtedy napisze co i jak jest do wymiany i prosiłbym o poradę.
Pozdrawiam
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Nie ma różnic w wersjach silnikowych. Wahacz był nowy, czy używka. Kompletny, czy wciskałeś tulejki. Średnica sworznia wahacza mogła się nie zgadzać i może Ci wypaść. W Mazdach występują dwa rozmiary sworzni 16mm i 18mm, jeżeli u Ciebie jest zwrotnica na sworzeń 18mm to 16 wsadzisz i ściśniesz, ale może mieć luz i stuka.Możliwe też, że za słabo dokręciłeś mocowanie stabilizatora.
[quote="Michel"]W Mazdach występują dwa rozmiary sworzni 16mm i 18mm, jeżeli u Ciebie jest zwrotnica na sworzeń 18mm to 16 wsadzisz i ściśniesz, ale może mieć luz i stuka[/quote] obstawiam to... kiedyś miałem do wymiany łożysko i wymieniłem cała wzrotnice z 1.8 i zaczeło stukac okazało sie ze miała otwór pod 18mm a ja miałem gałke 16mm
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Zaczeło mi cos walić w przednim lewym kole(od kierowcy) jak skreńcam w prawo jak jest malutki wyboj dziura to strasznie wali co to moze byc? Przegub to nie jest po jak jest rowniutka droga to nic tylko jak jest jakas malutka dziura?
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
przegub tylko bedzie Ci walił jak skręcasz. na prostej drodze go nie uslyszysz.
przy skrecaniu a szczegolnie na wybojach go uslyszysz. ja mam tak w swoich tylko je slychac przy skrecaniu (musze wymienic xD )
a jak nie to moze koncowki drązka kierowniczego ? albo jakies luzy mozesz miec, ale na moje i tak to przegub. wymien od razu obydwa na raz
przy skrecaniu a szczegolnie na wybojach go uslyszysz. ja mam tak w swoich tylko je slychac przy skrecaniu (musze wymienic xD )
a jak nie to moze koncowki drązka kierowniczego ? albo jakies luzy mozesz miec, ale na moje i tak to przegub. wymien od razu obydwa na raz
Ale auto jeszcze tak dziwnie sie ugina tak zapada jak wpada na zakrecie w te dziure to bedzie raczej cos w zawieszeniu
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
Ale jak pisałem to nie przegub tylko cos w zawieszeniu tylko nie wiem co ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
Tez tak mysle ze łacznik teraz musze przeglad zrobic to wyjdzie dokładnie co a ile kosztuje mniej wiecej wymiana z robocizna?
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
A mam jeszcze taki mały problem nie bede zakładał nowego tematu to napisze tu
Chodzi mi o to ze jak np postawie auto pod drzewem i naleci mi syf na auto to jak zapale wentylator to do srodka leca mi paprochy wiecie co z tym zrobic jest jakis filterek pyłkowy na kabine moze go nie mam i leci wszystko? Jak on jest to gdzie sie znajduje bo znalesc nie umie 
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości