Głowica z 1.6 16V gaźnik do 1.6 16V wtrysk -czy pasuje?

Postprzez zydek100 » 2 mar 2010, 12:52

Witam mam następujące pytanie czy głowice z silników 1.6 16v gaźnikowy i na wtrysku są takie same ???
Sprzedam części 323f bg 1.6 16v kolor czerwony
Moja Madzia http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/71370
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2008, 17:54
Posty: 46
Skąd: Nowa Dęba
Auto: mazda 323f 1.8 sohc

Postprzez ROMAN-R87 » 3 mar 2010, 21:27

glowice sa identyczne ale dla pewnosci sprawdz kanaly dolotowe w glowicy
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez Adamo323f » 4 mar 2010, 19:40

Głowice są identyczne ,bo ze znajomym zmienialiśmy silnik w 323f bg 1.6 16v z pełnym wtryskiem na silnik w którym był gaźnik i wszystko pasi tylko cały osprzęt trzeba przełożyć kolektory itp. i w głowicach z pełnym wtryskiem jest przysłoniona taka dziura w głowicy metalową blaszką ,a w gazniku jest tam podpięte chyba jakieś podciśnienie. Ale podsumowując głowica identyczna :).
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2009, 16:22
Posty: 18
Skąd: wołów

Postprzez ROMAN-R87 » 5 mar 2010, 08:53

a wiec montowac i nie wnikac
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez BILONIS » 14 mar 2011, 23:46

co wy gaddacie dzisiaj chciałem przełozyc silnik który był na wtrysku do gaznikowca i dupalll wielki głowice te same ale kanały dolotowe całkiem inne kolektor z gaznika o jakies 10 cm szerszy takze odradzam wszystkim na swoim doswiadczeniu

pozdrawiam

bilonis
Początkujący
 
Od: 30 sty 2011, 11:38
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 Sedan 1.6 16v 92r.

Postprzez trzaska54 » 15 mar 2011, 16:58

Przy okazji czysto poglądowo. Czy ktoś móglby mi pokazać fotki najlepiej jak odróżnić silnik na gaźniku od tego na wtrysku ! :P
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 11:31
Posty: 36
Skąd: Zambrów. podlaskie
Auto: Mazda 323F BG 1.6 , 16V 1994 r

Postprzez Mazdaxxx » 16 mar 2011, 07:55

jak masz gaźnik to masz na silniku taki okragły radel z filtrem powietrza jak w pomonezie na wtrysku tego nie masz tylko aluminiowy kolektor i duzy napis injection i w prawo wychodzi rura do przepływomierza a filtr powietrza jest za prawa lampa co do głowic są inne :] a co do zaslepki w głowicy to we wtrysku jest zaślepka po prawej stronie z tyłu a w gażniku jest tam przykrecona mechaniczna pompa paliwa tyle
Ostatnio edytowano 16 mar 2011, 21:32 przez Mazdaxxx, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez BILONIS » 16 mar 2011, 19:24

2 dni temu na własne gały miałem okazje przekonac sie ze głowice sa inne nic sie na to juz nie poradzi szkoda:(
Początkujący
 
Od: 30 sty 2011, 11:38
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 Sedan 1.6 16v 92r.

Postprzez darpog » 17 mar 2011, 20:28

u japońców to każdy silnik inny ja też kupiłem silnik a mam na gazniku i a ten co kupiłem to był na wtrysku i ani kolektor ssący nie pasuje ani wydechowy
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez Mazdaxxx » 17 mar 2011, 20:36

wydechowy jest inny ale pasuje sam wkladalem rurowy z wtrysku do gaźnika zamiast żeliwnego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez BILONIS » 20 mar 2011, 14:17

mazdaxx nie ma opcji zeby pasował z gaznika ssacy sprawdzałem na 3 sztukach i sadze ze juz mi starczy inne kanały dolotowe i szerszy o 10 centow ten z gaznika nie wiem jak ty to opatentowales ze ci pasował moze opowiedz nam bo to ciekawe a napewno stestuje ten patent bo mazda siedzi w garazu bez serca w środku czekajac na przeszczep :)


pozdros

Bilonis
Początkujący
 
Od: 30 sty 2011, 11:38
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 Sedan 1.6 16v 92r.

Postprzez darpog » 21 mar 2011, 23:45

na wtrysku wydechowy ma sodę lambdę a w gażniku nie ma a ssący to nie pasują szpilki od śrub wiem bo musiałem u siebie swoją głowicę założyć bo innej rady nie było więc mówię u japońców to każdy silnik inny ciężko dobrać żeby wszystko pasowało
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez Mazdaxxx » 21 mar 2011, 23:48

we wtrysku w głowicy na srodku kanału ssącego jest miejsce na wtryskiwać wkrecony w kolektor ssący w gaźniku tego miejsca nie ma bo nie ma wtryskiwaczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez darpog » 21 mar 2011, 23:52

no właśnie więc ostrzegam jak kupujecie silnik to patrzcie co kupujecie bo silników jest sporo od mazd i trudno dobrać je żeby pasowały
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez Mazdaxxx » 22 mar 2011, 00:03

tzn silników gaźnikowych jest naprawde niwiele cizko utrafić i nie życze nikomu posiadać gażnikowca i zmieniać silnik;p co innego we wtryskowcu silników jest w cholere i trzeba mieć niefart żeby akurat kupić gażnika ale tak dla potomnych jak poznać goły silnik gażnikowy i wtryskowy 4 rzeczy w gaźniku : miska olejowa jest metalowa , w głowcy jest pompka mechaniczna lub dziura po niej, kanały ssące sa jajowate , na dekly sa dodatkowe dziury po mocowaniu filtra powietrza We wtrysku miska jest aluminiowa , w głowcy jest przykręcona zaślepka zamiast pompki mechanicznej , kanały sa jajowate ale z dodatkowym wyrzeźbieniem na środku a na deklu od zaworów nie ma pustych niepotrzenych dziurek z gwintem tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez darpog » 22 mar 2011, 00:47

Właśnie kurcze sam wiem tera że już mało jest na gazniku i teraz bym wiedział jaki kupić silnik żebym nie musiał potem kombinować
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez Mazdaxxx » 22 mar 2011, 00:49

jak coś to rozebrałem dwa silniki gaźnikowe posiadam wszelakie części to takich silników
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez psychol » 22 mar 2011, 08:39

a ja z kolei mam na wtrysku za neiwielkie pieniadze bo juz mi wadzi w garazu
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2010, 00:52
Posty: 69
Skąd: ok CB
Auto: mazda 323BG 91 1.3

Postprzez krzaku90 » 22 mar 2011, 10:43

Mazdaxxx a ja mialem 1.3 na wtrysku i miska byla stalowa czy tam metalowa nie aluminiowa;)
Dopiero jak kupilem 1.8 wtrysk miska byla alumionowa i sruby tzymajace skrzynie z miska mi nie siegaly...
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez BILONIS » 22 mar 2011, 14:53

ja tez oddam na wtrysku bo mi zawadza :) kontakt priv
Początkujący
 
Od: 30 sty 2011, 11:38
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 Sedan 1.6 16v 92r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323