Głowica z 1.6 16V gaźnik do 1.6 16V wtrysk -czy pasuje?
		
				1, 2
			
	
	Witam mam następujące pytanie czy głowice z silników 1.6 16v gaźnikowy i na wtrysku są takie same 
?
			
			Sprzedam części 323f bg 1.6 16v  kolor czerwony
Moja Madzia http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/71370
		Moja Madzia http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/71370

- Od: 7 wrz 2008, 17:54
 - Posty: 46
 - Skąd: Nowa Dęba
 - Auto: mazda 323f 1.8 sohc
 
glowice sa identyczne ale dla pewnosci sprawdz kanaly dolotowe w glowicy
pozdrawiam
			
			pozdrawiam
-323 BF E3           jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
		-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Głowice są identyczne ,bo ze znajomym zmienialiśmy silnik w 323f bg 1.6 16v z pełnym wtryskiem na silnik w którym był gaźnik i wszystko pasi tylko cały osprzęt trzeba przełożyć kolektory itp. i w głowicach z pełnym wtryskiem jest przysłoniona taka dziura w głowicy metalową blaszką ,a w gazniku jest tam podpięte chyba jakieś podciśnienie. Ale podsumowując głowica identyczna 
.
			
			
		
- Od: 20 wrz 2009, 16:22
 - Posty: 18
 - Skąd: wołów
 
a wiec montowac i nie wnikac
pozdrawiam
			
			pozdrawiam
-323 BF E3           jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
		-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
co wy gaddacie dzisiaj chciałem przełozyc silnik  który był na wtrysku do gaznikowca i dupalll wielki głowice te same ale kanały dolotowe całkiem inne kolektor  z gaznika o jakies 10 cm szerszy takze odradzam wszystkim na swoim doswiadczeniu 
pozdrawiam
bilonis
			
			
		pozdrawiam
bilonis

- Od: 30 sty 2011, 11:38
 - Posty: 25
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda 323 Sedan 1.6 16v 92r.
 
Przy okazji czysto poglądowo. Czy ktoś móglby mi pokazać fotki najlepiej jak odróżnić silnik na gaźniku od tego na wtrysku ! 
			
			
		
- Od: 31 gru 2010, 11:31
 - Posty: 36
 - Skąd: Zambrów. podlaskie
 - Auto: Mazda 323F BG 1.6 , 16V 1994 r
 
jak masz gaźnik to masz na silniku taki okragły radel z filtrem powietrza jak w pomonezie na wtrysku tego nie masz tylko aluminiowy kolektor i duzy napis injection i w prawo wychodzi rura do przepływomierza a filtr powietrza jest za prawa lampa  co do głowic są inne 
 a co do zaslepki w głowicy to we wtrysku jest zaślepka po prawej stronie z tyłu a w gażniku jest tam przykrecona mechaniczna pompa paliwa  tyle
			
			
				
 a co do zaslepki w głowicy to we wtrysku jest zaślepka po prawej stronie z tyłu a w gażniku jest tam przykrecona mechaniczna pompa paliwa  tyleOstatnio edytowano 16 mar 2011, 21:32 przez Mazdaxxx, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
 - Posty: 721
 - Skąd: Kraków
 - Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
 
mazdaxx nie ma opcji zeby pasował z gaznika ssacy sprawdzałem na 3 sztukach i sadze ze juz mi starczy inne kanały dolotowe i szerszy o 10 centow ten z gaznika nie wiem jak ty to opatentowales ze ci pasował moze opowiedz nam bo to ciekawe a napewno stestuje ten patent bo mazda siedzi w garazu bez serca w środku czekajac na przeszczep 
pozdros
Bilonis
			
			
		pozdros
Bilonis

- Od: 30 sty 2011, 11:38
 - Posty: 25
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda 323 Sedan 1.6 16v 92r.
 
na wtrysku wydechowy ma sodę lambdę a w gażniku nie ma a ssący to nie pasują szpilki od śrub wiem bo musiałem u siebie swoją głowicę założyć bo innej rady nie było więc mówię u japońców to każdy silnik inny ciężko dobrać żeby wszystko pasowało
			
			
		tzn silników gaźnikowych jest naprawde niwiele cizko utrafić i nie życze nikomu posiadać gażnikowca i zmieniać silnik;p co innego we wtryskowcu silników jest w cholere i trzeba mieć niefart żeby akurat kupić gażnika  ale tak dla potomnych jak poznać goły silnik gażnikowy i wtryskowy 4 rzeczy w gaźniku : miska olejowa jest metalowa , w głowcy jest pompka mechaniczna lub dziura po niej, kanały ssące sa jajowate , na dekly sa dodatkowe dziury po mocowaniu filtra powietrza  We wtrysku miska jest aluminiowa , w głowcy jest przykręcona zaślepka zamiast pompki mechanicznej , kanały sa jajowate ale z dodatkowym wyrzeźbieniem na środku  a na deklu od zaworów nie ma pustych niepotrzenych dziurek z gwintem tyle
			
			
		
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
 - Posty: 721
 - Skąd: Kraków
 - Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości