podałbym linka ale nie mogę znaleźć
Szarpanie, falujące obroty, brak mocy
hehe spoko tylko ja i tak za bardzo tego nie ogarniam i byłbym wdzieczny za tego linka z tym schematem bo mam problem ze znalezieniem tego.
- Od: 26 wrz 2010, 00:34
- Posty: 7
Aparat zapłonowy. regeneracja lub wymiana
- Od: 18 wrz 2008, 00:02
- Posty: 31
- Skąd: Sieradz
- Auto: Mazda MX 3 1.8 v6
Hmm ciezko bd mial znalesc tego linka bo chyba on wygasl
Jak chcesz to moge Ci zrobic zdjecie takiego testera. Jak go zobaczysz od razu kapniesz 
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Łukasz a jaka jest pewnosc ze to aparat zapłonowy a nie faktycznie ta przepustnica?
- Od: 26 wrz 2010, 00:34
- Posty: 7
Witam
Mój problem polega na tym ,że madzia ostatnio zaczla dosyc mocno szarpac i falowac obrotami na luzie stalo sie to tak uciazliwe że prawie sie nei da jezdzic. Z szarpaniem wyglada tak jak bym dopiero co prawko odebrał. Może mi ktoś podpowiedziec co moze byc nei tak bo jakoś mi sie nei usmiecha zaplacic 5 dych za samo sprawdzenei bledow . Dodam że na calkowice zimnym silniku trzyma idealnie obroty na rownych 1500 i nic sie nei dzieje. Szarpac zaczyna jak tylko sie troszke zagrzeje. Wszystko sie nasila jesli wlacze np. ogrzewanie tylnej szyby. Bylbym wdzieczny za rady.
Mój problem polega na tym ,że madzia ostatnio zaczla dosyc mocno szarpac i falowac obrotami na luzie stalo sie to tak uciazliwe że prawie sie nei da jezdzic. Z szarpaniem wyglada tak jak bym dopiero co prawko odebrał. Może mi ktoś podpowiedziec co moze byc nei tak bo jakoś mi sie nei usmiecha zaplacic 5 dych za samo sprawdzenei bledow . Dodam że na calkowice zimnym silniku trzyma idealnie obroty na rownych 1500 i nic sie nei dzieje. Szarpac zaczyna jak tylko sie troszke zagrzeje. Wszystko sie nasila jesli wlacze np. ogrzewanie tylnej szyby. Bylbym wdzieczny za rady.
Pozdrawiam Łukasz :)
- Od: 1 kwi 2008, 17:18
- Posty: 52
- Skąd: Ruda Śl.
- Auto: Mazda 6 GG 2.3 l
Szukajka się zepsuła?
Zrób tester za 2zł (dioda + rezystor około 1 K oma) i odczytaj błędy.
1. Wyłączyć zapłon
2. styki GND i TEN połączyć kawałkiem przewodu (zmostkować)
3. pomiędzy zaciski FEN i B+ należy podłączyć tester diodowy
4. przekręcić stacyjkę do pozycji ON, nie uruchamiać silnika
5. po około 30 sekundach tester powinny zacząć mrugać, przekazując kody zapamiętanych błędów...
Tak się błędy kasuje: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=107257&view=unread#unread.
Zrób tester za 2zł (dioda + rezystor około 1 K oma) i odczytaj błędy.
1. Wyłączyć zapłon
2. styki GND i TEN połączyć kawałkiem przewodu (zmostkować)
3. pomiędzy zaciski FEN i B+ należy podłączyć tester diodowy
4. przekręcić stacyjkę do pozycji ON, nie uruchamiać silnika
5. po około 30 sekundach tester powinny zacząć mrugać, przekazując kody zapamiętanych błędów...
Tak się błędy kasuje: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=107257&view=unread#unread.
Pozdrawiam
yasko
yasko
Szukajki uzywalem i znalazlem ten sposób sprawdzenia bledow ale nie bede sie z tym bawic z prostej przyczyny nie mam szczescia do elektryki nawet wymiana zarowki prze zemnie konczy sie odcieciem pradu w calym domu wole juz dac to zrobic komus kto sie na tym zna
Chodzilo mi o ogólne pomysly co to moze byc i jakie koszty naprawy moga byc bo z pensji stazysty nie bedzie za wesolo u mechanika. 
Pozdrawiam Łukasz :)
- Od: 1 kwi 2008, 17:18
- Posty: 52
- Skąd: Ruda Śl.
- Auto: Mazda 6 GG 2.3 l
to może być padający aparat zapłonowy a dokładnie moduł zapłonowy ale powinneś to sprawdzić tak jak wspomniał kolega Yasko – jeśli będzie to aparat powinno wymrugać błedy.
W katowicach jest bardzo dobry elektromechanik tadziol polecam mam nadziejie iż się nie obrazi ale podam tu jego nr. naprawia aparaty zapólnowe które mają fabryczny błąd tak iż już się nie psują daje gwarancje dożywotnią.
Tadziol 601 436 706
Powodzenia w naprawie.
W katowicach jest bardzo dobry elektromechanik tadziol polecam mam nadziejie iż się nie obrazi ale podam tu jego nr. naprawia aparaty zapólnowe które mają fabryczny błąd tak iż już się nie psują daje gwarancje dożywotnią.
Tadziol 601 436 706
Powodzenia w naprawie.
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
Bez sprawdzenia błędów to trochę wróżenie z fusów.
Może masz w okolicy kolegę z forum, który pomoże. Sprawdzenie błędów to kilka minut.
No to wróżymy:
1. Poziom płynu w układzie chłodzenia – może jest zapowietrzony i czujnik wariuje
2. Przepływomierz – odepnij i zobacz czy pracuje lepiej czy bez zmian. Na mx-3.com jest instrukcja jak sprawdzić przepływomierz omomierzem.
3. Układ zapłonowy: moduł, cewka, palec, kopułka, przewody, świece (na zimnym silniku mieszanka jest bogata i łatwiej ja zapalić; zużyte przewody zapłonowe mogą mieć przebicie, podobnie jak moduł, który może wariować po rozgrzaniu)
4. Filtr paliwa
Może masz w okolicy kolegę z forum, który pomoże. Sprawdzenie błędów to kilka minut.
No to wróżymy:
1. Poziom płynu w układzie chłodzenia – może jest zapowietrzony i czujnik wariuje
2. Przepływomierz – odepnij i zobacz czy pracuje lepiej czy bez zmian. Na mx-3.com jest instrukcja jak sprawdzić przepływomierz omomierzem.
3. Układ zapłonowy: moduł, cewka, palec, kopułka, przewody, świece (na zimnym silniku mieszanka jest bogata i łatwiej ja zapalić; zużyte przewody zapłonowe mogą mieć przebicie, podobnie jak moduł, który może wariować po rozgrzaniu)
4. Filtr paliwa
Pozdrawiam
yasko
yasko
Hmm, o ile się nie mylę... szarpanie i falujące obroty to temat rzeka 
viewtopic.php?f=117&t=86233&hilit=faluj%C4%85+obroty
viewtopic.php?f=117&t=61377&hilit=faluj%C4%85+obroty
tematów jest sporo,ale trzeba poszukać drogi panie.
Po co nam kolejny temat o tym samym?
viewtopic.php?f=117&t=86233&hilit=faluj%C4%85+obroty
viewtopic.php?f=117&t=61377&hilit=faluj%C4%85+obroty
tematów jest sporo,ale trzeba poszukać drogi panie.
Po co nam kolejny temat o tym samym?
-
Ania_TM
Z tego co udalo mi sie znalesc za pomoca szukajki byly falujace obroty faktycznie ale przy silnikach 1.6 a mnie chodzi głownie o 1.8 badz objawy byly inne niz mam u siebie. Jesli byly faktycznie jakies watki to sory ale jestem strasznie poirytowany zachowaniem mojego auta i zalezy mi na szybkiej naprawie wkońcu co to za mazda co nei daje przyjemnosci z jazdy 
Pozdrawiam Łukasz :)
- Od: 1 kwi 2008, 17:18
- Posty: 52
- Skąd: Ruda Śl.
- Auto: Mazda 6 GG 2.3 l
Jak ino dostane wypłate to se to sprawdze na kompie bo mnie to tak irytuje że szkoda gadać ;/ Na dodatek wystarczy że wygaszę na chwile silnik i jest wszystko dobrze czasami to pomaga a czasami nie.
Pozdrawiam Łukasz :)
- Od: 1 kwi 2008, 17:18
- Posty: 52
- Skąd: Ruda Śl.
- Auto: Mazda 6 GG 2.3 l
lepiej sam zrob diode za 3zl niz za 100 u mechaniora za jednorazowe sprawdzenie ;].
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
ja miałem podobne objawy co i ty.stawiałbym na aparat zapłonowy.tylko u mnie sie aparat przestawił ominimalny kąt,ustawienie w odpowiedniej pozycji- pomogło 
Sprzedam silnik K8
chętnych pisać na PW :)
chętnych pisać na PW :)
- Od: 27 wrz 2009, 12:04
- Posty: 13
- Skąd: Tarnowskie Góry
- Auto: mazda mx3 2,5 KL-ZE
Ford mondeo TITANIUM S
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość