Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi

Postprzez marmarek » 6 mar 2011, 20:02

weitec lub vogland 700 zł za kpl
pozniej apex za te 450
i na spodzie cenowym mts/fk/jamex 350
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez rafał88 » 6 mar 2011, 20:07

Mialem je sprzedac aleeee, nie mialbym na czym postawic madzi zeby dalej jezdzic:/ w tym roku nawet sie zastanawialem nad ori bo pogoda niestety na wsi jest nie bardzo kolega ostatnimi czasy, normalnie sie wieszalem dolslownie, oslony wszytkie rozpier... i lewe nadkole. Ale mysle jak glebe to gleba :D a mialem zamawiac jamex'a ale znow tyl leci w dol. No ale cena H&R'a do najtanszych fakt faktem nie naleza:D i nawet chcialem kupic amorki sport ale niestety do magdy nie ma:/ trzeba by pewnie szukac ori z GT.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez misiak89-89 » 7 mar 2011, 06:33

marmarek napisał(a):weitec lub vogland 700 zł za kpl
pozniej apex za te 450
i na spodzie cenowym mts/fk/jamex 350


weitec odpada – brzydko obniża
vogtland to bagatela 8 setek z przesyłką a apex 488 <oczy>

arafal21 napisał(a):Mialem je sprzedac aleeee, nie mialbym na czym postawic madzi zeby dalej jezdzic:/ w tym roku nawet sie zastanawialem nad ori bo pogoda niestety na wsi jest nie bardzo ....


mam ori sprężynki oraz mts na aucie... zamienianie jest fajne, oczywiście z moją większą inicjatywą:P

arafal21 napisał(a): i nawet chcialem kupic amorki sport ale niestety do magdy nie ma:/ trzeba by pewnie szukac ori z GT.


gdzieś tu na forum porównałem zwykłe gazowe do bilsteinów i strzeliłem ogromną gafę <zawstydzony> ...mowa chciałem zacynić hehe bez wiedzy o tych amorach, bardzo przepraszam, teraz stwierdzam, że mogą one zasłużyć na miano amortyzatorów sport do naszych fur

a jeszcze są amory koni przecież
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez marmarek » 7 mar 2011, 08:33

misiak89-89 napisał(a):weitec odpada – brzydko obniża
vogtland to bagatela 8 setek z przesyłką a apex 488 <oczy>



niestety nikt nie mowil ze bedzie tanio
z reszta HR to tez zaden wypas jesli mowa o ich najnizszej polce
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez rafał88 » 7 mar 2011, 15:34

marmarek napisał(a):
misiak89-89 napisał(a):



niestety nikt nie mowil ze bedzie tanio
z reszta HR to tez zaden wypas jesli mowa o ich najnizszej polce


A miales kiedys cos takiego??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marmarek » 7 mar 2011, 15:47

a mialem
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez wilusjdm » 7 mar 2011, 16:10

Ja sie zastanawiam jakie mam sprężyny . Samochód idealnie leży tzn. przód troche niżej niż tył ale efekt jak dla mnie lepszy jak np. Mts lub Jamexa-ch . Foto podeśle wam niebawem .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez jelson » 2 maja 2011, 18:44

wilusjdm napisał(a):Foto podeśle wam niebawem .


Jak z tym foto? :)
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2010, 11:53
Posty: 253
Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r

Postprzez k05tek » 5 maja 2011, 16:56

Witam!czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie sprężyny podpasują?chodzi mi głównie o to,aby auto z tyłu nie schodziło zbyt nisko :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2010, 19:37
Posty: 16
Skąd: DOLHOBYCZOW
Auto: m6 2003 2.0 MZR-CD 121 kM/nissan sunny 2.0d 72kM:D

Postprzez Enduro » 8 maja 2011, 10:26

k05tek napisał(a):Witam!czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie sprężyny podpasują?chodzi mi głównie o to,aby auto z tyłu nie schodziło zbyt nisko :)

polecam H+R
mialem tez auto na eibach´ach ale denerwowalo mnie ze przod stal wyzej niz tyl..
no a w Pl. trzeba jednak ostrozniej jezdzic ..szczegolnie ze wzgledu na koleiny na drogach i garb posrodku <glupek2> ..
pozdr.E
Ostatnio edytowano 11 maja 2011, 21:37 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Riki » 11 maja 2011, 15:48

Jak coś to mam Eibachy do sprzedania.... :) leżą na półce i się kurzą.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Grucha » 13 maja 2011, 11:40

Pro-Kit czy Sportline?
Grucha
 

Postprzez snake888 » 15 maja 2011, 18:44

Ja miałem założone sprężyny H&R 29 311 (obniżenie 35mm) i było super, ale do sprzedaży auto trzeba było przesadzić na oryginał oto fotka jak wyglądało na tych sprężynach:
Obrazek

P.S. w razie czego sprężyny wystawione na allegro :)
snake888
 

Postprzez k05tek » 16 maja 2011, 10:06

No ładnie wygląda <ok> a masz może zdjęcie profilem?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 paź 2010, 19:37
Posty: 16
Skąd: DOLHOBYCZOW
Auto: m6 2003 2.0 MZR-CD 121 kM/nissan sunny 2.0d 72kM:D

Postprzez snake888 » 16 maja 2011, 15:59

Dwa tygodnie temu bym miał, ale po formacie dysku, zostały tylko zdjęcia ze sprzedaży, czyli na off-roadowym zawieszeniu :P
snake888
 

Postprzez wilusjdm » 16 maja 2011, 21:12

Sądze że tez mam sprężyny H&R miałeś je może w kolorze zielonym ? tył troche w sterczy ale przód idealnie leży :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Riki » 20 maja 2011, 00:13

kristofc napisał(a):Pro-Kit


Te. :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 20 maja 2011, 09:50

snake888 napisał(a):Ja miałem założone sprężyny H&R 29 311 (obniżenie 35mm) i było super, ale do sprzedaży auto trzeba było przesadzić na oryginał oto fotka jak wyglądało na tych sprężynach:
Obrazek

P.S. w razie czego sprężyny wystawione na allegro :)

piękna była, kiedyś o takiej myślałem (żólta top sport z pakietem)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez radzi89 » 20 maja 2011, 10:19

snake888 mieszkasz w okolicach Osiedla Europejskiego :)?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Kanies » 28 maja 2011, 14:08

Witam,

Planuje w tym tyg obniżyć swoja BG i stąd moje pytanie, czy springi od EC nie pasuja czasem do BG ? Jak wiadomo jest wiele podobieństw w tych modelach , a do BG jest raczej śmiesznie mały wybór springów, co różni sie w stosunku do EC :)

Pozdrawiam
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje