Zegary – Blędne wskazania (temperatury, obrotów, paliwa)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez pegreg777 » 21 lut 2011, 16:42

czujnik temperatury po wyłaczeniu silnika stoi na srodku wogole nie spada do pozycji minimalnej a po zapaleniu silnika troszke podchodzi do gory i wskazuje blisko czerwonej kreski jak sie nagrzeje silnik co to moze byc???
wyglada tak jak by sie zawiesił w połowie???
Ostatnio edytowano 6 mar 2013, 09:53 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Poprawienie tematu.
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Postprzez Wojtek » 21 lut 2011, 17:08

pegreg777 witamy cie serdecznie w naszym gronie mazdowiczow ;)

Prosze o poswiecenie troszke czasu na zapoznanie sie z forum i zasadami na nim panujacymi, a zwlaszcza przeczytanie Poradnika i FAQ dzialu jak zakladac nowy temat.
Prosze rowniez o uzupelnienie swojego profilu uzytkownika...

Ps. Mysle, ze bez odczytania kodow bledow nikt nic nie doradzi...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pegreg777 » 21 lut 2011, 18:35

skanowałem jakis tam skanerem ale nic mi nie wykazało???
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Postprzez Enduro » 21 lut 2011, 18:52

dziwna sprawa no i dziwne,absolutnie nienormalne objawy..
osobiscie przypuszczam, ze bylo nieprofesjonalnie w liczniku grzebane..
najtanszy sposo sprawdzenia, to zakup innego licznika, np. na: alledrogo
i sprawdzenie jak ten bedzie pokazywal...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wojtek » 21 lut 2011, 19:12

pegreg777, czy ty mieszkasz w PL?
Z opisu auta wynika, ze masz anglika... <oczy>

Moge doradzic tobie tylko:
1. Wybranie sie do ASO na tester IDS'a. Wtedy bedziesz mial 100% wiedzy co go boli...
lub
2. Wykonanie testu zegarow... ( w temacie o ukrytych opcjach trip komputera), moze faktycznie ktos grzebal i zlozyl je niepoprawnie...

Ps. Czy mozesz dodac w swoim profilu jeszcze jedna informacje?
Jaki masz silnik, bo 2.0 nic nie mowi... moze byc diesel jak i pb :)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez bieski » 21 lut 2011, 19:13

Enduro napisał(a):najtanszy sposo sprawdzenia, to zakup innego licznika,


A test zegarow nie da rady? Jak jest pogrzebane to test zegarow tez powinnien pokazac zle.

Autorowi polecam watek:
viewtopic.php?f=60&t=51343
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez pegreg777 » 21 lut 2011, 23:33

no mieszkam w anglii jeszcze sprobuje wykonac test zegarow i zobacze co mi pokaze???
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Postprzez Enduro » 21 lut 2011, 23:53

pegreg777 napisał(a):.. i zobacze co mi pokaze???

nic nie pokaze..!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wojtek » 21 lut 2011, 23:55

pegreg777 napisał(a):no mieszkam w anglii jeszcze sprobuje wykonac test zegarow i zobacze co mi pokaze???


No to sie nie dziwie, ze masz M6 TS... :D
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pegreg777 » 22 lut 2011, 00:59

a jak sie dostac do zegarow jak by co???
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Postprzez Wojtek » 22 lut 2011, 01:25

pegreg777 napisał(a):a jak sie dostac do zegarow jak by co???


tutaj masz jak sie tam dostac:

viewtopic.php?f=103&t=58819&start=0&hilit=podswietlenie
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pegreg777 » 23 lut 2011, 20:52

zrobiłem test wskazników i wskaznik od temperaory i milimettury tak sie podnosił jak by miał jakis opor do góry i troszeczke na doł po czym wysoko ok cm powyzej temperatury max.

co z tym zrobic ????
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Postprzez Wojtek » 23 lut 2011, 21:00

pegreg777 napisał(a):co z tym zrobic ??


rozebrac zegary i zlozyc poprawnie... :)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez melass » 23 lut 2011, 21:23

Jak mieszkasz gdzieś koło londynu to zagadaj z Igorem bo zna sie na tych licznikach i pare takich rozkrecał...
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 18:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez Enduro » 23 lut 2011, 21:41

melass napisał(a):J... zagadaj z Igorem bo zna sie na tych licznikach i pare takich rozkrecał...

Wojtek juz wiele rzeczy rozkręcił i to nie raz..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wojtek » 28 lut 2011, 01:04

pegreg777 i jak udalo ci sie cos zrobic?
Daj znac o postepach...

Ps. Jezeli bedziesz musial zegary wymienic, to mam takowe...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pegreg777 » 28 lut 2011, 22:32

jeszcze nie zabrałem sie za to bo poprostu jakos czasu nie mam, kolo soboty sie wezme za rozbieranie,
póki co to to akumulator mi siadł i musze kupic nowy,wiec musze odłaczyc ,ale juz nie wiem co robic

bo podziałka wisiała na srodku a jak mi siadł akumulator to spadła na doł ale nie na sam dól, jak odłacze akumulator całkowicie to zobacze co sie bedzie działo,


ps.dobrze wiedziec ze masz zegar zastepczy.

jak sie wezme kolo soboty za to to napisze co i jak.
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Postprzez pegreg777 » 6 mar 2011, 14:25

witam!

mam pytanie własnie akumulator mi siadł i moja kreska zleciła nizej czyli do prawie minimalnej pozycji,zapliłem samochod przy pomocuy urzadzenia rozruchowego, i jak zapilł samochod to kreska mi uciekła ponizej minimum i zatrzymała sie na srebrnej obwódce od predkosciomierza ,przejechałem sie samochodem i nabrał temperatury to znowu mi wskazuwka wrociła do polowy, przyjechąłem na parking i zgasiłem samochod i właczałem tylko zapłon pare razy to wskazówka za kazdym razem coraz wyzej mi podchodziła a podeszła za maximum !!!

teraz wyciagnołem akumulator i wisi na połowie

ide wyciagnac zegary ale powiedzcie mi jak mam je skalibrowac??? i czy musze wszystkie wskazuwki sciagnac czy tylko od temperatury i prekrecic ja na kreske minimalna?????
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Postprzez Wojtek » 6 mar 2011, 15:29

pegreg777 napisał(a):witam!

mam pytanie własnie akumulator mi siadł i moja kreska zleciła nizej czyli do prawie minimalnej pozycji,zapliłem samochod przy pomocuy urzadzenia rozruchowego, i jak zapilł samochod to kreska mi uciekła ponizej minimum i zatrzymała sie na srebrnej obwódce od predkosciomierza ,przejechałem sie samochodem i nabrał temperatury to znowu mi wskazuwka wrociła do polowy, przyjechąłem na parking i zgasiłem samochod i właczałem tylko zapłon pare razy to wskazówka za kazdym razem coraz wyzej mi podchodziła a podeszła za maximum !!!

teraz wyciagnołem akumulator i wisi na połowie


to oznacza tylko zle zamontowana wskazowke... ktos rozbieral zegary... i tyle w temacie...

pegreg777 napisał(a):ide wyciagnac zegary ale powiedzcie mi jak mam je skalibrowac??? i czy musze wszystkie wskazuwki sciagnac czy tylko od temperatury i prekrecic ja na kreske minimalna?????



do tego sluzy test zegarow... w ukrytych opcjach trip komputera
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pegreg777 » 29 mar 2011, 21:21

wrescie znalezałem czas i sie dobrałem do zegarów no i mam problem,bo wszystko złozyłem i jak wykonałem kalibracje to wszystko było ok ,ale jak pojezdziłem silnik sie nagrzał wskazówka normalnie działała ale jak zgasiłem silnik to wskazówka nie wróciła do miejsca zerowego, pozniej zapalam silnik i tak sie dzieje ze tak jak by sie zazebiała wskazówka bo przy testach podchodzi coraz wyzej,
czy musze wymienic zegary czy jest szansa na naprawienie tego???
Początkujący
 
Od: 21 lut 2011, 16:38
Posty: 13
Skąd: rzeszów ,uk
Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6