Zegary – Blędne wskazania (temperatury, obrotów, paliwa)
1, 2
czujnik temperatury po wyłaczeniu silnika stoi na srodku wogole nie spada do pozycji minimalnej a po zapaleniu silnika troszke podchodzi do gory i wskazuje blisko czerwonej kreski jak sie nagrzeje silnik co to moze byc???
wyglada tak jak by sie zawiesił w połowie???
wyglada tak jak by sie zawiesił w połowie???
Ostatnio edytowano 6 mar 2013, 09:53 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Poprawienie tematu.
Powód: Poprawienie tematu.
- Od: 21 lut 2011, 16:38
- Posty: 13
- Skąd: rzeszów ,uk
- Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift
pegreg777 witamy cie serdecznie w naszym gronie mazdowiczow
Prosze o poswiecenie troszke czasu na zapoznanie sie z forum i zasadami na nim panujacymi, a zwlaszcza przeczytanie Poradnika i FAQ dzialu jak zakladac nowy temat.
Prosze rowniez o uzupelnienie swojego profilu uzytkownika...
Ps. Mysle, ze bez odczytania kodow bledow nikt nic nie doradzi...
Prosze o poswiecenie troszke czasu na zapoznanie sie z forum i zasadami na nim panujacymi, a zwlaszcza przeczytanie Poradnika i FAQ dzialu jak zakladac nowy temat.
Prosze rowniez o uzupelnienie swojego profilu uzytkownika...
Ps. Mysle, ze bez odczytania kodow bledow nikt nic nie doradzi...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
dziwna sprawa no i dziwne,absolutnie nienormalne objawy..
osobiscie przypuszczam, ze bylo nieprofesjonalnie w liczniku grzebane..
najtanszy sposo sprawdzenia, to zakup innego licznika, np. na: alledrogo
i sprawdzenie jak ten bedzie pokazywal...
pozdr.E
osobiscie przypuszczam, ze bylo nieprofesjonalnie w liczniku grzebane..
najtanszy sposo sprawdzenia, to zakup innego licznika, np. na: alledrogo
i sprawdzenie jak ten bedzie pokazywal...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
pegreg777, czy ty mieszkasz w PL?
Z opisu auta wynika, ze masz anglika...
Moge doradzic tobie tylko:
1. Wybranie sie do ASO na tester IDS'a. Wtedy bedziesz mial 100% wiedzy co go boli...
lub
2. Wykonanie testu zegarow... ( w temacie o ukrytych opcjach trip komputera), moze faktycznie ktos grzebal i zlozyl je niepoprawnie...
Ps. Czy mozesz dodac w swoim profilu jeszcze jedna informacje?
Jaki masz silnik, bo 2.0 nic nie mowi... moze byc diesel jak i pb
Z opisu auta wynika, ze masz anglika...

Moge doradzic tobie tylko:
1. Wybranie sie do ASO na tester IDS'a. Wtedy bedziesz mial 100% wiedzy co go boli...
lub
2. Wykonanie testu zegarow... ( w temacie o ukrytych opcjach trip komputera), moze faktycznie ktos grzebal i zlozyl je niepoprawnie...
Ps. Czy mozesz dodac w swoim profilu jeszcze jedna informacje?
Jaki masz silnik, bo 2.0 nic nie mowi... moze byc diesel jak i pb
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Enduro napisał(a):najtanszy sposo sprawdzenia, to zakup innego licznika,
A test zegarow nie da rady? Jak jest pogrzebane to test zegarow tez powinnien pokazac zle.
Autorowi polecam watek:
viewtopic.php?f=60&t=51343
pegreg777 napisał(a):.. i zobacze co mi pokaze???
nic nie pokaze..!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
pegreg777 napisał(a):no mieszkam w anglii jeszcze sprobuje wykonac test zegarow i zobacze co mi pokaze???
No to sie nie dziwie, ze masz M6 TS...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
pegreg777 napisał(a):a jak sie dostac do zegarow jak by co???
tutaj masz jak sie tam dostac:
viewtopic.php?f=103&t=58819&start=0&hilit=podswietlenie
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
zrobiłem test wskazników i wskaznik od temperaory i milimettury tak sie podnosił jak by miał jakis opor do góry i troszeczke na doł po czym wysoko ok cm powyzej temperatury max.
co z tym zrobic
??
co z tym zrobic
- Od: 21 lut 2011, 16:38
- Posty: 13
- Skąd: rzeszów ,uk
- Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift
Jak mieszkasz gdzieś koło londynu to zagadaj z Igorem bo zna sie na tych licznikach i pare takich rozkrecał...
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
melass napisał(a):J... zagadaj z Igorem bo zna sie na tych licznikach i pare takich rozkrecał...
Wojtek juz wiele rzeczy rozkręcił i to nie raz..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
pegreg777 i jak udalo ci sie cos zrobic?
Daj znac o postepach...
Ps. Jezeli bedziesz musial zegary wymienic, to mam takowe...
Daj znac o postepach...
Ps. Jezeli bedziesz musial zegary wymienic, to mam takowe...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
jeszcze nie zabrałem sie za to bo poprostu jakos czasu nie mam, kolo soboty sie wezme za rozbieranie,
póki co to to akumulator mi siadł i musze kupic nowy,wiec musze odłaczyc ,ale juz nie wiem co robic
bo podziałka wisiała na srodku a jak mi siadł akumulator to spadła na doł ale nie na sam dól, jak odłacze akumulator całkowicie to zobacze co sie bedzie działo,
ps.dobrze wiedziec ze masz zegar zastepczy.
jak sie wezme kolo soboty za to to napisze co i jak.
póki co to to akumulator mi siadł i musze kupic nowy,wiec musze odłaczyc ,ale juz nie wiem co robic
bo podziałka wisiała na srodku a jak mi siadł akumulator to spadła na doł ale nie na sam dól, jak odłacze akumulator całkowicie to zobacze co sie bedzie działo,
ps.dobrze wiedziec ze masz zegar zastepczy.
jak sie wezme kolo soboty za to to napisze co i jak.
- Od: 21 lut 2011, 16:38
- Posty: 13
- Skąd: rzeszów ,uk
- Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift
witam!
mam pytanie własnie akumulator mi siadł i moja kreska zleciła nizej czyli do prawie minimalnej pozycji,zapliłem samochod przy pomocuy urzadzenia rozruchowego, i jak zapilł samochod to kreska mi uciekła ponizej minimum i zatrzymała sie na srebrnej obwódce od predkosciomierza ,przejechałem sie samochodem i nabrał temperatury to znowu mi wskazuwka wrociła do polowy, przyjechąłem na parking i zgasiłem samochod i właczałem tylko zapłon pare razy to wskazówka za kazdym razem coraz wyzej mi podchodziła a podeszła za maximum
!
teraz wyciagnołem akumulator i wisi na połowie
ide wyciagnac zegary ale powiedzcie mi jak mam je skalibrowac??? i czy musze wszystkie wskazuwki sciagnac czy tylko od temperatury i prekrecic ja na kreske minimalna?????
mam pytanie własnie akumulator mi siadł i moja kreska zleciła nizej czyli do prawie minimalnej pozycji,zapliłem samochod przy pomocuy urzadzenia rozruchowego, i jak zapilł samochod to kreska mi uciekła ponizej minimum i zatrzymała sie na srebrnej obwódce od predkosciomierza ,przejechałem sie samochodem i nabrał temperatury to znowu mi wskazuwka wrociła do polowy, przyjechąłem na parking i zgasiłem samochod i właczałem tylko zapłon pare razy to wskazówka za kazdym razem coraz wyzej mi podchodziła a podeszła za maximum

teraz wyciagnołem akumulator i wisi na połowie
ide wyciagnac zegary ale powiedzcie mi jak mam je skalibrowac??? i czy musze wszystkie wskazuwki sciagnac czy tylko od temperatury i prekrecic ja na kreske minimalna?????
- Od: 21 lut 2011, 16:38
- Posty: 13
- Skąd: rzeszów ,uk
- Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift
pegreg777 napisał(a):witam!
mam pytanie własnie akumulator mi siadł i moja kreska zleciła nizej czyli do prawie minimalnej pozycji,zapliłem samochod przy pomocuy urzadzenia rozruchowego, i jak zapilł samochod to kreska mi uciekła ponizej minimum i zatrzymała sie na srebrnej obwódce od predkosciomierza ,przejechałem sie samochodem i nabrał temperatury to znowu mi wskazuwka wrociła do polowy, przyjechąłem na parking i zgasiłem samochod i właczałem tylko zapłon pare razy to wskazówka za kazdym razem coraz wyzej mi podchodziła a podeszła za maximum!
teraz wyciagnołem akumulator i wisi na połowie
to oznacza tylko zle zamontowana wskazowke... ktos rozbieral zegary... i tyle w temacie...
pegreg777 napisał(a):ide wyciagnac zegary ale powiedzcie mi jak mam je skalibrowac??? i czy musze wszystkie wskazuwki sciagnac czy tylko od temperatury i prekrecic ja na kreske minimalna?????
do tego sluzy test zegarow... w ukrytych opcjach trip komputera
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
wrescie znalezałem czas i sie dobrałem do zegarów no i mam problem,bo wszystko złozyłem i jak wykonałem kalibracje to wszystko było ok ,ale jak pojezdziłem silnik sie nagrzał wskazówka normalnie działała ale jak zgasiłem silnik to wskazówka nie wróciła do miejsca zerowego, pozniej zapalam silnik i tak sie dzieje ze tak jak by sie zazebiała wskazówka bo przy testach podchodzi coraz wyzej,
czy musze wymienic zegary czy jest szansa na naprawienie tego???
czy musze wymienic zegary czy jest szansa na naprawienie tego???
- Od: 21 lut 2011, 16:38
- Posty: 13
- Skąd: rzeszów ,uk
- Auto: Mazda 6 2.0 ts benzyna 2005 facelift
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6