Co do wlotów od GTRa to dobrze one pasują do GTRa
Tuning optyczny Mazda 323F BG – pytania i sugestie – temat zbiorczy
Jacek176 do mnie najbardziej przemawiają wloty jak na trzeciej fotcie (mie mówimy oczywiście o tym czymś a`la evo), przede wszystkim dlatego, że są na planie kwadratu/prostokąta i pasują chrakterem do całego auta. Za to czerwona cała jest jakaś pod prąd, nie tylko w temacie wlotów, a skrzydło z tyłu jest chyba wyżej niż dach ale może tak miało być, żeby nie ograniczało widoczności do tyłu
Nie licząc może wlotów na masce to z tych trzech mazd zdecydowanie najlepiej prezentuje się ta na pierwszej fotcie.
Co do wlotów od GTRa to dobrze one pasują do GTRa
Co do wlotów od GTRa to dobrze one pasują do GTRa
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
NgS napisał(a):też szukam jakiś wylotów n maskę, zależy mi na przewietrzeniu kolektora s. bo strasznie mu ciasno i gorącoale jak to zrobić żeby woda mi się po nim nie lała?
gdzieś na zlocie widziałem jak ktoś przy crx'ie miał podniesioną tylną część maski (przy szybie) o ok 3-5cm... tylko nie wiem czy to nie był czasem laminat jakiś. Ogólnie auto było całe wybebeszone, z klatką i przygotowane do streetraceingu, więc nie wszystkim takie coś się może podobać, ale swoje zadanie spełnia.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
luki_92_92 napisał(a):A co pokazałem na poprzedniej stronie?
hehe jakoś mi umknął Twój post.
kamilspider napisał(a):gdzieś na zlocie widziałem jak ktoś przy crx'ie miał podniesioną tylną część maski (przy szybie) o ok 3-5cm
jeżeli dobrze kojarzę to jackkpl też podnosił maskę (chyba na podkładkach tak więc bardziej o mm niż cm) ale nie jestem pewien

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
kilka mm to mało bo tam to spokojnie było dobre kilka cm, więc cug musiał być 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
TALREP napisał(a):Jacek176 do mnie najbardziej przemawiają wloty jak na trzeciej fotcie
No mi też się one chyba najbardziej podobają. Pytanie tylko teraz jak je wykonać?
–=wHiTe=– napisał(a):zależy jaką dokładnie funkcję ma spełniać wlot..
dodatkowy dolot powietrza wygląda fajnie gdy jest zrobiony w lampie (tak jak ma Pałkerson).
a jeśli chodzi o chłodzenie silnika to ciężka sprawa, żeby nie skrzywdzić auta.. osobiście kombinowałbym z przekierowaniem powietrza ze zderzaka pod maskę albo wykorzystałbym "wolot" pod noskiem
Tak jak napisałem, ma spełniać funkcję odprowadzania gorącego powietrza spod maski. To co ma Palkerson w lampie to wlot powietrza do filtra. Ja mam stożek umieszczony w nadkolu i dolot poprowadzony rurą ze zderzaka. Myślę, że z kierowaniem powietrza ze zderzaka już nie trzeba kombinować. Przecież ono już przelatuje przez chłodnicę i wpada do komory silnika. Problem w tym, że nie ma ujścia z tej komory i już tam zostaje i wszystko się gotuje.
kamilspider napisał(a):gdzieś na zlocie widziałem jak ktoś przy crx'ie miał podniesioną tylną część maski (przy szybie) o ok 3-5cm... tylko nie wiem czy to nie był czasem laminat jakiś. Ogólnie auto było całe wybebeszone, z klatką i przygotowane do streetraceingu, więc nie wszystkim takie coś się może podobać, ale swoje zadanie spełnia.
No to jest pewne rozwiązanie: usunięcie uszczelki z pomiędzy podszybia a klapy oraz uniesienie maski poprzez podłożenie podkładek pod zawiasy. Ale niestety uniesienie o 1-2mm nie wiele da a więcej to będzie głupio wyglądało. Moje auto to nie jest typowe auto do wyczynu i chciałbym żeby też jakoś się prezentowało po ludzku.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Tak jak napisałem, ma spełniać funkcję odprowadzania gorącego powietrza spod maski. To co ma Palkerson w lampie to wlot powietrza do filtra. Ja mam stożek umieszczony w nadkolu i dolot poprowadzony rurą ze zderzaka. Myślę, że z kierowaniem powietrza ze zderzaka już nie trzeba kombinować. Przecież ono już przelatuje przez chłodnicę i wpada do komory silnika. Problem w tym, że nie ma ujścia z tej komory i już tam zostaje i wszystko się gotuje.
mam ten sam problem, tym bardziej że wentylator mam od przodu i dmucha a z tyłu wszystko stoi i się kotłuje
Jacek176 napisał(a):No to jest pewne rozwiązanie: usunięcie uszczelki z pomiędzy podszybia a klapy oraz uniesienie maski poprzez podłożenie podkładek pod zawiasy.
parę tygodni temu podczas jazdy wyrwało mi maskę razem z zawiasami bo nie miałem jeszcze klipsów i
jeździłem z zawiązaną od spodu na line

od tamtej pory mam maskę podniesioną o 2cm, podciągnąłem pod nią nadkola żeby było równo i z wentylacją jest lepiej ale to jeszcze nie to!
myślę nad założeniem wylotów na masce zaraz za chłodnicą i zamontowanie tam jakiś wydajnych wentylatorków co będą wyciągały powietrze.
tylko niech mi ktoś powie jak to zrobić żeby nie lała się tam woda

kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
Wtrące swoich kilka słów na temat podnoszenia maski, gdyż miałem to w swojej Hondzie, otóż Jacku podniesienie maski na "podkladce" nic Ci nie da bo otwór jest zbyt mały. Do podnoszenia maski na zawiasach używa sie tzw Spacer Hood'ów , które podnoszą różnie , ale zazwyczaj od 3-4 cm , wygląda to bardzo JDM'owo i spełnia swoją funkcje, nie polecam na taką pogodę jak obecnie bo silnik szybko traci temp. Jest to dobre rozwiazanie na lato, nie ma wtedy problemów z temperaturą.. przetestowane 
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
a czym innym niż podkładką pod zawias jest ten cały spacer hood?
po wpisaniu w googlach oczom moim ukazało się coś takiego
jak dla mnie to jest właśnie podkładka między maską a zawiasem, tyle, że "podkładka" nie brzmi tak JDM'owo jak spacer hood
swoją drogą to dobry pomysł, teraz jak ktoś powie, że kiepsko spasowałem maskę po dzwonie, powiem mu, że tak ma być bo to JDM'owy spacer hood

swoją drogą to dobry pomysł, teraz jak ktoś powie, że kiepsko spasowałem maskę po dzwonie, powiem mu, że tak ma być bo to JDM'owy spacer hood
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
damian jeszcze przy okazji powiedz że to jest unikalne, daje +30 do stylu i jest w cholerę drogie, i zaraz każdy będzie zazdrościł 

Bardziej chodziło mi o wygląd takiego rozwiązania niż jego "JDM'ową" nazwę bo nie wiem czy Spacer Hood brzmi JDM'owo.. poprostu jtak nazywa się to rozwiazanie
Nie ważne jest to ile daje stylu tylko to ,że spełnia swoją role.. tylko trzeba pamietać o tym ,żeby co jakiś czas sprawdzać śruby , żeby maska nie odleciała
Nie ważne jest to ile daje stylu tylko to ,że spełnia swoją role.. tylko trzeba pamietać o tym ,żeby co jakiś czas sprawdzać śruby , żeby maska nie odleciała
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
Kanies napisał(a): nie polecam na taką pogodę jak obecnie bo silnik szybko traci temp.
To jest chyba ostatnia rzecz, której sie obawiam
Nawet przy kilkunastostopniowych mrozach w mojej madzi tak się nagrzewa, że trzeba przekręcać ogrzewanie bo w środku robi sie za gorąco. Ciężko mi sobie wyobrazić sytuację żeby mojemu silnikowi byloza zimno
Na wiosnę, oprócz tych wylotów w masce, planuje jeszcze dołożyć chłodnicę oleju. Cały zestawik z Astry GSI, gotowy do montażu juz czeka w garażu
A co do tych podkładek pod maskę... przepraszam... SPACER HOOD'ów
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
jak podniesiesz blotniki to z drzwiami nie beda pasowaly
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
NgS napisał(a):od tamtej pory mam maskę podniesioną o 2cm, podciągnąłem pod nią nadkola żeby było równo i z wentylacją jest lepiej ale to jeszcze nie to!
damian napisał(a):jak podniesiesz blotniki to z drzwiami nie beda pasowaly
beda beda, jak sie postarasz to beda
kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
tak to jest rozwiazane w fireptaku ktorego sam uzytkuje 
http://www.paidformustang.com/wp-conten ... ula-5L.bmp
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
http://image.gmhightechperformance.com/ ... t_hood.jpg
fotki nie moje
nie moge znalezc fotki od strony kierowcy ale jest tam siateczka i jest troche schowana takze nic sie nie leje a swoje zadanie spelnia bardzo dobrze
myslalem zeby przeniesc taki patent na moja mazde, ale nie grzebalem w niej za wiele i bylby to przerost formy nad trescia 
http://www.paidformustang.com/wp-conten ... ula-5L.bmp
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
http://image.gmhightechperformance.com/ ... t_hood.jpg
fotki nie moje

- Od: 4 mar 2008, 01:41
- Posty: 247
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp
W dalszym ciągu zastanwiam się nad tymi wlotami.
Co myślicie o tym:
http://moto.allegro.pl/wloty-powietrza-2-szt-imitacja-3kol-firmy-type-r-i1481519061.html
albo o tym:
http://moto.allegro.pl/wloty-powietrza-duze-black-wlot-czarne-tuning-ss-i1525902352.html
To są imitacje, zaslepione, ale wyciąłbym w nich otwory. Umieszczone by było po bokach, nad kielichami.
Co myślicie o tym:

albo o tym:

To są imitacje, zaslepione, ale wyciąłbym w nich otwory. Umieszczone by było po bokach, nad kielichami.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
a co myslicie o takim rozwiazaniu w madzi ?
narazie zarowki sa normalne ale beda biale diody
http://www66.zippyshare.com/v/50480393/file.html
http://www66.zippyshare.com/v/13527332/file.html
http://www66.zippyshare.com/v/50373114/file.html
a tu krotki filmik tych swiatelek i efektu przygasania
http://www.youtube.com/watch?v=E-OPUuafx9g
oczywiscie po przekreceniu stacyjki przygasaja duzo szybciej
http://www66.zippyshare.com/v/50480393/file.html
http://www66.zippyshare.com/v/13527332/file.html
http://www66.zippyshare.com/v/50373114/file.html
a tu krotki filmik tych swiatelek i efektu przygasania
http://www.youtube.com/watch?v=E-OPUuafx9g
oczywiscie po przekreceniu stacyjki przygasaja duzo szybciej

- Od: 17 wrz 2009, 21:05
- Posty: 98
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje