moze juz znacie,ale na mnie stronka zrobila wrazenie,szczegolnie dzial techniczny,duzo pozytecznych informacji i ciekawa-spora galeria pieknych mx -6 Polecam!!
http://members.iinet.net.au/~ple/
Extra stronka – Mazda MX-6/626 GE
Strona 1 z 1
- Od: 9 lis 2003, 00:21
- Posty: 227
- Skąd: Luboń/k Poznania
- Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)
Super stronka – dowiedziałem sie ze silniki V6 maja regulowaną długość kanału dolotowego VRIS – coś chyba znanego z Hondy VTEC.
Oprócz tego jest tam opis jak sprawdzić kody błędów ASB i airbag-a.
Gdybym wiedział wcześniej jak sprawdzić kody błedów w ASB (a to takie proste identycznie jak sprawdzanie kodów błędów silnika – wystarczyło włożyć kabelek w inne miejsce) może nie musiał bym wymieniać całej skrzyni
Oprócz tego jest tam opis jak sprawdzić kody błędów ASB i airbag-a.
Gdybym wiedział wcześniej jak sprawdzić kody błedów w ASB (a to takie proste identycznie jak sprawdzanie kodów błędów silnika – wystarczyło włożyć kabelek w inne miejsce) może nie musiał bym wymieniać całej skrzyni
- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
No nie zupełnie – VRIS jest to Variable Resonance Induction System, w kilku słowach – dolot o zmiennej długości.
VTEC oznacza zmienne fazy rozrządu, który to wynalazek ostatnio honda stosuje nagminnie.
A stronka spox.
Pozdro
SM
VTEC oznacza zmienne fazy rozrządu, który to wynalazek ostatnio honda stosuje nagminnie.
A stronka spox.
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
A to jeszcze lepiej –
Doczytałem ze ten VRIS to jest patent Porsche
Doczytałem ze ten VRIS to jest patent Porsche
- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
Smirnoff napisał(a):No nie zupełnie – VRIS jest to Variable Resonance Induction System, w kilku słowach – dolot o zmiennej długości.
VTEC oznacza zmienne fazy rozrządu, który to wynalazek ostatnio honda stosuje nagminnie.
SM
coś a'la VVTI w toyotach?
Tak. Chyba w Toyotach jest to na wyposazeniu prawie wszystkich jednostek obecnych modeli, a w Hondzie tylko tych mocniejszych.
jacek*** napisał(a):Super stronka – dowiedziałem sie ze silniki V6 maja regulowaną długość kanału dolotowego VRIS – coś chyba znanego z Hondy VTEC.
Oprócz tego jest tam opis jak sprawdzić kody błędów ASB i airbag-a.
Gdybym wiedział wcześniej jak sprawdzić kody błedów w ASB (a to takie proste identycznie jak sprawdzanie kodów błędów silnika – wystarczyło włożyć kabelek w inne miejsce) może nie musiał bym wymieniać całej skrzyni
Jeżeli masz Cronosa z CD4E to diagnostyka silnika i przekładni to jedno i to samo ten sam PCM zawiaduje Silnikiem i skrzynią
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
żeby odczytać kody błędów ASB trzeba było włożyć drucik w inna dziurkę (za przeproszeniem) niż do sprawdzania ECU – wcześniej wiedziałem o tym że ma mrugać "check engine" a powinien mrugać podając błędy "HOLD"
A mogło być tak miło (tanio) gdybym o tym wcześniej wiedział.
A mogło być tak miło (tanio) gdybym o tym wcześniej wiedział.
- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości