Mazda 323F BA J-Spec KL-ZE
Czy te prędkości sprawdzasz jeżdżąc normalnie czy na podnośniku ? Na V begu dochodzisz do odcinki na trasie?

Ja pi....... już wszystko gra, są przekłamania na obrotomierzu i liczniku 
jak jechałem na 6000obr. to w rzeczywistości było ze 3000 i pewnie prędkość też była większa pare dyszek.
nie chciałem go wcześniej zakręcić do odcięcia bo sie bałem żeby go nie przegrzać (mam zepsuty termostat), jak dzisiaj go zakręciłem do
końca to wskazówka obr. zrobiła 360* a mocy mu nie brakuje żeby się zbierał na 5tce od 60km/h
z drugiej strony nies podziewałem się że to będzie taki kosiarz, tym się nie da jeździć to jest nie do opisania.
ten silnik wydaje taki dźwięk że naprawdę myślałem, że te wirtualne 6000obr. to już blisko końca
to wszystko potęguje to że auto jest na etapie wydmuszki bo środek będę robić od nowa i wydech ma pełny przelot.
no i silnik też zaliczył pełny remoncik (wszystkie uszczelki, uszczelniacze, planowanie głowic)
przepraszam za zamieszanie w temacie i dziękuje za porady
ps. moje głowice po splanowaniu i kąpieli:

a oto moja ponownie poskładana bagieta pod domem

jak jechałem na 6000obr. to w rzeczywistości było ze 3000 i pewnie prędkość też była większa pare dyszek.
nie chciałem go wcześniej zakręcić do odcięcia bo sie bałem żeby go nie przegrzać (mam zepsuty termostat), jak dzisiaj go zakręciłem do
końca to wskazówka obr. zrobiła 360* a mocy mu nie brakuje żeby się zbierał na 5tce od 60km/h
z drugiej strony nies podziewałem się że to będzie taki kosiarz, tym się nie da jeździć to jest nie do opisania.
ten silnik wydaje taki dźwięk że naprawdę myślałem, że te wirtualne 6000obr. to już blisko końca
to wszystko potęguje to że auto jest na etapie wydmuszki bo środek będę robić od nowa i wydech ma pełny przelot.
no i silnik też zaliczył pełny remoncik (wszystkie uszczelki, uszczelniacze, planowanie głowic)
przepraszam za zamieszanie w temacie i dziękuje za porady

ps. moje głowice po splanowaniu i kąpieli:

a oto moja ponownie poskładana bagieta pod domem

kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
Tak i to skąd
W końcu lubuskie ma się czym pochwalić
W końcu lubuskie ma się czym pochwalić

Czy dobrze widze ? Czarny Mat
?
No ja to jestem na tak światła dodają uroku, kolor extra, KLZE w ładnym kolorku zacnie, nawet fele fajne tylko przydało by sie albo poszerzyć nadkola albo zrobic takie nadstawki jak to robią w 323 skręcane na śrubki
i pisze do adminów bo chętnie bym poczytał więcej o tym autku wiec do Projektów raz raz
No ja to jestem na tak światła dodają uroku, kolor extra, KLZE w ładnym kolorku zacnie, nawet fele fajne tylko przydało by sie albo poszerzyć nadkola albo zrobic takie nadstawki jak to robią w 323 skręcane na śrubki
i pisze do adminów bo chętnie bym poczytał więcej o tym autku wiec do Projektów raz raz

Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Pyton162 napisał(a):no to najszybsze N/A klze juz jestwaga tu działa cuda
Nie mow HOP hehehe... No mam nadzieje ze bedzie smigac zacnie. Waga..
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Nie chcę zrobić z niej dragstera więc nie chodzi mi o to żeby była najszybsza na ćwiarę,
najważniejsze że mieści się teraz w światowej czołówce F BG
jak na razie ten zestaw mnie satysfakcjonuje KL-ZE+gearbox K8+dolot+wydech+pełny remont+remaped i
parę tam pierdółek.
mam jeszcze parę problemów z obrotami bo jak mi się silnik nagrzeje to mi obroty skaczą 1000/2000
ale jak odłączę "silnik krokowy" to jest ok,
ale i tak na nagrzanym podczas jazdy do 4000obr. się nie wkręca tylko robi br.br.br.br a powyżej 4 to już
kosmos?
krótki filmik że to w ogóle odpala
http://www.youtube.com/watch?v=dy0u0__6cks
najważniejsze że mieści się teraz w światowej czołówce F BG
jak na razie ten zestaw mnie satysfakcjonuje KL-ZE+gearbox K8+dolot+wydech+pełny remont+remaped i
parę tam pierdółek.
mam jeszcze parę problemów z obrotami bo jak mi się silnik nagrzeje to mi obroty skaczą 1000/2000
ale jak odłączę "silnik krokowy" to jest ok,
ale i tak na nagrzanym podczas jazdy do 4000obr. się nie wkręca tylko robi br.br.br.br a powyżej 4 to już
kosmos?
krótki filmik że to w ogóle odpala
http://www.youtube.com/watch?v=dy0u0__6cks
kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
Leszek napisał(a):Jak chcecie dyskutować o BG to do odpowiedniego tematu!
Właśnie! Bo Leszkiem poszczuję!

gdzie jest czujnik temp w kl-ze
mam następujące problemy:
-nie włącza się wentylator
-jak się silnik nagrzeje to mi przerywa na niższych obrotach tj. do 3000 tak jak by się przelewał albo na odwrót (na postoju wkręca się bez zarzutu) i obroty skaczą 1000/2000 (tylko jak silnik gorący) ale jak odłączę silnik krokowy i ten zaworek ciśnieniowy na listwie wtryskowej to jest dużo lepiej.
może porobię foty jak i co mam po podłączane i ktoś mi pomoże, bo nigdy nie widziałem kl na żywo
i jak podłączałem to czasem zgadywałem heee he
za miesiąc jadę nim do PL i muszę to ogarnąć
mam następujące problemy:
-nie włącza się wentylator
-jak się silnik nagrzeje to mi przerywa na niższych obrotach tj. do 3000 tak jak by się przelewał albo na odwrót (na postoju wkręca się bez zarzutu) i obroty skaczą 1000/2000 (tylko jak silnik gorący) ale jak odłączę silnik krokowy i ten zaworek ciśnieniowy na listwie wtryskowej to jest dużo lepiej.
może porobię foty jak i co mam po podłączane i ktoś mi pomoże, bo nigdy nie widziałem kl na żywo
i jak podłączałem to czasem zgadywałem heee he
za miesiąc jadę nim do PL i muszę to ogarnąć
kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
Czujniki temperatury idące do ECU w KL-ZE masz w zależności od rocznika produkcji dwa. Obydwa znajdują się w okolicach korka wlewowego płynu chłodzącego na silniku. Trzeci jednokabelkowy jest do wskaźnika na tacho...
Wiązkę masz całą kupioną razem z silnikiem i ECU ?
Wiązkę masz całą kupioną razem z silnikiem i ECU ?
a jak je sprawdzić, czemu się wentylator nie załącza?
wentylator powinien być sterowany masą czy +?
tak kupowałem wszystko od "mordera"
wydaje mi się że to może być przez to że kolektor dolotowy zamontowałem na starej uszczelce i w ogóle
nie dałem nawet silikonu, i dla tego dopuki silnik a właściwie kolektor jest zimny wszystko ładnie hula
a jak się nagrzeje to się rozszczelnia i łapie lewe powietrze. Ale dlaczego dławi się tylko podczas jazdy?
nie ukrywam że śmigam jeszcze na starej pompie od 1.8bp czy te obie rzeczy mogą być przyczyną?
z tego co się rozeznałem to moja ma 3.5 bara a ori pompa od KL ma 4bary ale po jakichkolwiek przeróbkach wszyscy montują walbro co ma 6 barów i wydajność 255litrów na godz.
jakie są wasze sugestie
?????
z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi
wentylator powinien być sterowany masą czy +?
xXx napisał(a):Wiązkę masz całą kupioną razem z silnikiem i ECU ?
tak kupowałem wszystko od "mordera"
wydaje mi się że to może być przez to że kolektor dolotowy zamontowałem na starej uszczelce i w ogóle
nie dałem nawet silikonu, i dla tego dopuki silnik a właściwie kolektor jest zimny wszystko ładnie hula
a jak się nagrzeje to się rozszczelnia i łapie lewe powietrze. Ale dlaczego dławi się tylko podczas jazdy?
nie ukrywam że śmigam jeszcze na starej pompie od 1.8bp czy te obie rzeczy mogą być przyczyną?
z tego co się rozeznałem to moja ma 3.5 bara a ori pompa od KL ma 4bary ale po jakichkolwiek przeróbkach wszyscy montują walbro co ma 6 barów i wydajność 255litrów na godz.
jakie są wasze sugestie
z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi
kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
To są obiawy problemu z układem zapłonowym u mnie po wymianie przewodów ustało to szarpanie po nagrzaniu/.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
wszędzie przy kolektorze s. pozakładałem nowe uszczelki i posmarowałem je jeszcze troszkę sylikonem
tak dla pewności. I te szrpania (dławienia) ustały.
Pozostały jeszcze falujące obroty na gorącym silniku 1000/2000
jak już zaczyna falować odłączam silniczek kr. i obroty stoją równo na 900 podłączam z powrotem, gazuje i dalej git, wystarczy że ruszę i znowu to samo?
Czy to wskazuje że ten silnik krokowy jest do d...... czy przyczyna może jeszcze być gdzie indziej?
nie lubię wymieniać części które są dobre więc może ktoś wie
tak dla pewności. I te szrpania (dławienia) ustały.
Pozostały jeszcze falujące obroty na gorącym silniku 1000/2000
jak już zaczyna falować odłączam silniczek kr. i obroty stoją równo na 900 podłączam z powrotem, gazuje i dalej git, wystarczy że ruszę i znowu to samo?
Czy to wskazuje że ten silnik krokowy jest do d...... czy przyczyna może jeszcze być gdzie indziej?
nie lubię wymieniać części które są dobre więc może ktoś wie
kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje