Mazda 323F BA J-Spec KL-ZE

Postprzez Bartek1986 » 30 sty 2011, 13:52

Czy te prędkości sprawdzasz jeżdżąc normalnie czy na podnośniku ? Na V begu dochodzisz do odcinki na trasie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez NgS » 30 sty 2011, 23:26

Ja pi....... już wszystko gra, są przekłamania na obrotomierzu i liczniku ;)
jak jechałem na 6000obr. to w rzeczywistości było ze 3000 i pewnie prędkość też była większa pare dyszek.
nie chciałem go wcześniej zakręcić do odcięcia bo sie bałem żeby go nie przegrzać (mam zepsuty termostat), jak dzisiaj go zakręciłem do
końca to wskazówka obr. zrobiła 360* a mocy mu nie brakuje żeby się zbierał na 5tce od 60km/h
z drugiej strony nies podziewałem się że to będzie taki kosiarz, tym się nie da jeździć to jest nie do opisania.
ten silnik wydaje taki dźwięk że naprawdę myślałem, że te wirtualne 6000obr. to już blisko końca
to wszystko potęguje to że auto jest na etapie wydmuszki bo środek będę robić od nowa i wydech ma pełny przelot.
no i silnik też zaliczył pełny remoncik (wszystkie uszczelki, uszczelniacze, planowanie głowic)

przepraszam za zamieszanie w temacie i dziękuje za porady <jelen>

ps. moje głowice po splanowaniu i kąpieli:
Obrazek
a oto moja ponownie poskładana bagieta pod domem
Obrazek
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 20:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Postprzez Dawidoski » 31 sty 2011, 02:55

Czeka Cię swap zegarów od Mx3 ;]
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Pyton162 » 31 sty 2011, 09:16

no to najszybsze N/A klze juz jest :D waga tu działa cuda
Pyton162
 

Postprzez misiak89-89 » 31 sty 2011, 12:11

Tak i to skąd :D

W końcu lubuskie ma się czym pochwalić <diabełek>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mlody1921 » 31 sty 2011, 18:50

Czy dobrze widze ? Czarny Mat :D?

No ja to jestem na tak światła dodają uroku, kolor extra, KLZE w ładnym kolorku zacnie, nawet fele fajne tylko przydało by sie albo poszerzyć nadkola albo zrobic takie nadstawki jak to robią w 323 skręcane na śrubki


i pisze do adminów bo chętnie bym poczytał więcej o tym autku wiec do Projektów raz raz <cisza>
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez luki_92_92 » 31 sty 2011, 19:05

Nadkola będą poszerzone ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Capazo » 1 lut 2011, 22:16

Pyton162 napisał(a):no to najszybsze N/A klze juz jest :D waga tu działa cuda


Nie mow HOP hehehe... No mam nadzieje ze bedzie smigac zacnie. Waga..?? taka sama jak w mx-3 moze ciut mniejsza ale naprawde nieznacznie takze czasy podobne. Oby ponizej 15. Pozdrawiam i udanych modow:P
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez NgS » 3 lut 2011, 18:13

Nie chcę zrobić z niej dragstera więc nie chodzi mi o to żeby była najszybsza na ćwiarę,
najważniejsze że mieści się teraz w światowej czołówce F BG :>
jak na razie ten zestaw mnie satysfakcjonuje KL-ZE+gearbox K8+dolot+wydech+pełny remont+remaped i
parę tam pierdółek.

mam jeszcze parę problemów z obrotami bo jak mi się silnik nagrzeje to mi obroty skaczą 1000/2000
ale jak odłączę "silnik krokowy" to jest ok,
ale i tak na nagrzanym podczas jazdy do 4000obr. się nie wkręca tylko robi br.br.br.br a powyżej 4 to już
kosmos?

krótki filmik że to w ogóle odpala
http://www.youtube.com/watch?v=dy0u0__6cks <faja>
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 20:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Postprzez sly » 3 lut 2011, 19:27

szkoda, że zdjecia w pierwszych postach się nie wyświetlają
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez iiyama » 3 lut 2011, 19:29

obrotomierz przekłamuje znacząco wskazania, zegary nie od tej wersji silnika -ale z tym to już chyba nie da sie nic zrobić bo BG

albo od mxa K8 wsadzić, tyle, że nie wiem czy pasują?
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Leszek » 3 lut 2011, 19:39

Jak chcecie dyskutować o BG to do odpowiedniego tematu! <cisza>
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez Pit » 5 lut 2011, 09:56

Leszek napisał(a):Jak chcecie dyskutować o BG to do odpowiedniego tematu! <cisza>

Właśnie! Bo Leszkiem poszczuję! <lol> Raz, dwa!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez NgS » 23 lut 2011, 22:31

gdzie jest czujnik temp w kl-ze
mam następujące problemy:
-nie włącza się wentylator
-jak się silnik nagrzeje to mi przerywa na niższych obrotach tj. do 3000 tak jak by się przelewał albo na odwrót (na postoju wkręca się bez zarzutu) i obroty skaczą 1000/2000 (tylko jak silnik gorący) ale jak odłączę silnik krokowy i ten zaworek ciśnieniowy na listwie wtryskowej to jest dużo lepiej.

może porobię foty jak i co mam po podłączane i ktoś mi pomoże, bo nigdy nie widziałem kl na żywo
i jak podłączałem to czasem zgadywałem heee he

za miesiąc jadę nim do PL i muszę to ogarnąć
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 20:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Postprzez xXx » 24 lut 2011, 10:27

Czujniki temperatury idące do ECU w KL-ZE masz w zależności od rocznika produkcji dwa. Obydwa znajdują się w okolicach korka wlewowego płynu chłodzącego na silniku. Trzeci jednokabelkowy jest do wskaźnika na tacho...



Wiązkę masz całą kupioną razem z silnikiem i ECU ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez NgS » 24 lut 2011, 20:59

a jak je sprawdzić, czemu się wentylator nie załącza?
wentylator powinien być sterowany masą czy +?

xXx napisał(a):Wiązkę masz całą kupioną razem z silnikiem i ECU ?

tak kupowałem wszystko od "mordera"

wydaje mi się że to może być przez to że kolektor dolotowy zamontowałem na starej uszczelce i w ogóle
nie dałem nawet silikonu, i dla tego dopuki silnik a właściwie kolektor jest zimny wszystko ładnie hula
a jak się nagrzeje to się rozszczelnia i łapie lewe powietrze. Ale dlaczego dławi się tylko podczas jazdy?

nie ukrywam że śmigam jeszcze na starej pompie od 1.8bp czy te obie rzeczy mogą być przyczyną?
z tego co się rozeznałem to moja ma 3.5 bara a ori pompa od KL ma 4bary ale po jakichkolwiek przeróbkach wszyscy montują walbro co ma 6 barów i wydajność 255litrów na godz.

jakie są wasze sugestie ???????
z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 20:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Postprzez xXx » 24 lut 2011, 21:09

Uszczelki stare pod kolektorem dają radę same lepiej niz z silikonem koloru czerwonego <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez NgS » 24 lut 2011, 21:58

no to jak to nie to <płacze>
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 20:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Postprzez Tubi » 25 lut 2011, 10:44

To są obiawy problemu z układem zapłonowym u mnie po wymianie przewodów ustało to szarpanie po nagrzaniu/.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez NgS » 27 lut 2011, 22:43

wszędzie przy kolektorze s. pozakładałem nowe uszczelki i posmarowałem je jeszcze troszkę sylikonem
tak dla pewności. I te szrpania (dławienia) ustały.

Pozostały jeszcze falujące obroty na gorącym silniku 1000/2000
jak już zaczyna falować odłączam silniczek kr. i obroty stoją równo na 900 podłączam z powrotem, gazuje i dalej git, wystarczy że ruszę i znowu to samo?
Czy to wskazuje że ten silnik krokowy jest do d...... czy przyczyna może jeszcze być gdzie indziej?
nie lubię wymieniać części które są dobre więc może ktoś wie
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 20:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje