MX-3 EC KL-ZE
WItam
Dzisiaj razem z kolega Szyna skonczylismy dlubac z LC-1 i gajgerami. Odziwo wyszlo dobrze zaczelo wszystko dzialas AFR na wolnych obrotach rzedu 10,5. Zrobilismy mala runde zeby zobaczyc jak dalej pzebiega wykres AFR. Po przejechaniu paru Km dioda od sondy LC-1 zaczela mrugac, 8 mrugniec, 2 sek przerwy i tak w kolko. Po zajechaniu pod chate odczytalem z manuala ze jest to blad nr 8 czyli sensor DAMAGED;/;/ Dalej w opisie jest napisane ze czasem sie tak dzieje gdy sonda sie przegrzeje, ale jest to chyba nie mozliwe bo zrobilem nawet specialne miejsce pod ta sonde za 2 kolektorami tak zeby po primo bylo chlodniej i 2 primo lapalo afr z 2 glowic.Mozliwe ze kalibracja na wolnym powietrzu byla zle przeprowadzona, ale robilem wg instrukcji. Pozniej wieczorem sprobowalem odpalic i bylo git dioda swiecila sie swiatlem ciaglym, ale pewnie po nagrzaniu znowu by mrugala.
Podsylam filmik na ktorym widac wskazniki oraz diode ktora na zimnym silniku swieci swiatlem ciaglym
Chcialem tez zapytac jakie cisnienie oleju powinno byc na zimnym silniku, a jakie na cieplym, oraz jakie sa graniczne wartosci??
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... V2ka8isA0w
Dzisiaj razem z kolega Szyna skonczylismy dlubac z LC-1 i gajgerami. Odziwo wyszlo dobrze zaczelo wszystko dzialas AFR na wolnych obrotach rzedu 10,5. Zrobilismy mala runde zeby zobaczyc jak dalej pzebiega wykres AFR. Po przejechaniu paru Km dioda od sondy LC-1 zaczela mrugac, 8 mrugniec, 2 sek przerwy i tak w kolko. Po zajechaniu pod chate odczytalem z manuala ze jest to blad nr 8 czyli sensor DAMAGED;/;/ Dalej w opisie jest napisane ze czasem sie tak dzieje gdy sonda sie przegrzeje, ale jest to chyba nie mozliwe bo zrobilem nawet specialne miejsce pod ta sonde za 2 kolektorami tak zeby po primo bylo chlodniej i 2 primo lapalo afr z 2 glowic.Mozliwe ze kalibracja na wolnym powietrzu byla zle przeprowadzona, ale robilem wg instrukcji. Pozniej wieczorem sprobowalem odpalic i bylo git dioda swiecila sie swiatlem ciaglym, ale pewnie po nagrzaniu znowu by mrugala.
Podsylam filmik na ktorym widac wskazniki oraz diode ktora na zimnym silniku swieci swiatlem ciaglym
Chcialem tez zapytac jakie cisnienie oleju powinno byc na zimnym silniku, a jakie na cieplym, oraz jakie sa graniczne wartosci??
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... V2ka8isA0w
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
u mnie sie tak dzialo jak mailem szybkie zmiany afr.pokombinuj zeby afr nie latal.tzn na wolnych obrotach 14 i przy bucie 12.u mnie jak afr latal 16 a potem w ulamku sekundy na 10 a potem znow za chwilke 22 to wlasnie tak sie dzialo.
co do cisnienia to u mnie w bp silniku to przy 1000obr/min bylo kolo 2,5 bara a maks kolo 5 barow,przy okolo 3000 obr/min okolo 3,5 bara.jak mialem malo oleju w silniku (ponizej kreski na bagnecie cisnienie na wolnych obrotach spadalo do ponizej 2 barow)
co do cisnienia to u mnie w bp silniku to przy 1000obr/min bylo kolo 2,5 bara a maks kolo 5 barow,przy okolo 3000 obr/min okolo 3,5 bara.jak mialem malo oleju w silniku (ponizej kreski na bagnecie cisnienie na wolnych obrotach spadalo do ponizej 2 barow)
Ostatnio edytowano 20 lut 2011, 10:56 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ten błąd może się też pojawiać jak jest baaardzo bogato. U mnie tak się działo jak AFR spadał do 9 powyżej 7000obr. (tak smt6 zostało wystrojone przez "FACHOWCA" ze strojenia.pl
)
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Siemanko
Wczoraj po wyregulowaniu AFR na wolnych obrotach zaczol mi tak silnik chodzic?
http://www.youtube.com/watch?v=lW-kUvLI2Uo
Po zrobieniu jeszcze paru logow na 3-ce do 140 silnik nagle zaczol chodzic tak
http://www.youtube.com/watch?v=2BjqcC2ya5E
zeby odpalic teraz silnik musze dodac gazu bo niehce bez gazu rychnac nawet, oraz utrzymanie wolnych obrotow tez nie moze sie obyc bez dodania lekko gazu. Wyciagnelem swiece to z tylnej glowicy byly okopcone ostro a z przedniej zalane. Wyczyscilem ladnie i nic nie dalo, pozniej je jeszcze raz wyciagnelem i wyczyscilem, ale niestety nadal nic. Na logach map sensor niechce spasc do poziomo 20-40kPa tylko caly czas sie trzyma kolo 60-80kPa, AFR na tym cisnieniu kolo 9-10 zmniejszylem troche dawke paliwa na AFR 14 ale dales silnik nie utrzymuje wolnej pracy i chodzi jakby nie palil na jakis gar? CO to moze byc, czyzby rozzrad przeskoczyl albo cus?
Wczoraj po wyregulowaniu AFR na wolnych obrotach zaczol mi tak silnik chodzic?
http://www.youtube.com/watch?v=lW-kUvLI2Uo
Po zrobieniu jeszcze paru logow na 3-ce do 140 silnik nagle zaczol chodzic tak
http://www.youtube.com/watch?v=2BjqcC2ya5E
zeby odpalic teraz silnik musze dodac gazu bo niehce bez gazu rychnac nawet, oraz utrzymanie wolnych obrotow tez nie moze sie obyc bez dodania lekko gazu. Wyciagnelem swiece to z tylnej glowicy byly okopcone ostro a z przedniej zalane. Wyczyscilem ladnie i nic nie dalo, pozniej je jeszcze raz wyciagnelem i wyczyscilem, ale niestety nadal nic. Na logach map sensor niechce spasc do poziomo 20-40kPa tylko caly czas sie trzyma kolo 60-80kPa, AFR na tym cisnieniu kolo 9-10 zmniejszylem troche dawke paliwa na AFR 14 ale dales silnik nie utrzymuje wolnej pracy i chodzi jakby nie palil na jakis gar? CO to moze byc, czyzby rozzrad przeskoczyl albo cus?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
...skoro nie chodzi na jednym garze winą mogą być zawory, co ma tez wpływ na odpalanie... Cos mi sie wydaje, ze przekombinowaliscie z AFR-em i cos mogla sie upalić...
...nie sądzę, żeby to była panew, zbyt regularnie stuka...
...nie sądzę, żeby to była panew, zbyt regularnie stuka...
Mi tak samo stuka jak na filmiku 1 ... i do tego pije olej 1l na 800km ...
nie wiem co to może być dokładnie remont pewnie dużo by wyniósł wiec lepiej doskładać i zrobić swapa jeżdżę tak cały czas
zrobiłem 20tys i dalej śmiga i przy tym nie stracil nic na mocy
nie wiem co to może być dokładnie remont pewnie dużo by wyniósł wiec lepiej doskładać i zrobić swapa jeżdżę tak cały czas
zrobiłem 20tys i dalej śmiga i przy tym nie stracil nic na mocy
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=97730
opis i fotki mojej Mx-3
opis i fotki mojej Mx-3
- Od: 31 paź 2009, 01:27
- Posty: 139
- Skąd: Brzeg
- Auto: Mx-3 1.8 V6 1997r Tuning
Spoko, tak tylko proponowałem bo mam 3 K8 do sprzedania... Dwa idealne, jedno na pomnik według mnie... Generalnie 800 PLN za sprawny 100% silnik to chyba nie duzo...
Co do KL-ZE to zapraszam, mam w tym momencie ładną sztukę w dobrej cenie...
Co do KL-ZE to zapraszam, mam w tym momencie ładną sztukę w dobrej cenie...
Tez mi się coś wydaje ze to zawory będą. Poza tym cały czas był zalewany wiec kto wie czy się coś nie wypaliło.
Capazo zawalu dostanie jak wróci z nart i zobaczyć co go czeka
Piwo mówił żeby sprawdzić jeszcze kompresje.
Capazo zawalu dostanie jak wróci z nart i zobaczyć co go czeka
Piwo mówił żeby sprawdzić jeszcze kompresje.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Wiem ze może złe porównanie ale, u staruszka w Octavia TDI taki sam objaw był stukało, delikatnie i coraz mocniej aż wkoncu auto czuć i słychać jak chodziło na 3 gary, mechanik ściągnął pokrywe zaworów popychasz zaworowy sie urwał, polatał troche po wałku, i szklanke zaworową uszkodził, spaliny wywało górą, kompresja musi sprawdzić jak będzie dobra to chyba pokrywy zaw. ściągnąć i szukać potem głowice
niema innego wyjścia, niestety to nie są nowe silniki, a takie przygody zdarzaja sie w każdych autach
a ja bym sprawdził sprzegiełka wałka rozrządu, ponoć ony lubią tak napiedzielać
niema innego wyjścia, niestety to nie są nowe silniki, a takie przygody zdarzaja sie w każdych autach
a ja bym sprawdził sprzegiełka wałka rozrządu, ponoć ony lubią tak napiedzielać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):a ja bym sprawdził sprzegiełka wałka rozrządu, ponoć ony lubią tak napiedzielać
Oglądając ten pierwszy filmik to jakiś czas temu też miałem taki dźwięk właśnie od strony rozrządu i byłem u Wieśka to pierwsze co mi powiedział to właśnie że te sprzegiełka do wymiany i od tamtej pory mam spokój z takim klekotem
U Radka był podobny stukot:
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No to niezle sie nabroilo, musze sprawdzic kompresje to wtedy bedzie mozna cos powiedziec na ten temat. Mam nadzieje ze to nic powaznego;/Rece opadaja
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości