obroty w mazdzie 626 2.0 16 v 116Km

Postprzez Gość » 25 wrz 2005, 20:39

Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??Na postoju wyczuwalne sa lekkie wibracje na kierownicy przez ten spadek obrotow( co mnie troszke drazni:)Dziekuje za odpowiedzi.Pozdrawiam
Gość
 

Postprzez sołtys » 25 wrz 2005, 21:11

Sławek... napisał(a):Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??


martwił bym sie gdyby nie spadały to jest normalne tak ma być a drzenie nie wiem u mnie też tak jest może wiek i nie pierwszej młodości poduszki pod silnikiem ale jakoś mnie to nie drażni przyzwyczaiłem sie
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Marcin L » 25 wrz 2005, 21:28

obroty na luzie powinny utrzymywać się około 1 kreske poniżej tysiąca wiec jeżeli sa w tych granicach – to są OK, co do drżenia – może warto zacząć od świec i kabli ?
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Misiek-Bełchatów » 26 wrz 2005, 19:04

Wtrące się do wątku ... u mnie też jest problem z obrotami bo z tego co wiem obroty powinny się utrzymywać w granicach 800obr\min, u mnie są w granicach 700 i wyczuwam takie drżenie i delikatne wibracje silnika tak jak przy zbyt małych obrotach ! czy można je podciągnąć delikatnie ? jeśli jest taka mozliwość to w jaki sposób to zrobić ?!
Pozdrawiam !
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez nemi » 26 wrz 2005, 20:29

Wybaczcie, że się wtrącę:
Obroty dla tego silnika (FS) według Haynes'a to: 700 rpm +/– 50 rpm.
Dla silnika FP to 725 +/– 50 rpm.

Sławek... napisał(a):Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??

Tak, jeśli chodzi Ci o "podbicie" obrotów. Prawidłowo wygląda to mniej więcej tak, że wskazówka opada, zatrzymuje się na moment, a potem opada jeszcze trochę. Ci co mają LPG mogą nawet nie wiedzieć :]
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez sołtys » 26 wrz 2005, 20:33

nemi napisał(a):Wybaczcie, że się wtrącę:
Obroty dla tego silnika (FS) według Haynes'a to: 700 rpm +/– 50 rpm.
Dla silnika FP to 725 +/– 50 rpm.

Sławek... napisał:
Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??

Tak, jeśli chodzi Ci o "podbicie" obrotów. Prawidłowo wygląda to mniej więcej tak, że wskazówka opada, zatrzymuje się na moment, a potem opada jeszcze trochę. Ci co mają LPG mogą nawet nie wiedzieć krzywy

<uklon> nid dodać nic ująć
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez CYŚ » 26 wrz 2005, 20:41

Tez mam taki problem, kabelki ( ori) i swiece wymienilem i polepszylo sie ale tylko troszeczke. Dalej sa drgania.
Mam natomiast inny problem.
Zauwazylem ze co jakis czas przy zwalnianiu, tak gdy jade na biegu bez gazu, przy okolo 1200 obrotow wyzucam bieg, to niekiedy obroty na luzie potrafia mi spac do 500 !, wtedy calkiem niezle zatrzesie silnikiem. Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 00:24
Posty: 79
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI

Postprzez sołtys » 26 wrz 2005, 20:44

CYŚ napisał(a):wtedy calkiem niezle zatrzesie silnikiem. Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.


zawór otwierający baipass biegu jałowego albo brudny brudne kanały albo do wymiany bo szwankuje albo poprostu obroty biegu jałowego do regulacji. oczywiście najpierw bym regulował potem czyścił i regulowała na samym konću po bezowocnych próbach wymienił.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez nemi » 26 wrz 2005, 20:44

CYŚ napisał(a):Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.

na benzynie też ??
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Misiek-Bełchatów » 26 wrz 2005, 20:53

No cóż ... brak w sumie odp. to wyczuwalne drganie wydaje mi się własnie że jest spowodowane nieco zbyt niskimi obrotami delikatnie rusze pedałem gazu na oko 800obr\min. drgania nie czuć i wydaje mi się że tak powinno być, czy jest możliwość jakoś podnieść obroty ? jeśli tak to w jaki sposób ??

Pozdrawiam !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez sołtys » 26 wrz 2005, 20:57

Misiek-Bełchatów napisał(a):czy jest możliwość jakoś podnieść obroty


tak procedura regulacji obrotów biegu jałowego opisywana gdzieś na forum poszukaj przez opcje szukaj.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Misiek-Bełchatów » 26 wrz 2005, 21:11

Sołtys dzięki za podpowiedź, ale mimo wszystko znaleźć tego tematu nie moge :( jeśli dałbyś rade to podrzuć link !

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez sołtys » 26 wrz 2005, 21:16

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... +obrot%F3w

opcja szukaj na górze strony wpisujesz regulacja obrotów forum mazda 626 kategoria warsztat i klikasz szukaj mi wyskoczyło 6 postów. To jest jeden z przykłądó poczytaj.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Misiek-Bełchatów » 26 wrz 2005, 21:23

Dzięki sołtys ... no coż, dzisiaj znalazłem to forum i musze troche pogrzebać zeby wiedzieć co i jak gdzie szukać ... sorki za problem i dzięki jednoczesnie za pomoc !

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez sołtys » 26 wrz 2005, 21:30

Misiek-Bełchatów napisał(a):sorki za problem


a tem jaki problem ;)
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez CYŚ » 27 wrz 2005, 20:05

nemi napisał(a):na benzynie też ??


Wlasnie dokladnie to nie wiem czy tylko na gazie czy na benzynie tez, gdyz jezdze caly czas na gazie ( co jest oczywiste ) a sam fakt spadku obrotow zdaza sie mi nie za czesto , moze raz na 40 km jazdy po miescie...
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 00:24
Posty: 79
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI

Postprzez evolution1 » 28 wrz 2005, 21:16

Ja mam 500 obr/min gdy mam luz i autko chodzi, nie ma zadnych drgan i zadnych innych niedogodnosci. Chyba tak powinno byc, no nie? <jupi>
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 10:29
Posty: 46
Skąd: Zabrze
Auto: 626 GE 2.0 16Vsedan

Postprzez Gość » 28 wrz 2005, 22:48

Jesli chodzi o te niskie obroty to zauwazylem ze obroty sa idealne jak sa swiatla, radio i wlacze jeszcze ogrzewanie tylnej szyby ....od czego to moze byc...pomozcie
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6