obroty w mazdzie 626 2.0 16 v 116Km
Strona 1 z 1
Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??Na postoju wyczuwalne sa lekkie wibracje na kierownicy przez ten spadek obrotow( co mnie troszke drazni:)Dziekuje za odpowiedzi.Pozdrawiam
-
Gość
Sławek... napisał(a):Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??
martwił bym sie gdyby nie spadały to jest normalne tak ma być a drzenie nie wiem u mnie też tak jest może wiek i nie pierwszej młodości poduszki pod silnikiem ale jakoś mnie to nie drażni przyzwyczaiłem sie
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
obroty na luzie powinny utrzymywać się około 1 kreske poniżej tysiąca wiec jeżeli sa w tych granicach – to są OK, co do drżenia – może warto zacząć od świec i kabli ?
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Wtrące się do wątku ... u mnie też jest problem z obrotami bo z tego co wiem obroty powinny się utrzymywać w granicach 800obr\min, u mnie są w granicach 700 i wyczuwam takie drżenie i delikatne wibracje silnika tak jak przy zbyt małych obrotach ! czy można je podciągnąć delikatnie ? jeśli jest taka mozliwość to w jaki sposób to zrobić ?!
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Wybaczcie, że się wtrącę:
Obroty dla tego silnika (FS) według Haynes'a to: 700 rpm +/– 50 rpm.
Dla silnika FP to 725 +/– 50 rpm.
Tak, jeśli chodzi Ci o "podbicie" obrotów. Prawidłowo wygląda to mniej więcej tak, że wskazówka opada, zatrzymuje się na moment, a potem opada jeszcze trochę. Ci co mają LPG mogą nawet nie wiedzieć![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Obroty dla tego silnika (FS) według Haynes'a to: 700 rpm +/– 50 rpm.
Dla silnika FP to 725 +/– 50 rpm.
Sławek... napisał(a):Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??
Tak, jeśli chodzi Ci o "podbicie" obrotów. Prawidłowo wygląda to mniej więcej tak, że wskazówka opada, zatrzymuje się na moment, a potem opada jeszcze trochę. Ci co mają LPG mogą nawet nie wiedzieć
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
nemi napisał(a):Wybaczcie, że się wtrącę:
Obroty dla tego silnika (FS) według Haynes'a to: 700 rpm +/– 50 rpm.
Dla silnika FP to 725 +/– 50 rpm.
Sławek... napisał:
Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??
Tak, jeśli chodzi Ci o "podbicie" obrotów. Prawidłowo wygląda to mniej więcej tak, że wskazówka opada, zatrzymuje się na moment, a potem opada jeszcze trochę. Ci co mają LPG mogą nawet nie wiedzieć krzywy

- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Tez mam taki problem, kabelki ( ori) i swiece wymienilem i polepszylo sie ale tylko troszeczke. Dalej sa drgania.
Mam natomiast inny problem.
Zauwazylem ze co jakis czas przy zwalnianiu, tak gdy jade na biegu bez gazu, przy okolo 1200 obrotow wyzucam bieg, to niekiedy obroty na luzie potrafia mi spac do 500 !, wtedy calkiem niezle zatrzesie silnikiem. Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.
Mam natomiast inny problem.
Zauwazylem ze co jakis czas przy zwalnianiu, tak gdy jade na biegu bez gazu, przy okolo 1200 obrotow wyzucam bieg, to niekiedy obroty na luzie potrafia mi spac do 500 !, wtedy calkiem niezle zatrzesie silnikiem. Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.
- Od: 28 sie 2004, 00:24
- Posty: 79
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI
CYŚ napisał(a):wtedy calkiem niezle zatrzesie silnikiem. Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.
zawór otwierający baipass biegu jałowego albo brudny brudne kanały albo do wymiany bo szwankuje albo poprostu obroty biegu jałowego do regulacji. oczywiście najpierw bym regulował potem czyścił i regulowała na samym konću po bezowocnych próbach wymienił.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
No cóż ... brak w sumie odp. to wyczuwalne drganie wydaje mi się własnie że jest spowodowane nieco zbyt niskimi obrotami delikatnie rusze pedałem gazu na oko 800obr\min. drgania nie czuć i wydaje mi się że tak powinno być, czy jest możliwość jakoś podnieść obroty ? jeśli tak to w jaki sposób
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Sołtys dzięki za podpowiedź, ale mimo wszystko znaleźć tego tematu nie moge
jeśli dałbyś rade to podrzuć link !
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... +obrot%F3w
opcja szukaj na górze strony wpisujesz regulacja obrotów forum mazda 626 kategoria warsztat i klikasz szukaj mi wyskoczyło 6 postów. To jest jeden z przykłądó poczytaj.
opcja szukaj na górze strony wpisujesz regulacja obrotów forum mazda 626 kategoria warsztat i klikasz szukaj mi wyskoczyło 6 postów. To jest jeden z przykłądó poczytaj.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Dzięki sołtys ... no coż, dzisiaj znalazłem to forum i musze troche pogrzebać zeby wiedzieć co i jak gdzie szukać ... sorki za problem i dzięki jednoczesnie za pomoc !
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
nemi napisał(a):na benzynie też
Wlasnie dokladnie to nie wiem czy tylko na gazie czy na benzynie tez, gdyz jezdze caly czas na gazie ( co jest oczywiste ) a sam fakt spadku obrotow zdaza sie mi nie za czesto , moze raz na 40 km jazdy po miescie...
- Od: 28 sie 2004, 00:24
- Posty: 79
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI
Ja mam 500 obr/min gdy mam luz i autko chodzi, nie ma zadnych drgan i zadnych innych niedogodnosci. Chyba tak powinno byc, no nie? 

- Od: 25 mar 2005, 10:29
- Posty: 46
- Skąd: Zabrze
- Auto: 626 GE 2.0 16Vsedan
Jesli chodzi o te niskie obroty to zauwazylem ze obroty sa idealne jak sa swiatla, radio i wlacze jeszcze ogrzewanie tylnej szyby ....od czego to moze byc...pomozcie
-
Gość
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6