Ciężko wchodzące biegi (626 GE G25M-R)
Spoko Jaksa, niejedna 
Włąśnie nie jedna. Ja napewno. A Narazie tylko jedna nie docenia. 
Dzięki panowie ! A co do " Taxi " to nie tak! tam nie tylko kolektor był wymieniany – parę innych tematów bylo i kwota była 1100 a nie 1500 mam tego pana w kompie( byl dokladnie 03-07-2000 r.) Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To wpadaj do mnie na kanał hehehe
e tam daleko 

nie ma sprawy
Odezwe się w piątek do ciebie
Odezwe się w piątek do ciebie
Zrobić lewarek to pryszcz . Jak ktoś będzie mial problem niech wali do mnie jak w dym ( wypalasz jednego papierosa i lewarek chodzi jak malina ) W przeglądzie robimy to gratisowo. ( pewnie zapytacie " a poza przeglądem ) dla klubu też w gratisie ( ew koszt tulejek lub śruby ) Pozdrawiam.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Przecie do Warszawy to 3 godz. jazdy. Mieszkam w Warszawie od urodzenia ( 38 lat ) i nie wiem czy bym chcial się przeprowadzić ale przemyślę propozycję 

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Trochę dawno było, ale podepnę się pod temat. Od jakiegoś czasu u mnie dosyć często przy zmianie biegów( w szczególności przy redukcji na 3) jest takie chrupnięcie, a o ciężkiej zmianie nie wspomnę. Wyczytałem w poście Pana Jaksy:
Jeżeli to pomoże to czy mógłby mi ktoś przesłać fotkę w którym miejscu są te śruby i tulejki? Będę bardzo wdzięczny. Niedługo będę na kanale, to bym sobie to oczyścił. Pozdrawiam!
Jaksa napisał(a):Witaj Na lewarku zmiany biegów ( pod spodem a nad tłumikiem ) są cięgna i masz śrubę łączacą górną cześć z dolną musisz wyjąć te śrubkę oraz tulejki ( 2 szt ) teflonowe następnie oczyścić śrubę z rdzy. Przy składaniu dobrze posmaruj śrubkę . Biegi powinny wchodzić jak w masełko. Druga śruba jest przy wybieraku przy samej już skrzyni tam też możesz zrobić to samo . A co do oleju w skrzyni to pewnie jest ful. Pozdrawiam i życzę milej pracy .
Jeżeli to pomoże to czy mógłby mi ktoś przesłać fotkę w którym miejscu są te śruby i tulejki? Będę bardzo wdzięczny. Niedługo będę na kanale, to bym sobie to oczyścił. Pozdrawiam!
- Od: 30 kwi 2010, 21:56
- Posty: 122
- Skąd: Otwock
- Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.
Robiłem i pomogło. A na jaki klucz hmm nie pamiętam bo to sporo czasu temu było. CHyba będą potrzebne dwa różne klucze, ale jakie to nie pamiętam. Być może, ze 12 i 14.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Może tylko trzeba by było przesmarować stare? Bo nowe jakoś sporo kosztują. Czy naprawa w 626 GE przebiega tak samo jak w tym poście? viewtopic.php?f=116&t=26071
- Od: 30 kwi 2010, 21:56
- Posty: 122
- Skąd: Otwock
- Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.
wystarczy oczyścić z rdzy i przesmarować. U mnie jest taki dziwny problem z biegami bo... jak jest zimny silnik to biegi wchodzą bardzo lekko (nawet 2ka
, przejadę ze 2 km to żeby zredukować z 3 na 2 trzeba dwójkę szybko i energicznie wrzucić (nie ma żadnych zgrzytów, nigdy...), jak przejadę ok 7km to już wszystko wraca w miarę do normy, ale nadal jest trochę ciężej z 3 na 2, z 1 na 2 zawsze wchodzi bez większych problemów. Olej wymieniałem tydzień temu na 75W90 Carlube i nic to nie dało... Może to być wina jakiejś poduszki?? Bo jak są dziury to nie ma tego problemu 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
koledzy podepne sie do tematu...... kupiłem troche zaniedbane auto i niepokoiło mnie ze jak wrzucałem z 2 na 3 to było słychac ze to robie no taki głos ze weszło u mojego taty tego nie ma..... wiec sie rozejrzałęm zauwazyłem ze uszczelniacz puscił, wymienilem go i zauwayłem ze w skrzyni było tylko z 1.5litra oleju wiec wymieniłem na nowy 75w90 półsyntetyk.... i nadal słysze dzwiek przezucania ale tylko nieraz nie zawsze przewaznie z 2 na 3 zadko 1 na 2... a takto skrzynia chodzi idealnie zadnych problemow po za tym nie mam.......
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6