Migająca kontrolka świec przy obrotach 2700 i powyżej 150 km/h

Postprzez xsiwy » 17 gru 2010, 12:30

Witam serdecznie
Opisze wszystko od początku żeby niczego nie przeoczyć
Kupiłem moją 626 w Holandii w roku 2008. Po przyjeździe do kraju okazało się ze nie pali najlepiej w sumie jak był silnik rozgrzany to nie chciała wcale palić. Został wymieniony zawór główny w pompie wtryskowej, przeczyszczone wtryskiwacze. I było Ok mazda paliła i brykała jak szalona. W lato 2009 wyjechałem na wakacje do Czarnogóry i przy prędkości 150 zaświeciła mi się kontrolka od świec. Ale do tej prędkości nic się nie działo i powrót już tylko do 150. Pojechałem na serwis gdzie usłyszałem że nic nie ma żadnych błędów i nie mogą tego sprawdzić bo u nas nie ma się gdzie tak rozpędzić ;–))
Przeczyścili mi wtryskiwacze mówiąc ze coś tam niby było jakiś mały syfek i może to to, okazji żeby to sprawdzić nie było do czasu kiedy miałem znowu okazję przejechać się do Niemiec i znowu wyskoczyła mi kontrolka od świec przy przekroczeniu 150 na liczniku.
Co roku wymieniam świece, olej, i wszystkie filtry, tankuję na BP tylko czasem na shell.
To wszystko nic bo da się z tym jeździć i w naszym kraju nie przekraczać 150.
Ale tej zimy spotkały mnie kolejne problemy. Pierwszy to uszkodzony rozrusznik (wymieniony jest ok)
2 to akumulator ( naładowałem dolałem wody jest ok ) odpala mimo temp. -15 ale po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów przy obrotach 2700 zaświeca mi się kontrolna od świec i miga. Po wciśnięciu sprzęgła gaśnie kontrolka. i tak na każdym biegu.
Mazda jest z roku 1999 tak więc już swoje lata ma na liczniku 240000
Jak by ktoś miał jakieś pomysły proszę pisać może ktoś zna jakiegoś dobry warsztat w Katowicach lub okolicach do którego mogę się udać
Pozdrawiam i dziękuje Michał z Katowice
Ostatnio edytowano 17 gru 2010, 13:02 przez xsiwy, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 1 cze 2009, 12:33
Posty: 5
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 DiTD rocznik 1999

Postprzez Bandit » 17 gru 2010, 12:56

Warsztat mazvagtech w Myslowicach. Wszystko znajdziesz na forum, tylko zacznij szukać. Polecam regulamin forum i poradnik. Pozdrawiam. Popraw temat albo trafia do kosza.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez xsiwy » 17 gru 2010, 13:09

Dzięki wielkie pojadę do nich jak najszybciej czytałem opinie na forum trzeba spróbować
Początkujący
 
Od: 1 cze 2009, 12:33
Posty: 5
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 DiTD rocznik 1999

Postprzez xsiwy » 8 sty 2011, 21:33

Zapala się kontrolka świeć i miga kod błędu P0216. Problem pojawia się tylko przy pierwszym uruchomieniu silnika, przy kolejnych już się nie pojawia.
Proszę o radę od czego zacząć
Filtr paliwa wymieniony 3 dni temu
Ogólnie w MAZ TECH Mysłowice wyłapali mi ten błąd ( panowie naprawdę znają się na mazduniach)
Nie do końca zrozumiałem co Pan Mateusz mi powiedział na temat tego problemu ale chyba było to tak
problem z kątem wtrysku w pompie.

Jasiu19 dzięki ale nie wiele mi to mówi może ktoś jeszcze pomoże ?
Ostatnio edytowano 8 sty 2011, 21:58 przez xsiwy, łącznie edytowano 3 razy
Początkujący
 
Od: 1 cze 2009, 12:33
Posty: 5
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 DiTD rocznik 1999

Postprzez Jasiu19 » 8 sty 2011, 21:37

Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez Bandit » 9 sty 2011, 03:27

viewtopic.php?f=89&t=90674
Raczej tutaj bo tamten leci do kosza jako zdublowany ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez xsiwy » 10 sty 2011, 00:51

Dzięki Bandit ale po przeczytaniu tych 4 stron domyślam się ze u mnie może być problem z tym zaworem
2 kwestia to taka czy kupować oplowski czy mazdowski ? tego niestety z tych wypowiedzi się nie dowiedziałem ;–) na własne ryzyko chyba kupować i wymieniać Oplowski
Pozdrawiam Michał
Początkujący
 
Od: 1 cze 2009, 12:33
Posty: 5
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 DiTD rocznik 1999

Postprzez Neonixos666 » 10 sty 2011, 01:34

jak to mówi tekst piosenki:
,,rób swoje, rób swoje ryzyko będzie twoje"
nikt cię nie zapewni że oplowski będzie działać bez zarzutu ale tez nikt ci nie powie że nie będzie działało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 10 sty 2011, 01:46

W kwestii TCV – posiadam nowe, od ręki. Czy jednak jego wymiana w 100% załatwi problem Twojej DiTD – nie wiem <oczy>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xsiwy » 31 sty 2011, 15:31

Riki a w jakiej cenie ?? ;–)
Początkujący
 
Od: 1 cze 2009, 12:33
Posty: 5
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 DiTD rocznik 1999

Postprzez Riki » 31 sty 2011, 17:21

Odpowiedziałem Ci w mailu, który dziś mi wysłałeś.... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6