na razie tylko krótko wypowiem się na ten temat, ponieważ jeszcze nie byłem na hamowni i nie znam dokładnych parametrów wprowadzonych zmian i zamierzam jeszcze trochę polepszyć osiągi, jeżeli będzie to oczywiście możliwe
Z racji tego, że co do jakości mojej pompy wtryskowej nie jestem do końca przekonany, czasy uzyskane na poszczególnych biegach będą słabsze niż u posiadaczy aut ze sprawnym mechanizmem, ale liczą się różnice na danym egzemplarzu.
Testy przeprowadzone wielokrotnie na Mazdzie Premacy 2.0 DiTD z 2002 roku, teoretycznie 101KM (pewnie mniej z racji wieku i przebiegu, ale to potwierdzę niedługo na hamowni).
Tak więc: 1400kg + moja skromna osoba 70kg + żona 50kg + pełen zbiornik paliwa ponad 50kg + opony zimowe 185/65/R14.
Pompy nie naprawiam, szkoda mi 3 tys zł, chyba że całkiem padnie...
Bez oporników:
Obroty max: 5100
Na 4 biegu od 60-100: 11,27
Na 5 biegu od 80-120: 18,21
Od 0-100: 13,16
Prędkość max: 172 km/h
Z opornikiem 50 ohm:
Obroty max: 5400
Na 4 biegu od 60-100: 9,34
Na 5 biegu od 80-120: 14,80
Od 0-100: 11,3
Prędkość max: 181 km/h
Są to średnie czasy z 8 pomiarów na każdą kategorię, czasem sporo lepsze, czasem gorsze, które zepsuły średnią, ale wyraźnie czuć różnicę, bardzo mocno ciągnie od dołu! (chociaż wolałbym mieć więcej mocy na 4 i 5 biegu
Miło jednak dwukrotnie zejść od 0 do 100 poniżej 11 sekund
Dziś lub jutro spróbuję jeszcze z opornikiem 40 ohm.
PS: bardzo chciałbym w tym miejscu podziękować za pomoc Asaselllo, za jego cierpliwość i bezinteresowność!