Seryjny regulator ma na sztywno ustawiony ciśnienie na listwie i nic się nie da zmienić.
Silnik BP – kompedium wiedzy
Nie trzeba dużo wiedzy tylko trzeba zamontować sobie regulator ciśnienia z plynną regulacją 
Seryjny regulator ma na sztywno ustawiony ciśnienie na listwie i nic się nie da zmienić.
Seryjny regulator ma na sztywno ustawiony ciśnienie na listwie i nic się nie da zmienić.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
- Od: 12 wrz 2010, 09:07
- Posty: 105
Wanio123 napisał(a):Wlałem dziś STP do czyszczenia wtrysków , zrobiłem 240km dziś i odziwo już nie TYKAJĄ, środek za 19 PLN czyni cuda
P
Panowie czy wymiana oringu w aparacie mogła coś mi pogrzebać
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
wymina oringu w aparacie raczej nie , chyba ze ktos przestawil rozrzad i to cykanie to spalanie stukowe;)
z innej beczki.
ma ktos wykres silnika BP n/a z naniesionym wykresem AFR?
gdzies widzalem ten wykres , i afr mocno spadalo (chyba do 10 ) powzej 4 tys. ale znalezc nie moge.
z innej beczki.
ma ktos wykres silnika BP n/a z naniesionym wykresem AFR?
gdzies widzalem ten wykres , i afr mocno spadalo (chyba do 10 ) powzej 4 tys. ale znalezc nie moge.
- Od: 12 wrz 2010, 09:07
- Posty: 105
takie rzeczy poszukaj w temacie jackkakpl.on dawal wykresy mocy z loga det3.tam byl;a moc i wlasnie afr.temat sie anzywal tuning tanim kosztem czy jakos tak.odnosnie aparatu to musiales przykrecic aprat w innym polozeniu i pojawia sie spalanie stukowe (z przestawieniem rozrzadu nie ma to nic wspolnego).po prostu aparat przykreca sie na dwie sruby (mocnowania sa na fasolkach).wystarczy przestawic te sruby o pare milimetrow i moglas wyprzedzic zaplon z 10 seryjnego na 16scie np. i niestety.przestaw aparat na srubach przeciwnie do wskazowek zegara patrzac od strony aparatu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):.wystarczy przestawic te sruby o pare milimetrow i moglas wyprzedzic zaplon z 10 seryjnego na 16scie np. i niestety.przestaw aparat na srubach przeciwnie do wskazowek zegara patrzac od strony aparatu.
Tak się składa ,że nacechowałem sobie aparat aby go nie ustawić w zły sposób . Może spróbować wałek obrócić o 180 stopni
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
no ale aparat nie pasuje inaczej.stukowe jest szkodliwe nawet bardzo,ale glownie na obciazonym mocno silniku.na nieobciazonym i nierozgrzanym raczej wiele sie nie stanie.a jak bedziesz dlugo tak jezdzil mozesz uszkodzic silnik.najpierw male wzery na tlokach a w drastycznym przypadku stopia sie tloki i silnik stanie.ale raczej to ci nie grozi.nie w seryjnym silniku.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No olej jest świezo zalany . a co do aparatu to troche przy montazu pokreciłem tym co sie kreci w aparacie jak i w silniku ;/ . Ale no nie mogę tak jeździć bo strasznie mnie to wnerwia i boje sie uszkodzeń 
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
A to nie wtryski ci cykają ? 
A aparatu nie rozkręcałeś ? kabli nie ruszałeś ? może źle coś podpiąłeś hmm..... dziwna sprawa po wymianie samego oringa nic nie powinno sie dziac albo tyle oleju ci się tam lalo że masz go mało teraz w silniku ? Sprawdzałeś to ?
Mówię właśnie ,że zanim nie zabrałem się za aparat nic takiego się nie działo a teraz ewidentnie coś cyka pod lewej stronie pokrywy zaworów tak jakby wałki o coś tam sobie tarły . a to wszystko po rozebraniu aparatu się zaczęło
, Olej był zalewany miesiąc temu prawie i nie ubyło go z bagnetu ani kropli a zrobiłem 700km przeszło 

Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
10w40 Motul zalany a był LOTOS 15w40
, ale zrobiłem na Motulu 400km i nic nie tykało mi z pod maski a po grzebaniu w aparacie tyka
. Chyba podjadę do mechanika dziś bo nic chyba nie wymyślimy . A jaki koszt nowych popychaczy , tak orientacyjnie??

Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
mialem tak w jednym aucie. wlalm plsyntetyk bo nie wiedzialem co bylo, pojezdzilem chwile wyplukalo to co bylo wczesniej i popychacze zaczely klepac (2 szt)
ale podjedz do zaufanego goscia to ci powie bo przez forum nawet tego cykani anie slyszymy.
a koszt popychaczy pewnie po 40-50 zł za szt x 16 jesli chce sie miec git
ale podjedz do zaufanego goscia to ci powie bo przez forum nawet tego cykani anie slyszymy.
a koszt popychaczy pewnie po 40-50 zł za szt x 16 jesli chce sie miec git
- Od: 12 wrz 2010, 09:07
- Posty: 105
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje