silnik krokowy a lpg

Postprzez seba136 » 22 sty 2011, 21:09

czy jesli silniczek krokowy ten pod przepustnicą bedzie sie zacinał to możliwe jest to że nie przełączy sie ani nie odpali na gazie ? nie wiem co jest mojemu auto, ale wyglada na to ze gaz nie dochodzi z reduktora do silnika, a jeszcze wczoraj wszystko działało ;/ i pytanie brzmi gdzie ten gaz moze sie blokować jak nie na silniku krokowym. Instalka II generacji
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez Bo_Lo » 22 sty 2011, 21:24

sprawdz bezpiecznik od LPG (pod maska powinien byc na kabelku)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez seba136 » 22 sty 2011, 21:30

na kablu plusowym ? sprawdzalem nie jest przepalony.
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez 2585000 » 22 sty 2011, 22:54

Kolego ale opisz problem, bo tak na prawde nie wiadomo o co chodzi... Po prostu nie przelacza sie na gaz? Ja bym sprawdzil jeszcze filtr gazu (moze sie zapchal), a drugie co mi przychodzi na mysl, to moze przelacznik gaz/benzyna nawala? W moim drugim samochodzie byl winny braku przelaczania sie na gaz, mimo ze wszystkie kontrolki sie w nim palily i zdawal sie ok
Początkujący
 
Od: 25 paź 2009, 14:55
Posty: 21
Skąd: Wałcz/ Poznań
Auto: Madzia 323f BG 1.6 8V 1989r

Postprzez Bo_Lo » 22 sty 2011, 23:03

dokladnie opisz problem czy "elektrycznie' sie zalacza ale nie jedzie,czy w ogole nie ma reakcji,jaki masz typ przelacznika i co sie dokladnie dzieje jak go przelaczasz itpitp.u mnie w 2 autach byla taka sytuacja i zawsze winna byla elektryka instalacji.filterek raczej by zamulal najpierw.sprawdz piny na zaworku(tym gdzie jest wlasnie filterek)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez seba136 » 23 sty 2011, 00:58

wszystkie elektrozawory przeczyszczone, filtr wymieniony. Po uruchomieniu instalacji na krótko(plus z aku na elektrozawór) zaczeło działać no i jezdzilem tak tylko przez dwa dni ;/ teraz nie chce odpalic nawet na krotko. Dzisiaj odpalił jak sie pobawilem przelacznikiem, ale tylko na chwile. Oczywiscie diody sie tam świeca, moze nawalił ten przełacznik. Jutro go wyciagne i zobacze jak to wyglada. Przełącznik jest taki benzyna-dopalanie-gaz przełaczam ręcznie.. niestety nie mam pojecia jakiej marki on jest. Parownik lovato, membrany nie są twarde, wyczyszczony, wiec odpada.
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez seba136 » 23 sty 2011, 01:02

no wlasnie o to chodzi ze gaz niby sie elektrycznie zalacza ale nie jedzie, tak jakby go nie podawalo. Pisalem o tym w dziale lpg, ale tam uzyskałem znikomą pomoc, moze dlatego ze malo ludzi tam zagląda. Otóz gdy wkrece go na obroty ponad 2 tys, to jak zawsze przełaczałem na gaz, sekunda i sie przełaczyl, a teraz albo spowrotem przełaczy sie na benzyne, albo zgaśnie..
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez Bo_Lo » 23 sty 2011, 13:05

troszke to wyglada na przekaznik,tylko nie wiem czy jest takowy w instalacji lpg,wydaje mi sie ze w pierwszej kolejnosci powinienes wyeliminowac przelacznik tzn podmienic na inny i sprawdzic czy poleci.ja mialem tak kiedys w kadecie jak urwalem kabel pod autem co idzie do butli .sprawdz jeszcze miernikiem napiecia na konektorkach co ida do zaworu(ten z filterkiem),w owym kadecie mialem tez taka akcje ze po zatankowaniu do pelna gazu blokowal sie zawor w butli i trzeba bylo delikattnie go stuknac co nie zawsze dzialalo i trzeba bylo odczekac jakis czas az sie sam odblokuje .podobno ten typ butli mial taka wade.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez seba136 » 23 sty 2011, 13:59

elektrozawory sie nie blokują, napewno nie ten na butli, ani przy filtrze nie wiem jak ten przy parowniku,ale wyjąłem tłoczek i przeczyścilem. Wydaje mi sie ze w tej instalacji nie ma zadnego przekaznika, w ogole nie wiem kto to zakladal. W zyciu nie kupie juz auta z gazem innnym niz sekwencja...
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez Daro_GST » 23 sty 2011, 14:26

przekaźnik jest na pewno, idź po kablach od przełącznika a znajdziesz na 100 %
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez seba136 » 23 sty 2011, 14:32

to moze ten co sa do niego podczepione 4 kabelki ?
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez Daro_GST » 23 sty 2011, 15:22

tak to właśnie ten <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez seba136 » 24 sty 2011, 13:34

hmm moze wystarczy tylko przeczyścić styki zaraz biore sie do roboty i napisze czy podziałało
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez seba136 » 24 sty 2011, 15:15

jest to przekaźnik o nazwie elmot 561 szybko zobaczylem co to jest na googlach i patrze a to jakis przekaźnik od świateł do..... POLONEZA. Poprzedni wlasciciel, albo pierwszy chyba w stodole naprawiał ten samochod ;/
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez seba136 » 26 sty 2011, 16:23

wymieniłem przekaźnik i gaz znowu działa, ale jak polacze na krotko elektrozawory(to juz ogarnalem, zrobilem sobie wlacznik w kabinie)
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez Daro_GST » 26 sty 2011, 17:10

to musi być coś jeszcze nie tak może kabelek ten od eletrozaworów się gdzieś przerwał??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez seba136 » 27 sty 2011, 19:21

chyba tak, ledwo co sie trzymal i wczoraj w ogole mi samochod nie chcial odpalic, zobaczylem ze kabelek łaczacy elektrozawory reduktora i ten od filtra jest urwany. Jeszcze nie patrzylem czy sie przełaczy na gaz bez mojego przelacznika :D ale mysle ze w tym tkwil szkopuł
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323