Mam pytanie w jaki sposob zdjąć 2 przednie spryskiwacze, które są na masce tak by nie porysować lakieru. Czy da sie to zrobic od wewnatrz zdejmujac mat ewygluszaacą. Czy normalnie wkretakiem tylko tu sie boje ze moge zrobic jakis wgniot i porysowac lakier. Prosil bym o porade osoby doswiadzczone w tej czyności
Spryskiwacze w GF – jak zdemontować ?
1, 2
Witam,
Mam pytanie w jaki sposob zdjąć 2 przednie spryskiwacze, które są na masce tak by nie porysować lakieru. Czy da sie to zrobic od wewnatrz zdejmujac mat ewygluszaacą. Czy normalnie wkretakiem tylko tu sie boje ze moge zrobic jakis wgniot i porysowac lakier. Prosil bym o porade osoby doswiadzczone w tej czyności
Mam pytanie w jaki sposob zdjąć 2 przednie spryskiwacze, które są na masce tak by nie porysować lakieru. Czy da sie to zrobic od wewnatrz zdejmujac mat ewygluszaacą. Czy normalnie wkretakiem tylko tu sie boje ze moge zrobic jakis wgniot i porysowac lakier. Prosil bym o porade osoby doswiadzczone w tej czyności
-
Volter_00
dokladnie, sciagasz mate wygłuszająca i wypychasz je do góry
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):wypychasz je do góry
Ściskając delikatnie kombinerkami zatrzaski
I po temacie >>> kosz
czyzby kolega wymienial jak tam to na jakie? bo te seryjne to nieporozumienie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
ja mam takie i sprawuja sie rewelacja
http://allegro.pl/honda-spryskiwacze-mglowe-dysze-hit-2010-i1406675896.html
tyle ze u mnie na pocztaku bylo cos slabe cisnienie czego winowajca była slaba juz pompka i walniety trojniczek

tyle ze u mnie na pocztaku bylo cos slabe cisnienie czego winowajca była slaba juz pompka i walniety trojniczek
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
jak masz slaba pompke tak jak ja mielem to leja ledwo na piora – po wymienie pompki na nowa jest ok
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
siegu napisał(a):maxim_wawa napisał(a):wypychasz je do góry
Ściskając delikatnie kombinerkami zatrzaski
I po temacie >>> kosz
Może by to jednak zostawić dla potomnych ? (poprawiając temat, dopisać "jak zdjąć")
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
maxim_wawa napisał(a):ja mam takie i sprawuja sie rewelacjahttp://allegro.pl/honda-spryskiwacze-mglowe-dysze-hit-2010-i1406675896.html
tyle ze u mnie na pocztaku bylo cos slabe cisnienie czego winowajca była slaba juz pompka i walniety trojniczek
Kupiłem, założyłem i ...........kiszka. Sikają nisko. Strumień jest dość mocny ale skierowany na dół szyby. Sika w same ramiona wycieraczek. Na szyby leci dość mało płynu. Można jakoś te spryskiwacze wyregulować ?
motylek322 napisał(a):maxim_wawa napisał(a):ja mam takie i sprawuja sie rewelacjahttp://allegro.pl/honda-spryskiwacze-mglowe-dysze-hit-2010-i1406675896.html
tyle ze u mnie na pocztaku bylo cos slabe cisnienie czego winowajca była slaba juz pompka i walniety trojniczek
Kupiłem, założyłem i ...........kiszka. Sikają nisko. Strumień jest dość mocny ale skierowany na dół szyby. Sika w same ramiona wycieraczek. Na szyby leci dość mało płynu. Można jakoś te spryskiwacze wyregulować ?
ja swoje montujac dalem troche pod katem i leja poprawnie ale to tez moze byc wina samej pompki bo moja stara pompka nei dawala pelnego cisnienia
sprobuj podlaczyc jeden bezposrednio i zobacz czy wieksze cisnienie poprawia sytuacje
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Jasiu19 napisał(a):Takja w swoim regulowałem szpilką.Wkładasz szpilkę do środka i nią regulujesz
Co do regulacji szpilką, to wiem, że tak można robić przy dyszach zwykłych spryskiwaczy. Pisząc o tej metodzie to regulowałeś dysze spryskiwaczy tz. mgłowych ?
Z montowaniem pod kątem, to kiepsko to widzę gdyż nachylenie powierzchni maski wymusza określone ustawienie. Spróbuję jeszcze z odłączeniem jednego wężyka i sprawdzeniem w ten sposób siły pompki. Przy zwykłych spryskiwaczach siła była wystarczająca.
Nie miała baba (właściciel Mazdy) kłopotu kupił nowe spryskiwacze
Witam,
Ja parę dni temu podłączyłem spryskiwacze mgłowe z Citroena C4 (trzeba bylo trochę podziałać nożykiem do tapet), spryskują OK całą szybę – nie mam zastrzeżeń.
Kupiłem w ASO Cytryny w Katowicach za 29zł za dwa spryskiwacze.
No nie jest to profi montaż
jak oryginalnych, generalnie takie druciarstwo
.
W oryginalnych wystarczy 2 plastki/blokady ścisnąć i wychodzą bez problemu, oczywiście po uprzednim demontażu całkowitym lub częściowym wygłuszenia/ocieplenia z pod maski.
Spinki w tym "filcu" pod maską wyjątkowo wredne, wciśnięte na chama bez żadnych zapadek, wsuwek blokujących itp.
Pozdr.
Ja parę dni temu podłączyłem spryskiwacze mgłowe z Citroena C4 (trzeba bylo trochę podziałać nożykiem do tapet), spryskują OK całą szybę – nie mam zastrzeżeń.
Kupiłem w ASO Cytryny w Katowicach za 29zł za dwa spryskiwacze.
No nie jest to profi montaż
W oryginalnych wystarczy 2 plastki/blokady ścisnąć i wychodzą bez problemu, oczywiście po uprzednim demontażu całkowitym lub częściowym wygłuszenia/ocieplenia z pod maski.
Spinki w tym "filcu" pod maską wyjątkowo wredne, wciśnięte na chama bez żadnych zapadek, wsuwek blokujących itp.
Pozdr.
- Od: 21 cze 2008, 00:02
- Posty: 126
- Skąd: Cz-wa
- Auto: 626 GF 2.0 FS 98' Exclu
6 GY 2.0 LF 07' Exclu
Być może komuś się przyda...
Kilka dni temu (po kupnie auta) dobrałem się do niedziałających spryskiwaczy. Płyn się lał tylko na dół szyby i to ledwie, ledwie. Oczywiście zacząłem dmuchać w węże, po kolei odpinając kolejne części. Okazało się, że nie daję rady przepchnąć powietrza przez trójnik rozdzielający strumień na spryskiwacze. Rozebrałem go – jest złożony na wcisk, więc zdjąłem pokrywę. Był czysty. Spróbowałem wyjąć sprężynkę z tłoczkiem (podejrzewam, że to prosty mechanizm mający nie dopuścić do cofania się płynu). Przeponę zostawiłem. Spryskiwacze leją teraz jak ta lala
Pewnie przy nowej pompce efekt byłby podobny, ale dzięki powyższemu sposobowi nie musiałem jej szukać.
Kilka dni temu (po kupnie auta) dobrałem się do niedziałających spryskiwaczy. Płyn się lał tylko na dół szyby i to ledwie, ledwie. Oczywiście zacząłem dmuchać w węże, po kolei odpinając kolejne części. Okazało się, że nie daję rady przepchnąć powietrza przez trójnik rozdzielający strumień na spryskiwacze. Rozebrałem go – jest złożony na wcisk, więc zdjąłem pokrywę. Był czysty. Spróbowałem wyjąć sprężynkę z tłoczkiem (podejrzewam, że to prosty mechanizm mający nie dopuścić do cofania się płynu). Przeponę zostawiłem. Spryskiwacze leją teraz jak ta lala
Pewnie przy nowej pompce efekt byłby podobny, ale dzięki powyższemu sposobowi nie musiałem jej szukać.
Artur
Witam! U siebie zamontowałem spryskiwacze od citroena c3 i mieszane mam odczucia, wróciłem do oryginalnych. Na postoju, oraz małych prędkościach jest ok, spryskują cała szybę, jednak przy prędkości powyżej 80 km, strumień płynu leci na sam dół szyby. Sprawdzałem pompkę zaślepiając jeden spryskiwacz , czyli teoretycznie zwiększając ciśnienie wyjściowe na drugim i dalej lipa. Może ktoś próbował zmienić pompkę na jakąś inna z innego samochodu? Ewentualnie ma jakiś inny patent..
- Od: 13 cze 2009, 14:51
- Posty: 111
- Skąd: Radom
- Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998
U mnie znacznie spadła siła spryskiwacza szczególnie powyżej 60 km/h ledwo leje nad wycieraczkę, cały układ pod maska sprawdziłem, nie ma żadnego zatoru. w czym problem?czy coś z pompką nie tak?
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
endless napisał(a):U mnie znacznie spadła siła spryskiwacza szczególnie powyżej 60 km/h ledwo leje nad wycieraczkę, cały układ pod maska sprawdziłem, nie ma żadnego zatoru. w czym problem?czy coś z pompką nie tak?
calkiem mozliwe ze juz zasniedziala/skorodowała i jej żywota są prawie policzone
mi padła pompka od tylnego spryskiwacza ale nie naprawiam tego na razie bo nie potrzebuje a kupa przy tym roboty
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6