Wymiana oryginalnej uszczelki pokrywy zaworów 323F V6
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam pytanie jest: Dać sylikon czy nie dać??Jesli tak to gdzie dokładnie....Jutro chce sie za to zabrać i nie wiem...Auto to 323F BA 2.0v6 1995R...POzdrawiam Konrad278
			
			
		
- Od: 11 lut 2008, 19:48
 - Posty: 596
 - Skąd: Rawicz
 - Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
 
Masz dwa tematy z fotorelacjami z remontów KFa. Czytałeś je? Skoro dajesz ori uszczelkę i masz prostą pokrywę zaworów to po co silikon? Ja wiem, że niektórzy walą silikon wszędzie gdzie się da. Tylko czasem nie ma potrzeby tego robić.
			
			Jakiś tam podpis Leszka :P
		konrad278 napisał(a):Witam pytanie jest: Dać sylikon czy nie dać??Jesli tak to gdzie dokładnie....Jutro chce sie za to zabrać i nie wiem...Auto to 323F BA 2.0v6 1995R...POzdrawiam Konrad278
dokładnie tak jak pisze kolega wyżej... jeśli masz oryginalną uszczelkę, tylko naprawdę oryginalną z serwisu mazdy a nie oryginalną włoską np. to nie dawaj żadnego silikonu bo zacznie przeciekać... i pamiętaj że jak zakładasz uszczelkę to musisz dokręcać śruby od środka na zewnątrz pokrywy i z wyczuciem, stopniowo ... w przeciwnym wypadku możesz przeciąć uszczelkę i też zacznie cieknąć... poszukaj na forum może piszą z jaką siłą należy dokręcać śruby pokrywy zaworów o ile masz klucz dynamometryczny... a jak nie masz to musisz operować rencyma i powoli ostrożnie i z wyczuciem...
i rada... dokladnie oczyść wszelkie zakamary z oliwy, odtłuść powierzchnię głowicy beznyną extrakcyjną i najlepiej zmatowić jeszcze bardzo drobnym papierem ściernym... takim 1200 i znów benzyną przejechać...

- Od: 14 cze 2008, 16:44
 - Posty: 456
 - Skąd: stąd
 - Auto: Mazda
 
puznies0 napisał(a): poszukaj na forum może piszą z jaką siłą należy dokręcać śruby pokrywy zaworów o ile masz klucz dynamometryczny
Pamiętam, że widziałem ten zapis. W temacie, gdzie kolega używał lustra przy szlifowaniu pokrywy. Palkerson chyba to robił, w BG wprawdzie ale zasada podobna. Ważne, żeby pokrywa nie byla krzywa i wszystko dokładnie wyczyszczone. Rowki, przy śrubach, dokładnie wszystko. Jak pamiętam to po wyczyszczeniu zaleca się delikatne nawilżenie olejem [można użyć tego starego co po ręką] . Tylko nie pamiętam z jakiego powodu, ale było to opisane.
Jakiś tam podpis Leszka :P
		silikon się daje ale w kilku określonych punktach gdzie inżynierowie to nakazują
później poszukam odpowiedniego schematu chyba że Leszek połączy z tamtym tematem
			
			później poszukam odpowiedniego schematu chyba że Leszek połączy z tamtym tematem
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się 
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
		Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
- 
					
						
					
						Cierpliwy
 
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
 - Posty: 1489 (3/6)
 - Skąd: Łódź
 - Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94' 
Nie dam sobie ręki obciąć, ale na śrubach mocujących pokrywę chyba jest podany moment z jakim należy dokręcać   
			
			
		- 
					
						wierzboletti
 
Majki88 napisał(a):później poszukam odpowiedniego schematu chyba że Leszek połączy z tamtym tematem
Zostawimy ten temat. Przydałaby się fotorelacja z tego zabiegu, ponieważ nie jest to skomplikowane a Mazdy często cierpią na te przypadłość.
Jakiś tam podpis Leszka :P
		jak będę zmieniać kolektor to postaram się zrobić fotki i dodać opis
			
			Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się 
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
		Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
- 
					
						
					
						Cierpliwy
 
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
 - Posty: 1489 (3/6)
 - Skąd: Łódź
 - Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94' 
Ja wczoraj usuwałem wycieki tyle że w Z5, no i przykręcałem śruby tak jak w tym opisie: 
Uploaded with ImageShack.us
Na zdjęciu zasada jest taka ze zaczynamy od zewnętrznych z tym ze dokręcamy śruby w 5-6 etapach.
Oczywiście w strategiczne miejsca gdzie ciekło dałem sylikon bo serwisówka tak mówi, narazie suchutko i czyściutko zobaczymy co będzie dalej.
			
			
		
Uploaded with ImageShack.us
Na zdjęciu zasada jest taka ze zaczynamy od zewnętrznych z tym ze dokręcamy śruby w 5-6 etapach.
Oczywiście w strategiczne miejsca gdzie ciekło dałem sylikon bo serwisówka tak mówi, narazie suchutko i czyściutko zobaczymy co będzie dalej.

- Od: 27 mar 2010, 14:20
 - Posty: 94
 - Skąd: Zgierz
 - Auto: 323F BA 1.5 96R
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
